Google Moja Firma – Oznaczanie Lokalizacji Jako Zamkniętej lub Ponownie Otwartej

Spis treści

Google Moja Firma – Oznaczanie Lokalizacji Jako Zamkniętej lub Ponownie Otwartej

Zespół Google po raz kolejny uraczył nas nowymi możliwościami w sferze administracji stron firmowych w mapach Google. Od kilku dni mamy możliwość oznaczenia danej lokalizacji jako zamkniętej lub ponownie otwartej. Takie rozwiązanie z pewnością przyda się wszystkim firmom, które posiadają wiele fizycznych punktów obsługi. Poniżej przedstawiamy krótki opis jak zamknąć lub ponownie otworzyć dany punkt:

1. Logujemy się na konto Google gdzie znajduje się lokalizacja, którą chcemy zamknąć lub ponownie otworzyć.

2. Przechodzimy do zakładki wszystkie strony, lub bezpośrednio na https://business.google.com/manage

3. W widoku listy wybieramy lokalizację

4. Następnie wybieramy po prawej stronie „oznacz jako zamkniętą na stałe”

5. Po wybraniu tej opcji pokaże nam się okno gdzie musimy jedynie zatwierdzić naszą decyzję

zamykanie punktu google plus potwierdzenie

W przypadku zamknięcia któregoś z punktów będziemy mieli możliwość otworzenia go ponownie. W tym celu powinniśmy przejść dokładnie tą samą drogę, którą powyżej zaprezentowałem. Naturalnie zamiast oznaczenia punktu jako zamkniętego będziemy mieli możliwość ponownego oznaczenia go jako otwartego.

Ocena strony: 4.5/5 - (6 głosów)
Paweł Kapłan

W branży marketingu internetowego od 2010 roku. Swoja przygodę rozpoczynał od lokalnego SEO oraz Google Ads (w tamtym czasie jeszcze Google Adwords), natomiast znacznie bardziej zaczęło go pociągać tradycyjne pozycjonowanie w bardzo trudnych i konkurencyjnych branżach. Pracował przy wielu projektach dla dużych brandów(Empik, Bonprix, BMW), ale najbardziej lubi mocne wyzwania gdzie klient znajduje się w pozycji "underdoga". Paweł brał udział w warsztatach prowadzonych przez takie osobistości jak Dixon Jones (Majestic SEO), Razvan Gavrilas (cognitiveSEO) czy Neil Patel.

Zapisz się do naszego Newslettera

bądź na bieżąco ze światem
marketingu internetowego!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne publikacje

Chcesz odkryć potencjał
swojej strony?

Reklamy PPC
Strony i sklepy
Social Media
Więcej z kategorii Wiedza