
Kalendarz Google: odkryj wszystkie możliwości i trzymaj swój czas pod kontrolą
Kalendarz Google to intuicyjne narzędzie, które pomaga zarządzać czasem, spotkaniami, planem dnia. Jest to duże wsparcie zarówno dla osób prywatnych, jak i dla firm oraz
Blog
Kalendarz Google: odkryj wszystkie możliwości i trzymaj swój czas pod kontrolą
Kalendarz Google to intuicyjne narzędzie, które pomaga zarządzać czasem, spotkaniami, planem dnia. Jest to duże wsparcie zarówno dla osób prywatnych, jak i dla firm oraz
Favicon ‒ czym jest? Rola w SEO i zwiększaniu ruchu na stronie
Favicon to niewielka ikona, która może wiele zdziałać. To właśnie ona wyróżnia stronę www pośród innych zakładek i zwiększa szansę na to, że użytkownik nie
Shoper – funkcje, pozycjonowanie i optymalizacja. SEO poradnik
Shoper to jedna z najpopularniejszych platform umożliwiających budowę sklepu internetowego. To system CMS, który pozwala na implementację wielu przydatnych rozwiązań – zarówno jeśli chodzi o
E-mail marketing – skuteczna komunikacja z Klientami – narzędzia, oprogramowanie, strategia
E-mail marketing przeszedł długą drogę – od prostych wiadomości tekstowych do spersonalizowanych i starannie zaprojektowanych kampanii. Dziś e-maile stanowią efektywne narzędzie umożliwiające budowę relacji z
Dropshipping – co to? Czy jest opłacalny?
Sklep e-commerce bez inwestowania w magazyn i logistykę? To możliwe! Odpowiedzią jest dropshipping. Co to takiego? To model biznesowy, w przypadku którego sprzedawca nie inwestuje
Adres ip – definicje, rodzaje, zastosowanie w e-marketingu
Choć wyrażenie adres IP większości z nas obiło się o uszy, to tylko nieliczni potrafią wyjaśnić, czym tak naprawdę jest i jakie ma znaczenie. Tymczasem
Metoda SMART: opis, przykłady, cele
Metoda SMART to duże ułatwienie w procesie wyznaczania celów – celów, które zostaną zrealizowane z pełnym powodzeniem. Tytułowe narzędzie poprowadzi Cię przez różne aspekty planowanych
Branding – budowa stabilnej pozycji na konkurencyjnym rynku
Klienci nie kupują dziś tylko produktów — kupują emocje, wartości i historie, z którymi mogą się utożsamić. Właśnie dlatego, przemyślany proces brandingu jest jednym z najważniejszych
Brand book – czym jest i dlaczego każda firma go potrzebuje?
Brand book to coś więcej niż tylko zbiór reguł dotyczących identyfikacji wizualnej marki. Jest to strategiczny przewodnik, który kształtuje każdy element komunikacji – począwszy od
Barter w nowoczesnej gospodarce – czy to dobre rozwiązanie dla Twojej firmy?
Barter, czyli wymiana usług i towarów bez użycia pieniędzy, staje się coraz popularniejszym rozwiązaniem. Z takiej opcji chętnie korzystają firmy i przedsiębiorstwa, jak i freelancerzy
Mapy Google – wiele możliwości dla firm, liczne ułatwienia dla każdego z nas
Od debiutu w 2005 roku, Mapy Google przekształciły się z prostej aplikacji w wielofunkcyjne narzędzie. Aktualnie, Google Maps to nie tylko wskazówki dojazdu, ale też
Feedback – wpływ informacji zwrotnej na rozwój firm, pracowników i każdego z nas
Feedback jest nieodzownym elementem komunikacji międzyludzkiej, odgrywa istotną rolę w rozwoju osobistym, ułatwia budowanie relacji. Ma też bardzo duże znaczenie w procesie rozwoju biznesu. Dzięki
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949