Google Moja Firma – Oznaczanie Lokalizacji Jako Zamkniętej lub Ponownie Otwartej

Home / ciekawostki seo / Google Moja Firma – Oznaczanie Lokalizacji Jako Zamkniętej lub Ponownie Otwartej

Google Moja Firma – Oznaczanie Lokalizacji Jako Zamkniętej lub Ponownie Otwartej

Zespół Google po raz kolejny uraczył nas nowymi możliwościami w sferze administracji stron firmowych w mapach Google. Od kilku dni mamy możliwość oznaczenia danej lokalizacji jako zamkniętej lub ponownie otwartej. Takie rozwiązanie z pewnością przyda się wszystkim firmom, które posiadają wiele fizycznych punktów obsługi. Poniżej przedstawiamy krótki opis jak zamknąć lub ponownie otworzyć dany punkt:

1. Logujemy się na konto Google gdzie znajduje się lokalizacja, którą chcemy zamknąć lub ponownie otworzyć.

2. Przechodzimy do zakładki wszystkie strony, lub bezpośrednio na https://business.google.com/manage

3. W widoku listy wybieramy lokalizację

4. Następnie wybieramy po prawej stronie “oznacz jako zamkniętą na stałe”

oznaczanie zamkniętego punktu

5. Po wybraniu tej opcji pokaże nam się okno gdzie musimy jedynie zatwierdzić naszą decyzję

zamykanie punktu google plus potwierdzenie

W przypadku zamknięcia któregoś z punktów będziemy mieli możliwość otworzenia go ponownie. W tym celu powinniśmy przejść dokładnie tą samą drogę, którą powyżej zaprezentowałem. Naturalnie zamiast oznaczenia punktu jako zamkniętego będziemy mieli możliwość ponownego oznaczenia go jako otwartego.

Paweł Kapłan
Paweł Kapłan
Pasjonat marketingu internetowego i boksu. Specjalista w zakresie pozycjonowania lokalnego oraz budowania długotrwałych strategii marketingowych. Członek zarządu w 1stplace.pl.
Recommended Posts

Zostaw komentarz

więcej kar ręcznych od google 1stplacemapy google ios 1stplace