kampanie google ads

Czym są kampanie Google Ads (Adwords)?

Kampanie reklamowe w Google Ads mają na celu natychmiastowe pokazanie naszej firmy w wyszukiwarce Google. Kampanie Google Ads mogą być stosowane przez praktycznie każdy rodzaj biznesu (z małymi wyjątkami takimi jak np. strony pornograficzne, alkohol itp.). Google poprzez mnogość swoich serwisów takich jak YouTube czy Gmail, może wyświetlać nasze reklamy również w obrębie tych serwisów. Kampanie Google Ads dają nam również możliwość tworzenia reklam produktowych w postaci graficznej oraz wyświetlania reklamy śledzącej (tzw. remarketing).

Rodzaje Kampanii Google Ads

  1. Sieć wyszukiwania – są to linki sponsorowane znajdujące się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google.
  2. Remarketing – jest to tak zwana reklama śledząca. Poprzez instalacje odpowiedniego tagu w kodzie źródłowym strony jesteśmy w stanie wyświetlać reklamy użytkownikom, którzy już odwiedzili nasza stronę.
  3. Zakupy Google (Google Shopping) – wyświetlanie reklam Twoich produktów wraz z grafikami w wynikach wyszukwiania.
  4. Reklama graficzna (Display) – jest to reklama graficzna w sieci reklamowej Google.
  5. Reklama w usłudze Gmail – użytkownicy jedno z największych klientów poczty e-mail, będą mogli zobaczyć Twoje reklamy.
  6. Reklama w YouTube – YouTube jako jeden z najczęściej odwiedzanych portali internetowych daje nam olbrzymie pole do popisu. Reklamy wideo potrafią być bardzo skuteczne w budowaniu wiarygodności i pozytywnego wizerunku firmy.

Ile kosztuje kampania w Google Ads?

Koszty kampanii w Google Ads uzależnione są od przynajmniej kilku elementów. Należy wziąć tutaj pod uwagę:

– zakres prowadzonych działań,
– obszar prowadzonych działań,
– tworzenie bannerów,
– tworzenie pliku data feed,
– budżet kampanii,
– ilość słów kluczowych,
– ilość produktów.

W celu ustalenia konkretnej ceny prosimy o kontakt z naszym działem sprzedaży, który z pewnością przygotuje dla Państwa bardzo atrakcyjną propozycję współpracy.

Do największych zalet Google Ads należą:

01 / Możliwość natychmiastowej obecności na wysokich pozycjach na wybrane frazy w wyszukiwarce Google.
02 / Pełna integracja programu z Google Analytics oraz Google Webmaster Tools.
03 / Szerokie możliwości i formy reklamy w wyszukiwarce oraz poza siecią wyszukiwania Google.

Dzięki dobrze zoptymalizowanej kampanii możemy bardzo małym kosztem uzyskać oczekiwane efekty sprzedażowe. System reklamowy Google Adwords daje nam gigantyczne możliwości poprzez dokładne kierowanie reklam do osób mieszkających na danym obszarze, w dowolnych porach dnia oraz do osób które wcześniej odwiedziły naszą stronę, dzięki czemu nie umknie nam żaden klient.

Optymalizacja kampanii Ads w 1stplace.pl

01 / Audyt kampanii Ads prowadzonych dotychczas lub audyt strony www pod kątem planowanej kampanii Ads.
02 / Wdrożenie poprawek na koncie Ads lub utworzenie nowych kampanii.
03 / Pomiar skuteczności i optymalizacja prowadzona w celu uzyskania pożądanego celu.

Za cel kampanii AdWords można uznać:

01 / Osiągnięcie maksymalnego zwrotu z inwestycji (ROI).
02 / Osiągnięcie oczekiwanego poziomu ruchu za jak najniższą cenę.
03 / Osiągnięcie maksymalnego zasięgu reklamy (ilość wyświetleń) za jak najniższą cenę.

Zespół 1stplace.pl zapewnia usługi optymalizacji kampanii AdWords na mocy ścisłej współpracy z Google Partners. W ramach usługi specjalistycznej oferujemy:

01 / Audyt kampanii Ads z wytycznymi do wdrożenia zmian.
02 / Prowadzenie kampanii Ads w wyszukiwarce, także w językach obcych.
03 / Reklamę w sieci reklamowej Google, także kampanię remarketingową kierowaną na przeszłych użytkowników strony.
04 / Reklamę video w sieci reklamowej YouTube.

Wycenę każdej kampanii reklamowej Google Ads zawsze przeprowadzamy indywidualnie, skontaktuj się z nami i przekonaj się, jak tania i skuteczna może być Twoja reklama w wyszukiwarce Google!