7 sposobów na zwiększenie ruchu na stronie internetowej (WWW)!

Home / ciekawostki / 7 sposobów na zwiększenie ruchu na stronie internetowej (WWW)!

7 sposobów na zwiększenie ruchu na stronie internetowej (WWW)!

1. Korzystaj z remarketingu

Odpowiednio skonfigurowana kampania remarketingowa może okazać się doskonałym sposobem na ściąganie ruchu na swoją stronę internetową. Polecamy umieszczenie na swojej stronie www zarówno tagu remarketingowego systemu reklamowego Google Adwords oraz pixelu remarketingowego systemu Facebook Ads. Remarketing pomoże nam dotrzeć do osób które są zainteresowane konkretną usługą lub produktem.

kampania remarketingowa 1stplace

(źródło grafiki simplevideopro.com)

2. Dodaj przyciski społecznościowe

Niby oczywista oczywistość jednak na bardzo wielu stronach albo nie można ich dostrzec albo po prostu ich nie ma. Według przeprowadzonych testów bardzo ważne jest, aby przyciski społecznościowe były widoczne na jak największej ilości podstron danego serwisu, dzięki czemu każda treść, która zaciekawiła użytkowników może szybko rozprzestrzeniać się dalej.

przyciski społecznościowe 1stplace.pl

3. Obalaj mity dotyczące swojej branży

Jak wynika ze statystyk, jednymi z najbardziej poczytnych artykułów i publikacji są te, które obalają powszechnie krążące mity. Każdy użytkownik internetu codziennie wprowadza do wyszukiwarki zapytania na które chce poznać jasne i konkretne odpowiedzi – właśnie takimi materiałami użytkownicy najchętniej dzielą się ze swoimi znajomymi i udostępniają je na swoich profilach społecznościowych.

obalanie mitów w swojej branży 1stplace.pl

4. Używaj znaczników mikrodanych (http://schema.org)

Serwis schema.org udostępnia nam wiele formatów mikrodanych(znaczniki strukturalne), które mogą nam posłużyć do dodawania pomocniczych informacji w zawartości kodu HTML. Na stronie możemy znaleźć wiele pomocnych znaczników, które możemy wykorzystać przy opisywaniu np. produktów czy lokalizacji. Co prawda Google nie wykorzystuje znaczników strukturalnych do ustalania rankingu wyszukiwarki, jednak dzięki ich wykorzystaniu możemy uczynić naszą stronę lepiej widoczną w wynikach wyszukiwania, a co za tym idzie pozyskiwać dodatkowy wartościowy ruch.

znaczniki mikrodanych 1stplace.pl

5. Umieszczaj wartościowe prezentacje w serwisie SlideShare.net

Serwis SlideShare.net zna chyba każdy. Od wielu lat daje nam możliwość umieszczania prezentacji i udostępniania ich publicznie. Przeważnie prezentacja służy głównie jako pomoc dla prelegentów występujących na różnych eventach, jednak czasami przy odrobinie wysiłku można zaprojektować ją w taki sposób, aby udzielała również wielu informacji osobom, które nie brały udziału w danym wydarzeniu. Należy pamiętać, że wartościowa merytorycznie prezentacja umieszczona w tym serwisie może nam przynieść wiele korzyści w postaci przekierowania ruchu na naszą stronę internetową lub budowania wizerunku eksperta w swojej branży.

prezentacje w serwisie slideshare 1stplace.pl

6. Twórz materiały wideo dotyczące Twoich produktów i usług oraz umieszczaj je na kanale firmowym YouTube

YouTube to największa platforma wideo na świecie. Setki milionów zarejestrowanych użytkowników oraz miliony wyświetleń filmów każdego dnia, dlaczego więc z tego nie skorzystać? Jeżeli nie posiadasz jeszcze firmowego konta w serwisie YouTube to jest to odpowiednia chwila żeby to zrobić. Nic nie działa tak dobrze na naszych potencjalnych klientów jak materiały wideo. Ostatnimi czasy bardzo popularne są tak zwane „unboxing’i” – krótki film wideo mający na celu prezentacje danego produktu. Trochę inaczej ma się sytuacja gdy jesteśmy firmą oferującą usługi – w takim przypadku bardzo dobrze sprawdzają się mini prezentacje, które mają za zadanie szczegółowo omówić korzyści płynące ze współpracy z naszą firmą.

unboxing youtube 1stplace.pl

7. Oceniaj i omawiaj nowości w swojej branży

Budując pozycję lidera i eksperta w swojej niszy należy pamiętać, aby być na bieżąco ze wszystkimi nowinkami oraz trendami. Bardzo dobrą i coraz bardziej popularną praktyką jest dzielenie się wiedzą oraz wyrażanie swojej opinii na temat wszelakich nowości z branży. Pamiętajmy jednak, że każda wyrażona opinia powinna być poparta racjonalnymi argumentami, inaczej może ona zostać źle odebrana przez użytkowników internetu(którzy są przecież naszymi potencjalnymi klientami), co może skutkować zupełnie odwrotnymi efektami do zamierzonych. Jeżeli jednak nasze opinie będą wyważone i konstruktywne, możemy liczyć na wzrost popularności naszej marki, a co za tym idzie więcej odwiedzin na stronie internetowej.

opinie i nowości w branży 1stplace.pl

 

Paweł Kapłan
Paweł Kapłan
Pasjonat marketingu internetowego i boksu. Specjalista w zakresie pozycjonowania lokalnego oraz budowania długotrwałych strategii marketingowych. Od 2013 roku współwłaściciel 1stplace.pl.
Recommended Posts
Showing 2 comments
  • Łukasz | cashbacker.pl
    Odpowiedz

    Bardzo dobry, merytoryczny wpis. Osobiście od dłuższego czasu myślę o wideo, ale jakoś trudno się za to zabrać.

  • Roman
    Odpowiedz

    Dobrym sposobem na zwiększenie ruchu na stronie jest nie tylko remarketing, ale w ogóle kampania AdWords. Warto też dbać o to, żeby tekst w witrynie był pisanym zgodnie z zasadami SEO :)

Zostaw komentarz

Wyślij zapytanie

Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

profile spolecznosciowe 1stplace.plGoogle Moja firma, zaciąganie opinii z serwisów zewnętrznych