Pozycjonowanie stron Kraków to usługa polegająca na zwiększeniu widoczności strony internetowej w wyszukiwarce. Agencja SEO 1stplace.pl już od wielu lat dba o widoczność czołowych krakowskich firm funkcjonujących w wielu branżach. Z pozycjonowania w Krakowie, korzystają wszystkie liczące się firmy w Krakowie. Chcesz w maksymalnym stopniu dostosować stronę do algorytmów wyszukiwarki i być na pierwszym miejscu na terenie Krakowa? – dobrze trafiłeś.
Pozycjonowanie stron w mieście takim jak Kraków wymaga zarówno zaangażowania jak i dużej wiedzy ze strony Agencji SEO prowadzącej działania z zakresu SEO. Kraków to jedno z najlepiej rozwijających się miast w Polsce. Jak nietrudno się domyśleć, konkurencja jest tutaj spora. Jeśli więc prowadzisz biznes na terenie Krakowa lub województwa małopolskiego to już dziś zadbaj o to, by dotrzeć do potencjalnych klientów. Pamiętaj, że czas w którym Twoja strona internetowa nie buduje swojego autorytetu w wyszukiwarkach, to czas stracony. Konkurencyjne firmy każdego dnia powiększają nad Tobą przewagę inwestując w skuteczne działania z zakresu SEO oraz pozycjonowania stron.
Jako doświadczona agencja SEO z wieloma sukcesami na koncie z chęcią pomożemy Ci zbudować pozycje niekwestionowanego lidera na rynku Twoich usług. Pozycjonowanie stron www i sklepów internetowych to spejcalność 1stplace.pl. Nasi specjaliści z wieloletnim doświadczeniem zadbają o to, by Twoja witryna zdobywała coraz wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania.
Agencja SEO 1stplace.pl posiada bardzo szeroką ofertę działań pod względem pozycjonowania stron. Nowoczesne podejście do procesu pozycjonowania wymaga połączenia odpowiednich działań, aby osiągnąć satysfakcjonujące efekty.
W ramach budowania silnej pozycji Twojej firmy w rankingu Google, oferujemy tylko skuteczne praktyki wpływające na pozycję strony www w wyszukiwarce Google. Co istotne, prowadzone przez nas działania, bedą również pozytywnie oddziaływać na pozycjonowanie w innych, mniej popularnych wyszukiwarkach internetowych.
Fundamentem prowadzonych przez nas działań jest kompleksowy audyt SEO wraz ze wskazówkami z zakresu UX, przygotowywany na początku współpracy przez doświadczonego specjalistę SEO. Kolejnym elementem współpracy jest dobór fraz intencyjnych w celu budowania autorytetu tematycznego strony internetowej. Optymalizacja obecnej zawartości strony, a także regularne działania z obszaru linkbuilding’u dopełniają szerokopojęty proces pozycjonowania. Dla najbardziej wymagających klientów polecamy wybór specjalnej Formuły SEO 1stplace, która potrafi generować efekty pozycjonowania nawet 36% szybciej niż tradycyjne działania SEO.
Dla klientów będących dopiero na początku drogi z budowaniem swojej widoczności w internecie polecamy także usługi z zakresu Google Ads Kraków, które doskonale dopełnią proces pozycjonowania strony.
Umów konsultację telefoniczną
Pozycjonowanie stron to proces złożony z kilku etapów, długotrwały, wymagający codziennej pracy. Celem pozycjonowania strony jest uzyskanie jak najwyższych pozycji w organicznych, czyli bezpłatnych wynikach wyszukiwarki Google. Jak przebiegają kluczowe działania z zakresu pozycjonowania? W pierwszej kolejności przeprowadzany jest audyt SEO. Audyt pozwala na wykrycie błędów, na przykład takich, jak duplikacja treści, umożliwia także weryfikację profilu linków, prędkości ładowania, metadanych, ogólnej funkcjonalności strony. Weryfikacji poddawane są także działania konkurencji. To, w jaki sposób inne firmy o podobnej specyfice prowadzą marketing internetowy, jakie są ich sposoby na pozyskanie nowych klientów. Na podstawie audytu SEO przygotowywana jest strategia działań. Aby zwiększyć widoczność strony internetowej, konieczne są działania on-site, czyli przeprowadzane bezpośrednio na stronie, oraz off-site, czyli poza obrębem strony. Działania on-site to między innymi optymalizacja nagłówków, analiza słów kluczowych, przygotowanie wartościowych dla użytkownika treści, linkowanie wewnętrzne. Działania off-site to przede wszystkim linkowanie zewnętrzne, a więc budowa profilu wartościowych linków pochodzących ze źródeł zewnętrznych, powiązanych tematycznie z naszą domeną. Czynniki off-site to także wizytówka Google Moja Firma, wizytówka NAP, działania w mediach społecznościowych. Pozycjonowanie Kraków, to usługa z której korzystają wszystkie największe firmy w Krakowie, aby dbać o ranking strony w wyszukiwarce Google.
Większość działań z zakresu pozycjonowania stron wygląda podobnie, nie ma znaczenia czy działamy na terenie całej Polski, czy na rynku lokalnym (np. w mieście takim jak Kraków). W obu przypadkach konieczne jest prowadzenie działań na stronie www i poza nią.
Przy pozycjonowaniu lokalnym w Krakowie wybrane słowa kluczowe zawierają nie tylko nazwę usługi bądź produktu, lecz także lokalizację. Przykładami takich fraz są: pozycjonowanie Kraków, pozycjonowanie stron internetowych Kraków, tanie pozycjonowanie Kraków, pozycjonowanie stron w Krakowie.
Pozycjonowanie lokalne w Krakowie to najlepsza opcja dla firm, które koncentrują się na rynku lokalnym, świadczących usługi w Krakowie, w konkretnych częściach miasta, na przykład takich, jak centrum Wzgórza Krzesławickie, Nowa Huta, Ruczaj, Zwierzyniec, Stare Miasto. Pozycjonowanie lokalne w Krakowie to także opcja dla biznesów, których obszarem działania jest nie tylko Kraków, ale też pobliskie miejscowości, całe województwo małopolskie bądź inne części kraju.
Doskonałym wsparciem pozycjonowania lokalnego biznesów w Krakowie i innych miejscowościach będzie wizytówka Google Maps.
Pozycjonowanie lokalne sprawdzi się w przypadku restauracji, salonów SPA, gabinetów lekarskich, hydraulików, mechaników, elektryków.
Dzięki działaniom z zakresu pozycjonowania oferta naszej firmy zajmie wysokie pozycje w wyszukiwarce Google na zapytania lokalne. Dotrzemy więc do klientów, którzy przebywają w miejscu, na terenie którego nasza firma świadczy usługi. A co za tym idzie, do osób, co do których istnieje prawdopodobieństwo, że skorzystają z naszych usług.
Podstawową korzyścią pozycjonowania lokalnego jest oczywiście zwiększenie widoczności firmy w wyszukiwarce Google. Dzięki temu dotrzemy z naszą ofertą do klienta, który, jak już wspominaliśmy powyżej, koncentruje się wyłącznie na wynikach z TOP 10.
Pozycjonowanie strony to także optymalizacja współczynnika konwersji, wzrost liczby zapytań ofertowych, zapisów na newsletter, wartościowy ruch na stronie. Kolejne zalety to wizerunek eksperta w branży, rozpoznawalność w internecie, autorytet. Wszystko to przekłada się na zyski.
Jak widać, zalet jest bardzo dużo, dobrze więc zadbać o to, by umieścić stronę jak najwyżej w wynikach Google i zostawić w tyle konkurencję.
Ile kosztuje pozycjonowanie stron? W 1stplace.pl, po wykonaniu audytu i poznaniu Twoich oczekiwań, sporządzimy bezpłatną wycenę usług. Następnie skontaktujemy się z Tobą w celu przedstawienia oferty. Średnie ceny pozycjonowania stron w Krakowie oscylują w granicach od 500 zł do 4000 zł.
Zajmujemy się kompleksową obsługą z zakresu marketingu internetowego. Jeśli potrzebujesz nowego projektu dla Twojej strony internetowej przejdź na podstronę strony internetowe Kraków.
Pozycjonowanie stron, to usługa z której korzysta każda firma podążająca w kierunku dynamicznego rozwoju. Skuteczne pozycjonowanie wymaga jednak współpracy z doświadczoną oraz profesjonalną agencją SEO. Jest to skomplikowany i czasochłonny proces, dlatego wielu właścicieli firm woli zlecić tę pracę agencji SEO, niż samodzielnie próbować własnych sił. Ostatecznie decyzja o tym, czy współpracować z agencją, czy zająć się SEO we własnym zakresie, zależy od Twoich potrzeb. Musisz mieć jednak świadomość, że, aby osiągać pożądane efekty będziesz musiał poświecić bardzo dużo czasu w celu nauki technicznych aspektów SEO, tworzenia wartościowej treści, doboru fraz kluczowych oraz budowania zaplecza.
Działanie na zasadzie „prób i błędów”, bez przemyślanej strategii i specjalistycznych narzędzi może przynieść skutek odwrotny do zamierzonego. Co więcej, możemy dopuścić się nieuczciwych praktyk SEO, nawet o tym nie wiedząc, a to może narazić nas na przykre konsekwencje, na przykład wyłącznie naszej strony www z indeksowania.
Jeśli chodzi o pozycjonowanie, nie ma jednego uniwersalnego podejścia. Strategie, które sprawdzają się w przypadku firmy krajowej, mogą nie być skuteczne w przypadku firmy lokalnej, na terenie danego miasta. Dzieje się tak dlatego, że potrzeby lokalnych firm są inne niż potrzeby większych przedsiębiorstw. Firmy lokalne muszą przyciągać klientów z określonego obszaru geograficznego, co oznacza, że muszą skupić się na frazach kluczowych zawierających nazwę ich miasta lub regionu np. pozycjonowanie Kraków, pozycjonowanie stron Kraków, pozycjonowanie www Kraków, pozycjonowanie firmy Kraków. Potrzebują też taktyk SEO, które pomogą im wyróżnić się w lokalnych wynikach wyszukiwania. Na przykład zgłoszenie i optymalizacja wpisu w Google Moja Firma może pomóc w pojawieniu się na listach map, które pojawiają się, gdy ktoś szuka lokalnego biznesu. Podobnie dodanie adresu i numeru telefonu na swojej stronie internetowej może pomóc w uzyskaniu wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania. Przy odpowiednim podejściu pozycjonowanie lokalne może być skutecznym sposobem na przyciągnięcie nowych klientów i rozwój biznesu.
Każdego dnia użytkownicy szukają w sieci różnego typu informacji, usług, produktów, restauracji, sklepów, salonów SPA, hoteli i tak dalej. Wpisują pytania z niemal każdej dziedziny.
Roboty Google zwracają odpowiedź w ciągu kilku sekund. W pierwszej kolejności wyświetlane są strony bądź sklepy internetowe, które uznane zostały za najbliższe intencji użytkownika. Są to strony zawierające odpowiednie zagęszczenie słów kluczowych, mające atrakcyjny profil linków, z wysoką szybkością ładowania. Lista czynników rankingowych jest długa.
Użytkownicy skupiają się wyłącznie na stronach, które zajmują wysokie pozycje, a mówiąc dokładniej, znajdujących się w TOP10. To właśnie te strony mają największą przewagę nad konkurencją, odnotowują o wiele większą sprzedaż niż domeny z 2 czy 3 strony wyszukiwarki.
Warto więc, jak najszybciej zatroszczyć się o pozycjonowanie biznesu.
Tanie pozycjonowanie w Krakowie? Pozycjonowanie może być kosztownym procesem i z zasady nie jest tanie, ponieważ często wymaga znaczących badań rynku, analiz i długotrwałych działań. Istnieją jednak sposoby na pozycjonowanie przy ograniczonym budżecie. Jednym z nich jest skupienie się na niszach rynkowych, które są mniej konkurencyjne i na których łatwiej się wyróżnić. Kluczową rolę odgrywa tu jednak doskonale zaprojektowana strategia oraz określenie realnych celów. Cena pozycjonowania strony w Krakowie jest uzależniona od zakresu działań oraz konkurencyjności w danej branży.
Wybór agencji SEO wbrew pozorom nie jest tak prosty jak mogłoby się to wydawać. Jest kilka rzeczy, o których powinieneś pamiętać. Po pierwsze, upewnij się, że agencja SEO ma osiągnięcia i ugruntowaną pozycję na rynku. Zweryfikuj jak długo agencja funkcjonuje w branży – im dłuższy staż tym bardziej prawdopodobne, że agencja zna się na swojej pracy. Warto się dowiedzieć, co o agencji mają do powiedzenia inni ludzie. Zapytaj swoich przyjaciół, rodzinę, znajomych, czy korzystali już z usług danej agencji i czy szczerze by ją polecili. Na koniec przeczytaj opinie w internecie, by zorientować się, co inni myślą o rozważanej przez Ciebie agencji SEO. Stosując się do tych prostych wskazówek, na pewno wybierzesz dobrą agencję SEO, która pomoże ci osiągnąć twoje cele.
Content marketing, to działanie doskonale wpisujące się w nowoczesne metody pozycjonowania. Wartościowy merytorycznie content zdecydowanie ułatwia pozyskiwanie linków, które wyszukiwarka Google bardzo ceni. Marketing treści doskonale sprawdza się zarówno w przypadku sklepów internetowych jak i zwykłych stron www. Pozycjonowanie witryny powinno rozpocząć się od stworzenia dokumentu jakim jest audyt SEO. Audyt SEO, ma na celu zdefiniowanie wszystkich występujących na stronie błędów oraz przedstawienie rekomendacji, dzięki którym pozycjonowanie strony umożliwi pozyskanie nowych klientów.
Pozycjonowaniem stron internetowych w Krakowie powinna zająć się doświadczona agencja SEO, dla której pozycjonowanie firm z całej Polski nie stanowi żadnego problemu. W 1stplace.pl pozycjonujemy strony od ponad dekady i doskonale wiemy jaką strategię obrać dla sklepów internetowych jak i zwykłych stron www.
Skuteczne SEO musi być bazować na metodach, które wyszukiwarka Google uzna za wartościowe. Widoczność strony może zostać także podbita o kampanie Google Ads. Jest to rozwiazanie szczególnie polecane przy pozycjonowaniu stron www dopiero rozpoczynających swoje istnienie na terenie marketingu internetowego.
W naszej agencji SEO traktujemy pozycjonowanie sklepów internetowych jako ciekawe i pasjonujące wyzwanie. Naturalnie koszt pozycjonowania strony w oparciu o system ecommerce jest nieco wyższy niż standardowe pozycjonowanie stron w Krakowie, jednak jest niezwykle opłacalny. Pozycjonowaniem sklepów internetowych zajmujemy się od ponad 12 lat. Mamy olbrzymie doświadczenie na tym polu. Jesteśmy pewni, że dzięki naszym działaniom z zakresu pozycjonowania stron liczba potencjalnych klientów dla Twojej firmy wzrośnie. Posiadamy na swoim koncie wiele przykładów firm, które odniosły z nami sukces, a odpowiedni dobór słów kluczowych zapewnił im widoczność zarówno w wynikach organicznych jak i google maps. Skuteczne pozycjonowanie stron w Krakowie uzależnione jest od Twojego wyboru. Napisz do nas i zarezerwuj swoje pierwsze miejsce.
Lokalne pozycjonowanie powinno być skierowane na słowa kluczowe dobrze dopasowane do działalności firmy. Pozyskiwanie linków ze stron i katalogów lokalnych może bardzo mocno wesprzeć skuteczne pozycjonowanie strony www. Swoją stronę internetową należy wyposażyć w słowa kluczowe związane z miastem na terenie którego funkcjonuje nasza firma. W przypadku naszej agencji mogą to być frazy takie jak:
W pierwszej kolejności analizujemy stronę pod kątem wszystkich, ważnych w procesie pozycjonowania czynników.
Sprawdzamy, jakie działania z zakresu pozycjonowania wykonuje Twoja konkurencja i, z jakich form promocji w internecie korzysta.
Następnie należy wybrać słowa kluczowe oraz frazy, na które pozycjonowana będzie Twoja strona www.
Jak proces pozycjonowania, to oczywiście content. Unikalne, zawierające słowa i frazy kluczowe treści są ważne dla użytkowników i robotów Google.
Pozycjonowanie to także linkowanie wewnętrzne, które ułatwia nawigację na stronie oraz linkowanie zewnętrzne.
Nasza agencja SEO zajmuje się także zakładaniem i optymalizacją wizytówki Google Moja Firma. Działania na mapach Google mają wiele zalet.
Przez cały czas monitorujemy i optymalizujemy nasze działania. Dzięki temu pozycja strony w Google jest coraz wyższa.
Zajmujemy się nie tylko pozycjonowaniem, ale też kampaniami Google & Fb Ads. Taka reklama to sposób, by szybko dotrzeć do klienta.
Tak, warto pozycjonować stronę internetową bądź sklep e-commerce. Dobra widoczność strony internetowej przełoży się na zwiększenie liczby klientów i większe zyski. Miejsce w TOP10 to także autorytet i wizerunek eksperta w branży.
Tak, warto pozycjonować stronę internetową bądź sklep e-commerce. Dobra widoczność strony internetowej przełoży się na zwiększenie liczby klientów i większe zyski. Miejsce w TOP10 to także autorytet i wizerunek eksperta w branży.
Zarówno pozycjonowanie sklepów internetowych, jak i stron www wymaga czasu. Warto więc, byś jak najszybciej ruszył z pozycjonowaniem i dotarł ze swoją ofertą do klientów.
Na pierwsze efekty pozycjonowania należy czekać około 4 miesięcy, zadowalające rezultaty pojawiają się po około 6 miesiącach, w pełni zadowalające po około roku.
Pozycjonowanie Kraków to cały szereg czynności przeprowadzanych w obrębie witryny, jak i poza nią. W pierwszej kolejności przeprowadzany jest audyt SEO, który dostarcza wielu ważnych informacji na temat strony i jej największych konkurentów. Następnie przygotowywana jest strategia działań.
Pozycjonowanie obejmuje działania bezpośrednio na stronie, jak i poza nią. Są to takie działania, jak wybór słów kluczowych, działania w Google maps, linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne.
Chcesz odkryć potencjał
swojej strony?
Pozycjonowanie może odbywać się również w oparciu o lokalizację i nazwy dzielnic oraz większych osiedli np. Stare Miasto, Grzegórzki, Prądnik Czerwony, Prądnik Biały, Krowodrza, Bronowice, Zwierzyniec, Dębniki, Łagiewniki-Borek Fałęcki, Swoszowice, Podgórze Duchackie, Bieżanów-Prokocim, Podgórze, Czyżyny, Mistrzejowice, Bieńczyce, Wzgórza Krzesławickie, Nowa Huta.
Sprawdź, również ofertę pozycjonowania w innych miejscach:
Stoimy za sukcesami
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Karola Libelta 1a/14
61-706 Poznań
NIP 7831766949