Studium przypadku: Kornik.com.pl

Cele:

Firma Kornik to znana na rynku marka w dziedzinie wyrobów drzewnych takich jak: skrzydła drzwi, ościeżnice, stopnie, schody młynarskie, parapety i balustrady.

Naszym celem było zwiększenie widoczności strony w wyszukiwarce Google po przeniesieniu strony na nowy system CMS WooCommerce oraz nadzór nad stroną.

  • wzrost sprzedaży
  • wzrost widoczności
  • przygotowanie nowej strony pod pozycjonowanie
  • rozbudowa treści (content marketing)
  • marketing szeptany

Osiągnięte rezultaty:

Ze względu na otrzymanie “nowej strony” prace rozpoczęliśmy od przygotowania struktury pozycjonowania oraz wytycznych na podstawie analizy konkurencji. Po wdrożeniu rekomendowanych zmian (nowa wersja strony głównej na podstawie czynników z narzędzi, rozbudowa dodatkowych treści, dodanie linkowania wewnętrznego czy treści blogowych) udało nam się osiągnąć zamierzone efekty.

Widoczność na konkurencyjne frazy takie jak:  “schody drewniane” , “drzwi wewnętrzne drewniane”, “drzwi drewniane”, “schody drewniane”, “parapety drewniane”, “drzwi sosnowe”, “ościeżnice regulowane”, “schody młynarskie”.

Widoczność fraz w TOP 10

Początek współpracy15 miesiąc działań

 66 fraz w TOP 10

370 fraz w TOP 10

Widoczność fraz w TOP 50

Początek współpracy15 miesiąc działań

 640 fraz w TOP 50

1845 fraz w TOP 50

Współpracowaliśmy również z:

Chcesz osiągnąć podobny efekt?

Zapraszamy do kontaktu

POZNAŃ I

os. Piastowskie 7/29
61-146 Poznań
Email: poznan@1stplace.pl
Tel.: 733 831 633

POZNAŃ II

ul. Karola Libelta 1A/14
61-706 Poznań
Email: poznan@1stplace.pl
Tel.: 786 111 681

WARSZAWA

Plac Bankowy 2
00-095 Warszawa
Email: warszawa@1stplace.pl
Tel.: 662 374 850

KRAKÓW

Rynek Główny 28/1
31-010 Kraków
Email: krakow@1stplace.pl
Tel.: 533 576 452

Napisz do nas