Narzędzia od Google ‒ znasz je wszystkie?
Narzędzia Google to kolejny dowód na to, że Google wychodzi naprzeciw potrzebom firm lokalnych i globalnych, wspiera webmasterów, marketerów, a nawet, twórców treści. Gigant proponuje
Blog
Narzędzia od Google ‒ znasz je wszystkie?
Narzędzia Google to kolejny dowód na to, że Google wychodzi naprzeciw potrzebom firm lokalnych i globalnych, wspiera webmasterów, marketerów, a nawet, twórców treści. Gigant proponuje
Duplicate content – czym jest? Jak radzić sobie z powielaniem treści? Poradnik
W dzisiejszym materiale przybliżę, czym jest duplicate content i opowiem, dlaczego jest tak ważnym zagadnieniem w kontekście pozycjonowania organicznego. Już na wstępie mogę powiedzieć, że
Jak założyć i pozycjonować wizytówkę Google Moja Firma (Profil Firmy w Google)? 13 top wskazówek
Profil Firmy w Google, dawniej wizytówka Google Moja Firma (GMF), to jedno z narzędzi, które pozwala na zwiększenie widoczności biznesu w przestrzeni cyfrowej. Ów Profil
Słowa kluczowe w praktyce. Jak dobrać właściwe frazy i realizować cele marketingowe?
Słowa kluczowe to podstawa promocji biznesu w sieci – błędy w tym zakresie mogą być bardzo kosztowne. Jeśli więc chcesz zwiększyć widoczność strony www lub
Linkowanie wewnętrzne – co to? Definicja, rodzaje, wskazówki
Czym jest linkowanie wewnętrzne? To sieć linków w obrębie jednej strony www, ważny czynnik rankingowy Google. Jeśli więc zależy Ci na miejscu w TOP 10,
Affiliate marketing, czyli afiliacja – co to jest i ile można zarobić?
Marketing afiliacyjny, czyli afiliacja, to forma promocji w sieci, która ma coraz większe znaczenie. Taki model przynosi korzyści firmom – docierają one do nowych użytkowników
Jak stworzyć skuteczny Above the Fold na swojej stronie internetowej?
Pierwsze wrażenie robi się tylko raz – dotyczy to także stron www i sklepów internetowych. Above the Fold , czyli po polsku nad linią zgięcia,
AMP (Accelerated Mobile Pages) – co to? Jaką rolę odgrywa taka technologia?
AMP, czyli Accelerated Mobile Pages, tłumaczymy jako przyspieszone strony mobilne. Chyba każdy zgodzi się z tym, że witryny przeglądane za pomocą smartfonów i tabletów powinny
Marketplace – Allegro, OLX i inne platformy. Sprawdź nasz ranking
Marketplace, czyli platforma e-handlu, to ciekawe rozwiązanie dla firm i duże ułatwienie dla użytkowników. Dlaczego? Ponieważ takie platformy mogą pochwalić się dużą liczbą odbiorców (Allegro
Grupa docelowa – czym jest? Jak określić odbiorców w b2b i b2c?
Grupa docelowa – choć znajdziemy o niej informacje w wielu źródłach, wciąż jest zagadnieniem, które rodzi wiele wątpliwości. Często, gdy pada pytanie o grupę docelową,
Czynniki rankingowe Google. Jak zoptymalizować stronę internetową?
Czynniki rankingowe Google – to właśnie one decydują o widoczności Twojej strony www w organicznych wynikach wyszukiwania. Czynników jest ponad 200 i niestety, nie wszystkie
Czym jest black hat seo? Sprawdź jakich działań nie warto stosować
Black Hat SEO, czyli czarny kapelusz SEO, to techniki, o których warto mieć szczegółową wiedzę. Wiedza z tego zakresu jest potrzeba z jednego powodu –
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949