Gotowy na święta? Wakacje to ostatni dzwonek 

Już dziś zacznij świąteczne przygotowania swojego sklepu e-commerce i ciesz się większą konwersją w okresie, w którym użytkownicy kupują najwięcej. Zakupy świąteczne to około 30% rocznych przychodów większości sklepów internetowych, warto dobrze wykorzystać ten czas. 

W 1stplace.pl pomożemy Ci w tym! Przeprowadzimy darmową analizę, przygotujemy strategię i będziemy regularnie wdrażać działania. Ale pamiętaj, że na wszystko potrzebny jest czas ‒ najlepszy moment na rozpoczęcie świątecznych przygotowań to lipiec, sierpień, czyli okres, w którym konkurencja wyleguje się na plaży:). 

Świąteczne statystyki 

  1. Badanie Deloitte z 2020 roku wykazało, że 51% konsumentów planowało zrobić swoje świąteczne zakupy w internecie, co jest najwyższym odsetkiem w historii tego badania.
  2. Według raportu Shopify z 2020 roku, święta Bożego Narodzenia są najbardziej dochodowym okresem dla e-commerce, przynosząc nawet 30% rocznych przychodów.
  3. Ponad 60% sklepów e-commerce zaczyna aktywne, świąteczne działania już w lipcu lub w sierpniu. Jeśli więc chcesz prześcignąć konkurencje, czekanie do listopada nie jest dobrym pomysłem. 
  4. Zgodnie z raportem Deloitte z 2021 roku, 47% budżetu świątecznego, wydawane jest na prezenty. 
  5. W raporcie Deloitte z 2021 roku znajdziemy też dane, że aż 52% użytkowników szuka informacji na temat zakupów świątecznych za pomocą wyszukiwarki Google oraz platform zakupowych, na przykład Allegro.

Chcesz zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie na święta?

Zamów bezpłatną konsultację i dowiedz się jak to zrobić!

Świąteczny kalendarz 

Największa aktywność zakupowa rozpoczyna się 24 listopada, czyli w Black Friday. To właśnie wtedy Twoi potencjalni klienci rozpoczynają poszukiwania prezentów, ale też ozdób świątecznych, świątecznych ubrań, dodatków, inspiracji na świąteczne dana itp. Już wtedy sklep powinien być widoczny, działać bez zarzutu, zawierać wartościowe treści i poprawnie wyświetlać się na urządzeniach mobilnych. Czas potrzebny na uzyskanie takich rezultatów to około 5 miesięcy. Działania warto więc rozpocząć już w wakacje. 

Święta, święta i po świętach 

Ale, święta miną. A przecież chodzi o to, by sklep zarabiał cały czas. Działania, które prowadzimy w 1stplace.pl, to działania dające długotrwałe efekty. Takie, które pozwolą uzyskać jak najwyższą konwersję w okresie świątecznym, ale też poprawią widoczność oraz ogólną kondycję Twojego sklepu. I co ważne, będą generować zyski także po świętach. 

Rozpoczynam świąteczne przygotowania już dziś! Zwiększam konwersje przez cały rok! 

Chcesz zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie na święta?

Zamów bezpłatną konsultację i dowiedz się jak to zrobić!

Chcesz aby Twój sklep sprzedawał jak najwięcej w sezonie świątecznym?

Porozmawiajmy jak to zrobić

Zamów kontakt aby w krótkiej rozmowie z naszym ekspertem omówić możliwości i dobrać najlepsze rozwiązania dla Twojego sklepu. Na podstawie rozmowy przygotujemy dla Ciebie szczegółową analizę.

Chcesz aby Twój sklep sprzedawał jak najwięcej w sezonie świątecznym?

Porozmawiajmy jak to zrobić

Zamów kontakt aby w krótkiej rozmowie z naszym ekspertem omówić możliwości i dobrać najlepsze rozwiązania dla Twojego sklepu. Na podstawie rozmowy przygotujemy dla Ciebie szczegółową analizę.

Reklamy PPC
Strony i sklepy
Social Media
Więcej z kategorii Wiedza