Pozycjonowanie Radom? Nasza agencja SEO / SEM służy pomocą! Pozycjonujemy strony www biznesów z Radomia, jak i działających w całej Polsce. Najlepszym dowodem naszego zaangażowania i wiedzy specjalistów jest szerokie grono zadowolonych klientów.
Nasze usługi to zarówno zwiększanie widoczności witryn w bezpłatnych wynikach Google, jak również projektowanie i budowa stron oraz sklepów internetowych, a także optymalizacja kampanii Google Ads.
Sprawdź, co możemy dla Ciebie zrobić! Postaw na rozwój swojej firmy, postaw na 1stplace!
Pozycjonowanie to działania, których celem jest zwiększenie widoczności strony w bezpłatnych wynikach wyszukiwania Google. Prawidłowo prowadzony proces pozycjonowania to sposób, by dotrzeć do nowych klientów, droga do pomnożenia zysków i zwiększenia popularność marki, szansa na zdobycie wizerunku eksperta w branży. Warto więc jak najszybciej rozpocząć prace i wyprzedzić konkurencję.
Ogromna większość użytkowników internetu każdego dnia korzysta z wyszukiwarki Google. W okno wyszukiwania wpisywane są zapytania dotyczące przeróżnych tematów. Choć roboty Google wyświetlają po kilkanaście stron wyników, dla użytkowników ważne są wyłącznie witryny z TOP10, czyli z pierwszej strony wyszukiwarki. Strony i sklepy internetowe znajdujące się na dalszych miejscach są praktycznie zawsze ignorowane – na drugą stronę przeklikuje się niewielki odsetek użytkowników.
Jakie działania obejmuje pozycjonowanie stron? Moglibyśmy wymieniać bardzo długo. Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych jest rozbudowanym procesem, długotrwałym, wymagającym przeprowadzenia działań zarówno na stronie www, jak i poza nią. Wśród najistotniejszych prac wymienić możemy takie, jak: wybór słów kluczowych, link building, optymalizacja techniczna.
Umów konsultację telefoniczną
Wybór słów kluczowych to jedna z ważniejszych czynności. Wybierając słowa kluczowe, powinniśmy zwrócić uwagę na takie kwestie, jak liczba wyszukiwań i konkurencyjność konkretnych sów kluczowych, a także sam rodzaj fraz. Koncentrując się na frazach różnego rodzaju, dotrzemy do klientów, którzy znajdują się na różnych etapach lejka zakupowego. Mowa tutaj zarówno o użytkownikach, którzy dopiero szukają informacji na dany temat, jak również tych, którzy zdecydowani są na zakup konkretnej usługi lub takich, którzy chcą dowiedzieć się czegoś więcej o naszej firmie.
Wśród różnego typu fraz kluczowych wymienić możemy:
Frazy brandowe, czyli te, które zawierają nazwę naszej firmy, takich fraz nie powinno zabraknąć na stronie głównej czy w zakładce O nas.
Frazy produktowe, czyli, jak już sama nazwa wskazuje, frazy z nazwą produktu, na przykład Samsung Galaxy y S20 Ultra.
Frazy informacyjne, czyli zapytania, które umożliwią użytkownikom rozwiązanie różnego typu problemów i niewiadomych, na przykład: Jak zrobić kotlety mielone? Jak zwiększyć widoczność strony w internecie?
Frazy zasięgowe, czyli ogólne wyrażenia mające dużą liczbę wyszukiwań, lecz niewielką konwersję, przykłady takich fraz to: meble, pralki, lodówki itp.
Wśród działań SEO nie możemy nie uwzględnić wysokiej jakości treści. Zadbaj o to, by na Twojej stronie znalazły się teksty różnego typu, począwszy od tekstów brandowych, opisujących historię Twojej firmy, po teksty poradnikowe – na przykład artykuły blogowe, a także konkretne, unikalne opisy usług i produktów. Treści powinny być ciekawe, tak by zainteresowały klienta i były odpowiedzią na jego potrzeby. Powinniśmy także zadbać o nasycenie treści frazami kluczowymi, a także o hierarchię nagłówków i linkowanie wewnętrzne.
Zarówno lokalne pozycjonowanie stron, jak i pozycjonowanie ogólnopolskie, wymagają budowy profilu linków. Linki wewnętrzne będą pomocne dla potencjalnych klientów, usprawnią poruszanie się po stronie, przeklikiwanie się między podstronami. Ułatwią też robotom Google poruszanie się w obrębie witryny.
Linkowanie zewnętrzne to nic innego, jak linki z zewnętrznych witryn. Wysokiej jakości odnośniki prowadzące do twojej witryny ze źródeł zewnętrznych, zwiększą jej wiarygodność i poskutkuje wyższą pozycją w wynikach wyszukiwania Google.
Proces pozycjonowania to także optymalizacja techniczna witryny. Są to przede wszystkim takie działania, jak usunięcie błędów, optymalizacja kodu strony, optymalizacja prędkości ładowania, optymalizacja adresów URL i metadanych.
Doskonałym rozwiązaniem dla firm działających w Radomiu będzie pozycjonowanie lokalne. Celem takich działań jest zwiększenie ruchu z zapytań lokalnych, związanych z konkretną lokalizacją, czyli takich, które zawierają nie tylko nazwę usługi, ale także miejscowość lub dzielnicę. Przykłady fraz lokalnych to: pozycjonowanie stron internetowych Radom, kawiarnia Radom, fryzjer Stare Miasto Radom, restauracja Śródmieście Radom itd.
Takie działanie umożliwia dotarcie do potencjalnych klientów, znajdujących się w Radomiu bądź jego dzielnicach (Borki, Brzustówka, Długojów, Halinów, Huta Józefowska, Idalin, Janiszpol, Malenice, Miasto Kazimierzowskie, Nowiny Malczewskie, Obozisko, Planty i innych).
Wyjaśnimy to w prosty sposób. Załóżmy, że osoba przebywająca w Radomiu szuka restauracji. Oczywistym jest fakt, że interesować ją będą wyłącznie restauracje z Radomia, w szczególności zlokalizowane najbliżej miejsca, w którym w danym momencie się znajduje. Strony internetowe restauracji z Warszawy nie będą więc istotne dla naszego użytkownika. Z pewnością nie uda się on w tej chwili do stolicy na obiad.
Jeśli nie działasz na terenie całej Polski, postaw na pozycjonowanie lokalne i dotrzyj do klientów, którzy mogą realnie skorzystać z Twoich usług.
Pozycjonowanie strony, zarówno w Radomiu, jak i w każdym innym mieście, a także na całą Polskę, to proces wieloetapowy i trwały. Wyniki nie pojawią się z dnia na dzień czy z tygodnia na tydzień. Musimy uzbroić się w cierpliwość, liczyć się z tym, że na pierwsze wyniki poczekać trzeba będzie około 3-4 miesięcy, na wyniki satysfakcjonujące około roku.
Przejdźmy teraz do drugiego z częściej zadawanych pytań, czyli, ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej? Wszystko zależy od rodzaju branży, konkurencyjności, historii domeny, zakresu działań SEO, jakie należy wykonać. Przybliżony koszt pozycjonowania wynosi od 700 do 2500zł miesięcznie, choć oczywiście zdarzają się zarówno mniejsze, jak i większe budżety.
Profesjonalna agencja SEOsporządzi indywidualną, bezpłatną wycenę.
Oprócz pozycjonowania warto postawić także na inne rozwiązania, pozwalające zwiększyć popularność marki. O jakich działaniach mowa? Przede wszystkim będą to:
Publikacja wpisów w mediach społecznościowych – ciekawe wpisy cieszą się dużą popularnością, co przekłada się na wzrost rozpoznawalności i pomaga budować relację z potencjalnymi klientami, sprawia, że zainteresowanie firmą jest większe.
Widoczność na Mapach Google – odpowiednio zoptymalizowany Profil Firmy w Google to sposób, by użytkownicy mogli zapoznać się z ofertą twoich usług z poziomu wyszukiwarki, a także mogli skorzystać ze wskazówek dotyczących dojazdu.
W pierwszej kolejności analizujemy stronę pod kątem wszystkich, ważnych w procesie pozycjonowania czynników.
Sprawdzamy, jakie działania z zakresu pozycjonowania wykonuje Twoja konkurencja i, z jakich form promocji w internecie korzysta.
Następnie należy wybrać słowa kluczowe oraz frazy, na które pozycjonowana będzie Twoja strona www.
Jak proces pozycjonowania, to oczywiście content. Unikalne, zawierające słowa i frazy kluczowe treści są ważne dla użytkowników i robotów Google.
Pozycjonowanie to także linkowanie wewnętrzne, które ułatwia nawigację na stronie oraz linkowanie zewnętrzne.
Nasza agencja SEO zajmuje się także zakładaniem i optymalizacją wizytówki Google Moja Firma. Działania na mapach Google mają wiele zalet.
Przez cały czas monitorujemy i optymalizujemy nasze działania. Dzięki temu pozycja strony w Google jest coraz wyższa.
Zajmujemy się nie tylko pozycjonowaniem, ale też kampaniami Google & Fb Ads. Taka reklama to sposób, by szybko dotrzeć do klienta.
Jak wypromować biznes w sieci? Do wyboru masz klika roziwązań – naljlepiej, jeśli połączysz różne opcje, jakie daje e-marketing.
Dzięki pozycjonowaniu zwiększy się widoczność twojej strony w bezpłatnych wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google. Wysokie pozycje to wyższy współczynnik konwersji, a także większy autorytet.
Innym sposobem promocji są kampanie Google Ads, dzięki którym reklama biznesu będzie wyświetlać się nie tylko w wyszukiwarce, ale także na stronach partnerów Google, na portalu You Tube, w aplikacjach, w karcie Zakupy i w innych miejscach.
Działania w mediach społecznościowych to dobre rozwiązanie dla osób, które chcą zwiększyć świadomość marki, zbudować wokół niej społeczność.
Jak wypromować biznes w sieci? Do wyboru masz klika roziwązań – naljlepiej, jeśli połączysz różne opcje, jakie daje e-marketing.
Dzięki pozycjonowaniu zwiększy się widoczność twojej strony w bezpłatnych wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google. Wysokie pozycje to wyższy współczynnik konwersji, a także większy autorytet.
Innym sposobem promocji są kampanie Google Ads, dzięki którym reklama biznesu będzie wyświetlać się nie tylko w wyszukiwarce, ale także na stronach partnerów Google, na portalu You Tube, w aplikacjach, w karcie Zakupy i w innych miejscach.
Działania w mediach społecznościowych to dobre rozwiązanie dla osób, które chcą zwiększyć świadomość marki, zbudować wokół niej społeczność.
Pozycjonowanie serwisu, strony internetowej, sklepu internetowego, bez względu na to czy działamy w Radomiu (lub w innym, konkretnym mieście), czy na terenie całego kraju, warto rozpocząć od razu po uruchomieniu witryny. Proces pozycjonowania jest długotrwały, a na wyniki trzeba poczekać kilka miesięcy, nawet rok. Im szybciej zaczniemy starania o wysokie pozycji w wyszukiwarce, tym szybciej będziemy cieszyć się z efektów.
Zarówno pozycjonowanie lokalne, jak i pozycjonowanie ogólnopolskie to inwestycja, która się zwróci. Umieszczając stronę www w TOP10, zyskujesz większą rozpoznawalność, docierasz do szerokiego grona klientów, mnożysz współczynnik konwersji, a co za tym idzie, zyski.
Chcesz odkryć potencjał
swojej strony?
Pozycjonowanie może odbywać się również w oparciu o lokalizację i nazwy dzielnic oraz większych osiedli np. osiedle Akademickie, Borki, Brzustówka, Długojów, Długojów Górny, Dzierzków, Firlej, Glinice, Godów, Gołębiów, Gołębiów I, Gołębiów II, Halinów, Huta Józefowska, Idalin, Janiszpol, Jeżowa, Wola, Józefów, Kaptur, Kierzków, Koniówka, Kończyce, Kozia Góra, Krychnowice, Krzewień, Malczew, Malenice, Miasto Kazimierzowskie, Michałów, Mleczna, Młodzianów, Młynek Janiszewski, osiedle Nad Potokiem, Nowa Wola Gołębiowska, Nowiny Malczewskie, Obozisko, Planty, Południe, Potkanów, Prędocinek, Pruszaków, Rajec Poduchowny, Rajec Szlachecki, Sadków, Stara Wola Gołębiowska, Stare Miasto, Śródmieście, Ustronie, Wacyn, Wielogóra, Wincentów, Wośniki, Wólka Klwatecka, osiedle XV-lecia, Zamłynie, Żakowice.
Sprawdź, również ofertę pozycjonowania w innych miejscach:
Stoimy za sukcesami
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Karola Libelta 1a/14
61-706 Poznań
NIP 7831766949