Copywriting to pisanie tekstów o charakterze sprzedażowym, reklamowym. To zawód, który polega na tworzeniu unikalnych, kreatywnych tekstów marketingowych na określony temat. Mogą to być zarówno różnego rodzaju artykuły, poradniki, teksty ofertowe na stronę internetową, jak i slogany reklamowe, scenariusze spotów reklamowych czy treści przeznaczone do publikacji w mediach społecznościowych. Co ważne, copywritingiem nie jest pisanie tekstów prasowych, publicystycznych czy beletrystycznych. Copywriter zajmuje się tworzeniem treści marketingowych. Copywriting to swego rodzaju sztuka, która polega na tworzeniu tekstów, które mają wywoływać u odbiorców określone reakcje, najczęściej o charakterze sprzedażowym. Niektórzy określają copywriting jako pisanie tekstów, które sprzedają.

Budowanie skutecznego Fanpage’a. Praktyczne wskazówki dla Twojej marki
W dobie mediów społecznościowych, Fanpage na Facebooku stał się jednym z kluczowych narzędzi marketingowych dla marek i przedsiębiorstw. Dzięki niemu możemy dotrzeć do szerokiego grona