Pozycjonowanie stron w Lublinie ‒ czyli krok w stronę rozwoju biznesu i większych zysków w Twoim mieście. Już dziś rozpocznij działania, dzięki którym Twoja strona internetowa zwiększy widoczność w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Ciesz się z pozycji na szczycie rankingu Google i przestać martwić się o brak klientów.
Prowadzisz firmę w Lublinie? Chcesz dotrzeć do szerokiego grona lokalnych odbiorców? Szukasz sposobu na zwiększenie współczynnika konwersji? Pozycjonowanie to pierwszy krok do sukcesu. Firmy, które nie są widoczne w internecie, czyli nie zajmują wysokich pozycji w wyszukiwarce Google, przegrywają już na starcie (większość użytkowników koncentruje się wyłącznie na witrynach z TOP10).
W 1stplace od ponad 10 lat zajmujemy się pozycjonowaniem stron internetowych i sklepów e-commerce. Zadbamy o to, by strona www Twojego biznesu znalazła się jak najwyżej w wynikach Google.
Pozycjonowanie stron internetowych Lublin? Agencja SEO Lublin? Usługa pozycjonowania lokalnego? Nasz zespół stanie na wysokości zadania!
Pozycjonowanie stron internetowych jest jednym z istotniejszych działań umożliwiających zwiększenie widoczności biznesu w internecie. Celem pozycjonowania jest uzyskanie jak najwyższych pozycji w bezpłatnych, czyli organicznych wynikach wyszukiwania Google.
Użytkownicy odwiedzają wyłącznie witryny z pierwszej strony wyszukiwarki. Większość osób korzysta z usług firm, robi zakupy w sklepach internetowych, czyta artykuły blogowe, które wyświetlają się jako pierwsze. Na 2 czy 3 stronę przeklikuje się bardzo niewielu.
Jeśli więc chcemy zwiększyć wartościowy ruch na stronie www, miejsce w TOP 10 jest koniecznością. Nawet jeśli nasza oferta będzie bardzo konkurencyjna, a usługi będą spełniać najwyższe standardy, nikt się o nich nie dowie, a co za tym idzie, nikt nie rozpocznie z nami współpracy.
Jakie jeszcze korzyści gwarantuje skuteczne pozycjonowanie stron internetowych?
SEO to sposób, by zwiększyć liczbę potencjalnych klientów, a co za tym idzie, pomnożyć współczynnik konwersji, w tym zyski. Widoczność w sieci to także większy autorytet, wizerunek eksperta oraz rozpoznawalność na rynku lokalnym. Warto więc zadbać o to, by jak najszybciej zdobyć miejsce w TOP 10 i wyprzedzić konkurencję.
Na czym dokładnie polega pozycjonowanie stron internetowych? Wszystko wyjaśniamy poniżej.
Umów konsultację telefoniczną
Przy pozycjonowaniu stron internetowych i sklepów e-commerce bardzo ważny jest profesjonalny audyt SEO. To nic innego, jak wnikliwa analiza Twojej strony internetowej. Audyt umożliwia znalezienie różnego rodzaju błędów, dostarcza informacji na temat koniecznych na stronie zmian, jakości treści i profilu linków. Bardzo często podczas audytu weryfikowane są także strony i sklepy internetowe konkurencji. Warto sprawdzić, na którym miejscu wyszukiwarki Google znajdują się nasi konkurenci, jakie działania SEO wykonują.
Aby optymalizacja strony przyniosła oczekiwane rezultaty, musi przebiegać zgodnie z przemyślaną strategią. Należy przemyśleć, jakie działanie musimy wykonać w pierwszej kolejności, jakie błędy na stronie wymagają pilnego usunięcia.
Skuteczne pozycjonowanie stron www to także regularne monitorowanie efektów i ciągła optymalizacja działań. Tutaj z pomocą przychodzą specjalistyczne narzędzia, na przykład Google Search Console czy Google Analytics.
Na skuteczne pozycjonowanie stron internetowych składają się działania on-site, czyli bezpośrednio na stronie internetowej oraz off-site, czyli poza witryną. Cały proces jest czasochłonny, niezbędna jest specjalistyczna wiedza i bieżący monitoring uzyskanych rezultatów. Poniżej kilka słów na temat najistotniejszych działań SEO.
Wybór słów kluczowych
Należy przeprowadzić dokładną analizę słów kluczowych. Słowa i frazy powinny opisywać ofertę, a jednocześnie być zgodne z tym, czego szukają użytkownicy. Przy pozycjonowaniu w lokalnych wynikach wyszukiwania frazy muszą zawierać także lokalizację, nazwę miasta, dzielnicy, na terenie których działamy.
Unikalne treści
Unikalne teksty są doceniane przez algorytmy Google. Zarówno w przypadku stron, jak i sklepów internetowych należy więc zadbać o wysokiej jakości opisy kategorii i produktów. Dobrym rozwiązaniem jest też prowadzenie bloga. Teksty powinny być ciekawe, zoptymalizowane pod kątem słów i fraz kluczowych, istotna jest również hierarchia nagłówków (H1, H2, H3).
Content marketing to także działania poza stroną internetową, na przykład artykuły sponsorowane czy publikacja wpisów w mediach społecznościowych.
Link building
Linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne to kolejne czynniki rankingowe. Linkowanie zewnętrzne to odnośniki, które prowadzą na naszą stronę ze źródeł zewnętrznych, na przykład z portali powiązanych tematycznie z naszym biznesem, z artykułów sponsorowanych, z mediów społecznościowych. Profil wartościowych linków sprawi, że roboty Google uznają naszą witrynę za bardziej wiarygodną.
Linkowanie wewnętrzne to linki w obrębie naszej domeny. Ułatwiają one indeksowanie strony, są też pomocne dla użytkowników.
Metadane
Matadane widoczne są w wyszukiwarce Google, nie bezpośrednio na stronie. Meta tytuł i meta opis mają dostarczyć użytkownikowi informacji na temat zawartości strony www oraz zachęcić do kliknięcia.
Adresy URL
Pozycjonowanie strony internetowej to także optymalizacja adresów URL. Adresy powinny zawierać frazy związane z konkretną podstroną. Ważne też, by z linków usunąć wszystkie niepotrzebne, nic nieznaczące znaki.
Certyfikat SSL
Zarówno w przypadku stron, jak i sklepów internetowych, duże znaczenie ma certyfikat SSL. Wdrożenie certyfikatu to gwarancja bezpieczeństwa danych użytkowników i przeprowadzanych przez nich transakcji.
Responsywność
Twoi potencjalni klienci korzystają z internetu za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Należy więc zadbać o to, by strona wyświetlała się poprawnie na ekranie telefonu czy tabletu.
Zadbaj już dziś o widoczność witryny i zdobądź nowych klientów.
Pozycjonowanie lokalne to pozycjonowanie strony www na frazy lokalne. Celem takich działań jest uzyskanie jak najwyższych pozycji w lokalnych wynikach wyszukiwania. Takie działania umożliwiają dotarcie do klientów z rynku lokalnego, przebywających w miejscowości, na terenie której świadczymy usługi, może to być Lublin, konkretna dzielnica, na przykład Stare Miasto, Głusk, Abramowice, Ponikwoda, Zemborzyce bądź inne obszary.
To nie koniec, geolokalizacja Google, dzięki wykorzystaniu adresu IP lub GPS, wyświetla wyniki dostosowane do miejsca, w którym znajduje się użytkownik (nawet wtedy, gdy dana osoba w okno wyszukiwania nie wpisze nazwy miejscowości bądź dzielnicy). Wyniki wyszukiwania mogą więc różnić się w zależności od tego, w jakiej miejscowości znajduje się użytkownik.
Dzięki geolokalizacji link do Twojej strony wyświetli się użytkownikom, którzy mogą realnie skorzystać z Twojej oferty.
W przypadku pozycjonowania lokalnego przeprowadzamy praktycznie takie same działania, jak przy pozycjonowaniu ogólnopolskim. Musimy wybrać najczęściej wyszukiwane frazy, które będą opisywać usługi, zoptymalizować stronę www pod kątem szybkości ładowania, przygotować przyjazne adresy url oraz wysokiej jakości treści. Dobrze też założyć wizytówkę Google Moja Firma i zadbać o jej optymalizację.
Pozycjonowanie lokalne to dobre rozwiązanie dla firm z Lublina, które działają lokalnie, na przykład dla salonów fryzjerskich, mechaników samochodowych, salonów SPA, sklepów stacjonarnych, restauracji, firm remontowych.
Czy korzystać z pomocy agencji reklamowych? Czy specjaliści SEO to lepsze rozwiązanie niż samodzielne pozycjonowanie strony? Wszystko zależy od tego, czy mamy specjalistyczną wiedzę z zakresu SEO. Jeśli pozycjonowanie stron i sklepów internetowych nie jest nam obce, możemy działać samodzielnie. Jeśli jednak nie czujemy się ekspertami w tej dziedzinie, lepszym rozwiązaniem będzie agencja SEO. Specjaliści wykonają wszystkie niezbędne zadania, począwszy od analizy słów kluczowych, po content, link building i inne czynności.
Jak wygląda cennik pozycjonowania? Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych, a ile sklepów internetowych? Ile trzeba zainwestować, aby zwiększyć widoczność strony www? Miesięczny abonament wynosić może zarówno 500, jak i 5000 zł. Wszystko uzależnione jest od zakresu prac, które należy wykonać, historii domeny, branży, konkurencyjności.
Czy proces pozycjonowania stron internetowych może być tani? Z jednej strony tak, z drugiej nie. Ograniczony do minimum budżet to także ograniczone działania, a co za tym idzie, mniej satysfakcjonujące rezultaty i dłuższy czas oczekiwania na zdobycie wyższych pozycji w wyszukiwarce Google.
Jeśli jednak chcemy dotrzeć do potencjalnych klientów i pomnożyć zyski warto, abyśmy zainwestowali w pozycjonowanie.
Współpraca z agencją SEO zawsze powinna bazować na poprawie widoczności strony w wyszukiwarce internetowej. Poprawa pozycji strony umożliwi pozyskanie klientów, którzy wpłyną pozytywnie na wyniki sprzedażowe Twojej firmy. Jak długo będzie to trwało? – to oczywiście zależy od tego w jakiej branży działasz i w jakiej sytuacji jest obecnie Twoja strona internetowa. Istotne jest również to czy zdecydujesz się na lokalne seo czy prowadzisz sklep internetowy.
Na czas osiągnięcia pierwszych efektów na Twojej stronie mają istotny wpływ takie działania seo jak pozyskiwanie linków, frazy kluczowe na Twojej stronie internetowej oraz wiele innych. Wszystkie te elementy powinien zawierać audyt seo strony internetowej.
Frazy kluczowe, to ważny element procesów takich jak content marketing, które pomagają w pozycjonowaniu strony. Usługę pozycjonowania stron musi poprzedzić audyt SEO, który pomoże zdobyć widoczność w wynikach wyszukiwania google.
Słowa kluczowe opisują naszą stronę internetową. Powinny one odpowiadać na najczęściej zadawane pytania ze strony klienta. Dzięki temu pozycjonowanie Google może być naprawdę efektywne i dostarczać na stronę wartościowy ruch użytkowników.
Działania SEO i skuteczne pozycjonowanie stron w Lublinie nigdy nie powinny pomijać fraz kluczowych. To właśnie one są gwarantem udanego pozycjonowania strony w wynikach wyszukiwania.
Agencje SEO, które specjalizują się w takich usługach jak skuteczne pozycjonowanie lokalne zawsze mają na uwadze odpowiedni dobór słów kluczowych w oparciu o aktualną ofertę klienta. Jeśli posłużylibyśmy się naszym przykładem, moglibyśmy wykorzystać takie frazy kluczowe:
Jak widać powyżej wszystkie frazy kluczowe zawierają również nazwę miejscowości Lublin. Jest to bardzo istotne działanie jeśli chodzi o proces pozycjonowania lokalnego.
Pozycjonowanie sklepu internetowego wygląda nieco inaczej niż standardowe pozycjonowanie. Skupia się ono na doborze dużej ilości słów kluczowych. Wynika to głównie z faktu, że strony internetowe na podstawie sklepu internetowego posiadają wiele podstron kategorii, podkategorii oraz produktów. Idea skutecznego pozycjonowania Twojej firmy powinna dążyć przede wszystkim do zdobycia nowych klientów. W przypadku sklepów ecommerce proces skutecznego pozycjonowania jest dosłownie niezbędny. Poniżej kilka wskazówek, na które warto zwrócić uwagę:
Chcemy przedstawić kilka faktów, które należy wziąć pod uwagę decydując się na usługę jaką jest SEO w Lublinie. Przede wszystkim pamiętaj, że proces pozycjonowania stron internetowych bazuje na odpowiednim wyborze słów kluczowych. Słowa kluczowe powinny być zawarte zarówno w treści jak i meta tagach, aby strona mogła znaleźć się wysoko w wynikach wyszukiwania. Poprawnie przeprowadzony proces z zakresu pozycjonowania strony niesie wiele korzyści dla strony internetowej. Oprócz większej widoczności, z pewnością polepszą się właściwości strony internetowej takie jak na przykład szybkość jej ładowania czy elementy cta.
Jeśli poszukujesz skutecznego pozycjonowania stron to dobrze trafiłeś. SEO Lublin nie jest usługą, którą mogą skutecznie wykonywać wszystkie agencje. Skontaktuj się z naszymi analitykami i rozpocznij działania, które wprowadzą Twoją stronę na czołowe miejsca w wyszukiwarkach internetowych. Agencja SEO Lublin 1stplace.pl.
W pierwszej kolejności analizujemy stronę pod kątem wszystkich, ważnych w procesie pozycjonowania czynników.
Sprawdzamy, jakie działania z zakresu pozycjonowania wykonuje Twoja konkurencja i, z jakich form promocji w internecie korzysta.
Następnie należy wybrać słowa kluczowe oraz frazy, na które pozycjonowana będzie Twoja strona www.
Jak proces pozycjonowania, to oczywiście content. Unikalne, zawierające słowa i frazy kluczowe treści są ważne dla użytkowników i robotów Google.
Pozycjonowanie to także linkowanie wewnętrzne, które ułatwia nawigację na stronie oraz linkowanie zewnętrzne.
Nasza agencja SEO zajmuje się także zakładaniem i optymalizacją wizytówki Google Moja Firma. Działania na mapach Google mają wiele zalet.
Przez cały czas monitorujemy i optymalizujemy nasze działania. Dzięki temu pozycja strony w Google jest coraz wyższa.
Zajmujemy się nie tylko pozycjonowaniem, ale też kampaniami Google & Fb Ads. Taka reklama to sposób, by szybko dotrzeć do klienta.
Pozycjonowanie stron w Lublinie opiera się na ustaleniu zakresu działań w poszczególnych miesiącach. Strategię opiera się na audycie SEO, środkach finansowych klienta oraz jego oczekiwaniach i celach. Pierwszym podjętym krokiem w ramach usługi pozycjonowania jest usunięcie wszelkich błędów. Następnie dobiera się odpowiednie słowa kluczowe i tworzy się content. Wszystkie przeprowadzane czynności uzgadniane są ze zleceniodawcą po to, by miał on świadomość, jakie konkretnie zmiany zachodzą na witrynie.
Pozycjonowanie stron w Lublinie opiera się na ustaleniu zakresu działań w poszczególnych miesiącach. Strategię opiera się na audycie SEO, środkach finansowych klienta oraz jego oczekiwaniach i celach. Pierwszym podjętym krokiem w ramach usługi pozycjonowania jest usunięcie wszelkich błędów. Następnie dobiera się odpowiednie słowa kluczowe i tworzy się content. Wszystkie przeprowadzane czynności uzgadniane są ze zleceniodawcą po to, by miał on świadomość, jakie konkretnie zmiany zachodzą na witrynie.
Pozycjonowanie strony www opiera się na przeprowadzeniu określonych działań SEO, które są dobierane do indywidualnej strategii. Oznacza to, że koszt usługi jest zależny od liczby kluczowych fraz wybranych przez klienta czy konkurencyjności.
Lokalne SEO zwiększa widoczność domeny w wyszukiwarce, dzięki czemu potencjalnym klientom łatwiej jest trafić na stronę internetową. To również szansa na zbudowanie rozpoznawalności marki, rozwój działalności czy zwiększenie sprzedaży produktów.
Chcesz odkryć potencjał
swojej strony?
Pozycjonowanie może odbywać się również w oparciu o lokalizację i nazwy dzielnic oraz większych osiedli np. Abramowice, Bronowice, Czechów Południowy, Czechów Północny, Czuby Południowe, Czuby Północne, Dziesiąta, Felin, Głusk, Hajdów-Zadębie, Kalinowszczyzna, Konstantynów, Kośminek, Ponikwoda, Rury, Sławin, Sławinek, Stare Miasto, Szerokie, Śródmieście, Tatary, Węglin Południowy, Węglin Północny, Wieniawa, Wrotków, Za Cukrownią, Zemborzyce.
Sprawdź, również ofertę pozycjonowania w innych miejscach:
Stoimy za sukcesami
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Karola Libelta 1a/14
61-706 Poznań
NIP 7831766949