czym są wyniki organiczne (bezpłatne)

Spis treści

Wyniki organiczne – co to? Bezpłatne wyniki wyszukiwania

Wyniki organiczne, czyli bezpłatne wyniki wyszukiwania, to określenie często występujące w kontekście pozycjonowania stron internetowych. Są to wyniki, które otrzymuje użytkownik wyszukiwarki internetowej po wpisaniu konkretnych słów kluczowych w okno wyszukiwarki.

Organiczne wyniki wyszukiwania w Google

Przeciętny użytkownik wyszukiwarki internetowej Google, każdego dnia korzysta z organicznych czyli bezpłatnych wyników wyszukiwania, mimo, że nawet nie zdaje sobie sprawy z tego, że tak się właśnie je określa.

Google przedstawia użytkownikom wyniki organiczne na podstawie swojego algorytmu, który wyposażony jest w ponad 200 różnych czynników rankingowych. Po wpisaniu przez użytkownika słowa kluczowego w okno wyszukiwarki, algorytm wyszukiwarki wyświetli użytkownikowi najtrafniejsze wyniki w kontekście jego zapytania.

Oprócz bezpłatnych wyników wyszukiwania, wyszukiwarka Google wyświetli również płatne wyniki wyszukiwania z systemu Google Adwords.

Co zrobić żeby strona była wysoko w organicznych wynikach wyszukiwania?

Bezpłatne wyniki wyszukiwania są obiektem pożądania każdej agencji SEO, która pracuje na sukces swoich klientów. Algorytm wyszukiwarki Google wciąż ewoluuje, co sprawia, że agencje SEO, na bieżąco muszą testować nowe rozwiązania.

Najważniejsze czynniki rankingowe dotyczące pozycjonowania stron to na dzień dzisiejszy regularne publikowanie wartościowych treści, budowanie linków zewnętrznych czy autorytet tematyczny.

Pozycjonowanie strony w wynikach organicznych

Zdobywanie wysokich pozycji w rankingu wyszukiwań organicznych wymaga odpowiednio przygotowanej strategii działań i zaplecza. W przypadku fraz kluczowych o wysokiej konkurencyjności, zdecydowanie zalecamy współpracę z doświadczoną agencją SEO, która powinna zadbać o to, aby Twoja strona mogła być widoczna dla Twoich potencjalnych klientów.

Ocena strony: 5/5 - (1 głosów)
Paweł Kapłan

W branży marketingu internetowego od 2010 roku. Swoja przygodę rozpoczynał od lokalnego SEO oraz Google Ads (w tamtym czasie jeszcze Google Adwords), natomiast znacznie bardziej zaczęło go pociągać tradycyjne pozycjonowanie w bardzo trudnych i konkurencyjnych branżach. Pracował przy wielu projektach dla dużych brandów(Empik, Bonprix, BMW), ale najbardziej lubi mocne wyzwania gdzie klient znajduje się w pozycji "underdoga". Paweł brał udział w warsztatach prowadzonych przez takie osobistości jak Dixon Jones (Majestic SEO), Razvan Gavrilas (cognitiveSEO) czy Neil Patel.

Zapisz się do naszego Newslettera

bądź na bieżąco ze światem
marketingu internetowego!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Podobne publikacje

Chcesz odkryć potencjał
swojej strony?

Reklamy PPC
Strony i sklepy
Social Media
Więcej z kategorii Wiedza