Google Ads (kiedyś Google AdWords) to system reklamowy Google, który umożliwia tworzenie oraz zarządzanie płatnymi kampaniami reklamowymi w internecie. Przy jego pomocy można uruchomić różne rodzaje reklam: tekstowe w sieci wyszukiwania Google (w wyszukiwarce), produktowe w sieci wyszukiwania Google (Product Listing Ads, przeznaczone dla sklepów internetowych), graficzne (displayowe, banerowe), na portalu YouTube (reklamy wideo i banerowe), na Gmailu (wyświetlane jako wiadomości email). Podstawowym typem kampanii reklamowych w Google Ads są płatne reklamy w sieci wyszukiwania, które są wyświetlane nad lub pod organicznymi wynikami wyszukiwania Google. System reklamowy Google Ads umożliwia prowadzenie kampanii reklamowych nie tylko w wyszukiwarce oraz innych portalach i usługach należących do Google, ale także w tak zwanej sieci partnerskiej Google, obejmującej wiele portali czy blogów, które nie należą do Google.

Budowanie skutecznego Fanpage’a. Praktyczne wskazówki dla Twojej marki
W dobie mediów społecznościowych, Fanpage na Facebooku stał się jednym z kluczowych narzędzi marketingowych dla marek i przedsiębiorstw. Dzięki niemu możemy dotrzeć do szerokiego grona