Pozycjonowanie stron - Oferta
Paweł Kapłan pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron internetowych - oferta SEO dla firm

Pozycjonowanie to jedna z najskuteczniejszych form marketingu internetowego, mająca na celu zdobycie wysokiej widoczności oraz pozycji w wyszukiwarce internetowej dla konkretnych słów kluczowych. Oferta pozycjonowania stron dla firm, jest ukierunkowana na uzyskanie konkretnych efektów w postaci zwiększenia widoczności strony www w wyszukiwarce Google, a także ilości generowanych konwersji. Optymalizacja stron dla wyszukiwarek internetowych jest procesem złożonym i wymagającym regularnych działań.

MENU

Pozycjonowanie stron – dlaczego Twoja firma go potrzebuje?

Wszystkie firmy, które aspirują do bycia liderem w swojej branży, muszą wykorzystywać najlepsze i najbardziej skuteczne rozwiązania. W chwili obecnej segment marketingu i reklamy jest znacznie bardziej rozbudowany i oferuje szerokie spektrum możliwości. Pozycjonowanie stron jest jedną z nich. Czas pandemii pokazał wszystkim przedsiębiorcom, jak ważna jest ich obecność oraz widoczność w internecie. Marketing internetowy rozwija się w niesłychanie szybkim tempie i nic nie wskazuje na to, aby tempo wzrostu miało się zatrzymać. Pozycjonowanie strony może zapewnić firmie bezcenną widoczność dla potencjalnych klientów, dzięki czemu firma uzyska zdywersyfikowane źródła sprzedażowe, a co za tym idzie uzyska większy poziom bezpieczeństwa.

Dlaczego powinniśmy zainwestować w marketing internetowy, a w szczególności w pozycjonowanie stron?

Marketing internetowy daje nam wiele ciekawych możliwości. Dlaczego więc warto skupić swoją uwagę akurat na pozycjonowaniu strony? Uważam, że kluczowym argumentem jest tutaj ilość osób które każdego dnia korzystają z wyszukiwarek internetowych (w Polsce z internetu korzysta ponad 27,2 mln osób). Najważniejszą z nich jest Google. W Polsce korzysta z niej ponad 95,95% użytkowników. Jest to niesamowity wynik, który jednoznacznie wskazuje nam gdzie my i nasza firma powinniśmy być widoczni. Pozycjonowanie daje nam możliwość osiągnięcia ponad przeciętnej widoczności, której nigdy nie osiągnęlibyśmy poprzez tradycyjne metody marketingowe.

Czy to przyszłościowe rozwiązanie?

Odpowiedź jest krótka – absolutnie i zdecydowanie tak. Pozycjonowanie jak i wszystkie inne usługi należące do marketingu internetowego to przyszłość. Tradycyjny marketing w postaci banerów przy ulicy czy rozdawania ulotek w żadnym stopniu nie może konkurować z pozycjonowaniem stron. Trend w pozycjonowaniu jest tylko jeden – rozwój. Coraz więcej firm i przedsiębiorstw stawia na tę formę promocji, ponieważ jest ona nadzwyczaj skuteczna. Przy dobrze przeprowadzonym pozycjonowaniu efekty mogą utrzymywać się bardzo długo i dostarczać nam każdego dnia nowych leadów sprzedażowych w postaci zainteresowanych naszymi usługami klientów.

Dlaczego warto się pozycjonować?

dlaczego warto się pozycjonować

O korzyściach pozycjonowania strony słyszeli już prawie wszyscy. Jest to obecnie jedna z najlepszych (o ile nie najlepsza) forma reklamy i promocji dla firm w internecie. Określmy więc dokładnie jakie korzyści możemy osiągnąć dzięki pozycjonowaniu swojej strony internetowej.

  • zwiększenie widoczności w internecie – jest to oczywiste założenie pozycjonowania wynikające z jego natury. Osiąganie wyższych pozycji w wynikach wyszukiwania będzie skutkowało większą widocznością strony dla użytkowników. Strona Twojego biznesu w końcu będzie widoczna dla potencjalnych kontrahentów.
  • wysoki zwrot z inwestycji – według niektórych szacunków każda wydana na pozycjonowanie strony złotówka potrafi się zwrócić przynajmniej piętnastokrotnie. Jest to więc jedna z najbardziej opłacalnych form reklamy internetowej i marketingu.
  • rozpoznawalność marki – poprzez większą widoczność i ruch na stronie internetowej, Twoja firma zbuduje silny wizerunek i rozpoznawalność własnej marki. W dzisiejszych czasach nie jest to zadanie należące do najłatwiejszych, a pozycjonowanie strony może bardzo je ułatwić.
  • długotrwałe efekty widoczności – pozycjonowanie jest procesem długotrwałym i trzeba to zaakceptować. Dla niektórych osób jest to często wada, dlatego wolą podejmować szybsze formy działań promocyjnych. Warto mieć jednak na uwadze, że mimo tego, że osiąganie pożądanych efektów pozycjonowania potrafi zająć trochę czasu, to następnie ich trwałość jest bardzo duża. Przy prawidłowo prowadzonym procesie pozycjonowania, efekty będą widoczne bardzo długo.
  • większy ruch na stronie www – poprzez osiąganie dużej widoczności dla pozycjonowanych fraz kluczowych, uświadczymy również wzrost ruchu na naszej stronie www. Co ciekawe, nie każdy ruch pozyskiwany w sieci jest wartościowy i może przekładać się na konwersje. W przypadku pozycjonowania i odpowiedniego wyboru słów kluczowych możemy liczyć na pozyskanie wartościowego ruchu, który przełoży się na osiąganie celów biznesowych.
  • wartościowa, unikalna i merytoryczna zawartość strony – żeby móc skutecznie pozycjonować stronę internetową będziemy musieli zainwestować czas oraz środki w unikalny i wartościowy content. Bez tego elementu w dzisiejszych czasach pozycjonowanie nie ma prawa się udać, a jeśli tak się stanie to niestety nie na długo. Poprzez inwestycję w wysokiej jakości treści, grafiki i obrazy osiągniemy długofalowe korzyści.
  • ekspansja biznesowa – poprzez wykorzystanie ścieżki promocji biznesu jaką daje internet i usługa pozycjonowania, osiągniemy dodatkowe możliwości rozwoju naszej firmy i biznesu.
  • nowy kanał sprzedażowy – pozycjonowanie pozwala na uruchomienie nowego kanału sprzedaży. Wiele firm i sklepów do tej pory nie wykorzystywały takiej formy promocji. Inwestycja w SEO z pewnością dostarczy wiele korzyści w postaci nowych klientów i poprawy wyników finansowych.
  • większa ilość stałych klientów – większa widoczność i ruch na stronie internetowej muszą skutkować większą ilością  nowych potencjalnych klientów, których pozyskamy. Warunkiem jest tutaj również zawartość samej strony internetowej oraz jej wygląd, natomiast dobra agencja SEO z pewnością o to zadba i zarekomenduje odpowiednie rozwiązania.
  • zwiększenie wyników sprzedażowych – wszystkie powyżej wymienione korzyści płynące z SEO i pozycjonowania stron internetowych składają się na jeden, ten najważniejszy – większe wyniki sprzedażowe. Finalnie każdemu przedsiębiorcy zależy na tym, aby jego firma generowała większe zyski i mogła się dynamicznie rozwijać.

Czy pozycjonowanie stron www się opłaca?

Tak pozycjonowanie się opłaca. Jest to jedna z najpopularniejszych i najskuteczniejszych form marketingu internetowego i potrafi generować ponadprzeciętne zwroty z inwestycji. Z pozycjonowania korzystają zarówno małe i średnie przedsiębiorstwa jak i wielkie korporacje. Osiąganie wysokich pozycji w wyszukiwarkach przekłada się na znaczące zwiększenie wyników finansowych.

Korzyści płynące z pozycjonowania są niezaprzeczalne. Warunkiem jest jednak przeprowadzenie całego procesu przez agencję lub specjalistę z odpowiednim doświadczeniem, który zadba o wykorzystanie odpowiednich technik SEO i pozycjonowania.

Czy pozycjonowanie stron jest potrzebne w strategii marketingowej?

Zdecydowanie tak. Pozycjonowanie stron jest potrzebne przede wszystkim podmiotom komercyjnym, które chcą osiągać efekty promocyjne i biznesowe dzięki wysokiej widoczności strony internetowej. Nawet małe biznesy powinny dbać o swój wizerunek w sieci. Doskonałą drogą, aby osiągnąć ten cel wydaje się właśnie pozycjonowanie, które posiada stosunkowo niski “próg wejścia”, pod względem finansowym.

Nawet podstawowa optymalizacja strony internetowej pod względem SEO potrafi wygenerować ciekawe efekty w postaci ruchu z fraz długiego ogona. Jest to tzw. pozycjonowanie szerokie, które nieco odbiega od standardowych działań i założeń pozycjonowania. Doprecyzowując, są to frazy mniej konkurencyjne i często kilkuwyrazowe, wykorzystywane w pozycjonowaniu szerokim.

Co jest lepsze Google Ads (Adwords) czy pozycjonowanie?

pozycjonowanie vs google ads - różnice

Nie można jednoznacznie zdefiniować, która z tych czynności marketingu internetowego jest lepsza. Zarówno reklamy w Google Ads (PPC) jak i pozycjonowanie stron mają swoje wady i zalety. Zdecydowanie jednak rekomendujemy fuzję obu tych działań, które tworzą doskonałą synergię.

Z pewnością reklamy w Google Ads są techniką znacznie szybszą. Nawet w ciągu godziny jesteśmy w stanie pojawić się na czołowych miejscach w wyszukiwarce Google na interesujące nas frazy kluczowe. Określenie “miejsca” pasuje tu doskonale, ponieważ pozycje zarezerwowane są dla wyników bezpłatnych czyli organicznych, które możemy widzieć wysoko dzięki pozycjonowaniu. Minusem jest tutaj oczywiście to, że za każde kliknięcie w naszą reklamę będziemy musieli zapłacić.

Pozycjonowanie stron internetowych natomiast daje długotrwałe i stabilne efekty przez długi czas. Nie ponosimy tutaj żadnych kosztów za jakąkolwiek ilość kliknięć. Minusem jest z pewnością czas, który należy poświęcić w celu uzyskania satysfakcjonujących efektów. Jest to niekiedy okres nawet do kilkunastu miesięcy.

Jaki jest koszt pozycjonowania strony internetowej?

Cena pozycjonowania jest elementem zmiennym. Definiują ją czynniki, które należy ustalić przed rozpoczęciem prac pozycjonerskich. Postaramy się przybliżyć czynniki jakie należy wziąć pod uwagę podczas wyceny oferty pozycjonowania.

Czynniki wpływające na koszt pozycjonowania strony:

  • konkurencyjność w branży
  • ilość słów kluczowych
  • historia domeny
  • obecny stan strony internetowej
  • obszar działania
  • wyznaczone cele biznesowe
  • zakres działań SEO

 

Generalizując możemy stwierdzić, że przeciętny proces pozycjonowania strony internetowej może rozpocząć się od 1000 zł netto miesięcznie. Jest to kwota podstawowa w której otrzymamy wytyczne optymalizacji strony internetowej pod względem SEO, a także inne czynności które będą stymulować stronę do zwiększenia widoczności w wyszukiwarce Google, np. link building.

Uczciwe podejście do sprawy zawsze wymaga przynajmniej podstawowej analizy strony internetowej, dlatego zawsze odradzamy korzystanie z gotowych cenników, które nie są w stanie określić obecnego stanu strony www oraz ilości prac, które będzie trzeba wykonać, aby strona naprawdę mogła osiągać wysokie pozycje w wyszukiwarce.

Na czym polega pozycjonowanie produktu?

pozycjonowanie produktu

Pozycjonowanie produktu jest niesamowicie istotnym procesem w każdej strategii marketingowej. Są to działania mające na celu wyróżnienie konkretnego produktu na tle wszystkich pozostałych. Produkt powinien pozostać na długo w umyśle osób, które go oglądały i stwarzać poczucie pożądania przez konsumentów. Pozycjonowanie produktów może występować w przypadku sklepów internetowych, które jako cel stawiają sobie promocję swoich flagowych produktów.

Pozycjonowanie firmy – co to jest i na czym polega?

Pozycjonowanie firmy to działania mające na celu zwiększenie widoczności firmowej strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Jest to najczęstszy wariant pozycjonowania stron internetowych, ponieważ jest to w głównej mierze usługa komercyjna na zasadach B2B (business to business).

Każda firma stawiająca na swój rozwój przeznacza budżet na działania marketingowe w celu zwiększania świadomości marki oraz pozyskiwania nowych kontrahentów i zamówień. Pozycjonowanie jest do tego doskonałym rozwiązaniem. Potrafi zaspokoić obie te potrzeby.

Pozycjonowanie dla firm powinno się odbywać we współpracy z profesjonalną agencją SEO, która zbada potrzeby biznesowe i dostosuje odpowiedni profil działań z zakresu SEO oraz SEM. Oferta pozycjonowania dla firm, powinna w sobie zawierać elementy takie jak audyt, proces link buildingu czy rozbudowę treści.

Jakie są strategie pozycjonowania marki?

Pozycjonowanie marki polega na przeprowadzeniu działań, które mają zakorzenić daną markę w umysłach konsumentów. Taki proces powinien zdecydowanie wskazywać czym różni się nasza marka / firma od konkurencji. Poprawnie przeprowadzone pozycjonowanie marki będzie sprawiało, że potencjalni klienci będą mieli odpowiednie skojarzenia na temat konkretnego brandu.

Więcej informacji na ten temat znajdziesz w poradniku dotyczącym zagadnienia jakim jest pozycjonowanie marki.

Na czym polega strategia marketingowa?

Strategia marketingowa jest pierwszym etapem, który powinno się wykonać podczas rozpoczynania działań z tego zakresu. Dotyczy to zarówno działań w tradycyjnym marketingu jak i marketingu internetowym. W jaki sposób powinno się przygotować taką strategię? Przede wszystkim powinniśmy cały proces podzielić na trzy etapy:

  • wstępna analiza
  • działania strategiczne
  • komunikacja

 

W przygotowaniu strategii marketingowej powinniśmy skupić się na takich elementach jak określenie grup docelowych, analizie konkurencji oraz trendów, wskazaniu głównej konkurencji.

Dodatkowo każda strategia marketingowa powinna zawierać odpowiednie cele komunikacyjne, lejki marketingowe oraz mapę komunikacji, której należy się trzymać.

 

formula seo 1stplace

Agencja 1stplace.pl od 2018 roku pracowała nad autorskim rozwiązaniem, które mogłoby istotnie przyspieszyć proces indeksowania stron internetowych, a co za tym idzie również uzyskiwania szybszych efektów pozycjonowania. W 2022 roku powstała Formuła SEO 1stplace, która dzięki autorskiemu i unikalnemu skryptowi indeksującemu potrafi zapewnić efekty szybsze nawet o 36% niż standardowe działania SEO. Po więcej szczegółów dotyczących naszej autorskiej formuły zapraszamy na Formuła SEO 1stplace.

Ile kosztuje SEO miesięcznie?

Miesięczne koszty pozycjonowania są przeważnie zróżnicowane ze względu na czynniki dotyczące poziomu konkurencji, branży w której działamy oraz celów które chcemy osiągać. Warto tutaj również pamiętać o tym, że optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek może odbyć się jednorazowo w postaci przygotowania audytu SEO. Audyt SEO to dokument, który jest fundamentem dla pozycjonowania stron www. Dzięki niemu strona będzie odpowiednio dopasowana do wymagań robotów i algorytmów wyszukiwarek. Będzie dla nich prosta i przejrzysta.

Wracając jednak do kosztów miesięcznych. Powinniśmy przygotować się na inwestycje rozpoczynającą się od 1000 zł netto miesięcznie w przypadku lokalnych biznesów i pozycjonowania lokalnego. W przypadku pozycjonowania ogólnopolskiego będzie to koszt rozpoczynający się od 1500-1700 zł netto miesięcznie. Pozycjonowanie sklepów internetowych rozpoczyna się przeważnie od kwot oscylujących w granicach 2000 zł miesięcznie.

Należy mieć jednak na uwadze, że są to kwoty zupełnie poglądowe i mogą się różnić w zależności od wielu czynników. Każda agencja interaktywna posiada także inną politykę cenową, nie zawsze jednak w pełni uczciwą co warto odnotować.

Dokładne informacje na temat wyceny pozycjonowania stron oraz sklepów internetowych można sprawdzić tutaj – Pozycjonowanie stron cennik.

Ile kosztuje promocja strony?

Promowanie strony może odbywać się na wiele sposobów. Dzisiejsze techniki marketingu internetowego dają nam szerokie spektrum możliwości w tym zakresie. Jakimi sposobami możemy więc promować swoją stronę www w internecie?

  • Pozycjonowanie strony
  • Kampanie reklamowe Google Ads
  • Kampanie reklamowe w Social Media (Facebook Ads, Linkedin, TikTok itp.)
  • Content marketing
  • Buzz marketing
  • Artykuły sponsorowane
  • Prowadzenie kanału na YouTube

 

Jak widać możliwości do promowania biznesu i strony internetowej jest naprawdę wiele. Najważniejsza jest kwestia doboru odpowiednich działań, które będą w stanie zrealizować cele biznesowe.

Koszt promowania strony jest uzależniony od wielu czynników, przede wszystkim od celu i czasu w którym chcemy go osiągnąć. Dodatkowo zawsze powinniśmy mieć z tyłu głowy fakt, że nasza strona będzie musiała przejść odpowiednie modyfikacje. Czasami może się zdarzyć, że lepszą opcją będzie zdecydowanie się na wykonanie zupełnie nowego projektu strony internetowej. Więcej informacji o tworzeniu stron internetowych można przeczytać tutaj – tworzenie stron internetowych.

Jak wygląda SEO z agencją 1stplace.pl?

  • współpraca z agencją SEO z ponad 10 letnią historią,
  • opieka najlepszych specjalistów z zakresu SEO i pozycjonowania stron internetowych,
  • unikalne i autorskie rozwiązania – Formuła SEO 1stplace – najszybsza strategia pozycjonowania stron na rynku,
  • kooperacja z certyfikowaną agencją Google Partner,
  • zaufanie do agencji SEO z wieloma branżowymi nagrodami i wyróżnieniami,
  • indywidualnie skonstruowana strategia pozycjonowania dla Twojej firmy.

Oferta pozycjonowania w 1stplace.pl

Budowanie dużej widoczności stron internetowych w wyszukiwarkach to odpowiednia kompozycja skoordynowanych działań. Skuteczne pozycjonowanie strony nie obejdzie się bez szczegółowo opracowanej strategii SEO. Nasza standardowa oferta dotycząca pozycjonowania, zawiera m.in. następujące elementy:

  • Strategia SEO
  • Audyt SEO i UX
  • Optymalizacja SEO
  • Content Marketing
  • Analityka
  • Link Building
  • Szybki kontakt ze specjalistą SEO

Jesteśmy autorami, a tym samym jedyną agencją SEO na rynku, świadczącą usługę Formuła SEO 1stplace. Jest to unikalne rozwiązanie, które potrafi generować wyniki pozycjonowania stron, nawet o 36% szybciej niż standardowe działania jakie potrafią przynieść standardowe SEO i pozycjonowanie stron internetowych.

Formuła SEO opiera się na czterech filarach, a są to:

  • unikalny skrypt indeksujący,
  • budowa autorytetu tematycznego,
  • frazy intencyjne,
  • trwały link building.

Formuła SEO 1stplace, to doskonałe rozwiązanie nawet dla świeżych domen bez żadnej historii. Dzięki działaniom odpowiedzialnym za budowanie autorytetu tematycznego oraz frazom intencyjnym, Formuła SEO 1stplace w bardzo szybkim tempie dostarcza wartościowy ruch na stronę internetową.

Nowoczesne pozycjonowanie stron wymaga również innowacyjnych rozwiązań. Nasze autorskie metody pozycjonowania w znacznym stopniu wspomagają szybsze osiąganie indeksacji w wyszukiwarkach, a co za tym idzie szybsze osiąganie zamierzonych efektów w postaci większej widoczności. Naszym głównym celem podczas pozycjonowania strony, jest zbudowanie jej jak największej widoczności z naciskiem na szerokie spektrum pozycjonowanych słów kluczowych. Strategie SEO i pozycjonowania które stosujemy, doskonale komponują się z intencjami użytkowników, którzy wpisują zapytania w okno wyszukiwarki. Specjalizujemy się w doborze i pozycjonowaniu tzw. fraz intencyjnych, które są przyszłością pozycjonowania i wykorzystywane są coraz częściej przez szukających.

Jeśli wiesz jaki potencjał niesie za sobą voice search oraz chcesz dokładnie trafiać w intencje użytkowników – dobrze trafiłeś.

Fakty dotyczące pozycjonowania strony z agencją SEO 1stplace.pl:

  • kompleksowe pozycjonowanie całej witryny,
  • pełna optymalizacja strony,
  • innowacyjny system indeksowania,
  • dobór fraz intencyjnych,
  • analiza i optymalizacja treści,
  • wdrożenie narzędzi analitycznych,
  • bezpośredni kontakt ze specjalista SEO,
  • szczegółowe raporty.

Jeśli interesuje Cię pozycjonowanie lokalne skierowane na pozyskiwanie klientów z danego obszaru, koniecznie sprawdź naszą ofertę na działania z zakresu lokalnego SEO.

Jak wygląda strategia pozycjonowania stron?

Strategię pozycjonowania należy realizować w przemyślany sposób, działania w obrębie strony internetowej i poza nią muszą być prowadzone regularnie.

Warto jednak poświęcić czas, energię i środki – efekty pozycjonowania stron internetowych i e-sklepów przynoszą wiele korzyści. Przede wszystkim użytkownicy, po wpisaniu słów kluczowych bądź zapytań, w ogromnej większości odwiedzają wyłącznie strony internetowe znajdujące się na pierwszej stronie wyszukiwarki, domeny z dalszych pozycji pozostają daleko w tyle.

Najczęściej użytkownik porównuje 3-4 domeny z TOP 10. To właśnie strony z TOP 10 są najbardziej rozpoznawalne, odnotowują wartościowy ruch na stronie i generują najwyższe zyski.

Pozycjonowanie jest istotne dla firm o różnej specyfice działalności i różnej wielkości, sklepów internetowych z każdym asortymentem, portali, blogów.

Przygotowanie przemyślanej strategii pozycjonowania i regularne, staranne prowadzenie działań sprawi, że strona www bądź sklep internetowy nie tylko zdobędą miejsce w topie, ale utrzymają je (pamiętajmy, że ranking wyszukiwarki Google, to miejsce, gdzie liczą się przede wszystkim poprawnie i wysoko pozycjonowane strony internetowe) . To oczywiście związane jest z wieloma korzyściami.

Zwiększenie widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania to:

  • zwiększenie wartościowego ruchu na stronie
  • większy autorytet Twojej strony
  • budowa pozytywnego wizerunku
  • większe zyski
  • przewaga nad konkurencją
  • dotarcie do potencjalnych klientów

Pozycjonowanie lokalne – sprawdź w jakich miastach działamy:

Przydatne materiały z zakresu pozycjonowania stron:

Cennik pozycjonowania stron internetowych
Co dokładnie brane jest pod uwagę w kwestii pozycjonowania stron internetowych? Na jak dużą inwestycję finansową należy się przygotować podczas rozpoczynania tego procesu?

Poradnik pozycjonowania stron internetowych dla początkujących

Poradnik pozycjonowania stron www od a do z dla początkujących. Wszystkie niezbędne informacje w jaki sposób rozpocząć swoją przygodę z SEO.

Czynniki rankingowe wyszukiwarki internetowej Google

Ponad 50 najważniejszych czynników rankingowych, które bierze pod uwagę algorytm wyszukiwarki Google.

Poradnik pozycjonowania dla właścicieli małych i średnich firm

Szczegółowy poradnik dotyczący dobrych praktyk z zakresu pozycjonowania i SEO dla przedsiębiorców.

Czym są wyniki organiczne?

Informacje dotyczące bezpłatnych czyli organicznych wyników wyszukiwania.

Poradnik dotyczący pozycjonowania lokalnego

Treści poradnikowe dotyczące pozycjonowania lokalnego dla firm, często nazywanego również „pozycjonowaniem na miasta”.

Jak działa wyszukiwarka Google?

W jaki sposób wyszukiwarka Google ustala ranking pozycji? Co się dzieje po wpisaniu słowa kluczowego w okno wyszukiwarki?

Czym jest audyt SEO?

Dlaczego należy wykonywać audyt SEO? Co powinien zawierać kompleksowy audyt i kto powinien go wykonywać?

Kiedy warto zainwestować w pozycjonowanie?

W jakim momencie rozwoju firmy powinniśmy pomyśleć o inwestycji w pozycjonowanie? Czy pozycjonowanie to dobre rozwiązanie marketingowe na każdy czas?

Czym jest strategia pozycjonowania strony?

Jak stworzyć strategię pozycjonowania i co powinna ona zawierać?

Analiza konkurencji w SEO

W jaki sposób wykonywać analizę konkurencji w branży SEO? Jakie narzędzia się do tego przydadzą?

Jak pozycjonować stronę za darmo?

Czy pozycjonowanie za darmo jest w ogóle możliwe? W jaki sposób się do tego zabrać?

Czym jest link building?

Co to właściwie jest link building? Czy link building w dalszym ciągu jest ważnym elementem pozycjonowania stron www?

Jakie są najważniejsze zasady w pozycjonowaniu stron?

Na co w szczególności należy zwracać uwagę podczas pozycjonowania? Jakie zasady muszą zostać zachowane, aby pozycjonowanie mogło być w pełni skuteczne?

Jak zwiększyć ilość wejść na stronę?

W jaki sposób sprawić, aby strona internetowa odnotowywała większą ilość wejść i w jak pozycjonowanie może w tym pomóc?

Od czego zależy pozycja strony www?

Dlaczego strony konkurencji są wyżej niż Twoja? Od czego właściwie zależy pozycja strony w wynikach wyszukiwania?

Czym różnie się SEO od pozycjonowania?

Czy SEO i pozycjonowanie są synonimem? Czy definicja tych pojęć jest jednakowa?

Czym jest pozycjonowanie marki?

Co to jest pozycjonowanie marki i jaki sposób należy się za nie zabrać?

Co jest najważniejsze w pozycjonowaniu?

Jakie elementy są najważniejsze w pozycjonowaniu stron internetowych? Dlaczego niektóre czynniki są ważniejsze od innych?

Jak długo trzeba czekać na efekty pozycjonowania?

Ile czasu należy poczekać, aby zobaczyć satysfakcjonujące wyniki pozycjonowania?

Poradnik pozycjonowania w mapach Google

Kompleksowy poradnik pozycjonowania firmy w Google Maps.

Ocena strony: 5/5 - (2061 głosów)

5 odpowiedzi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Chcesz odkryć potencjał
swojej strony?