Pozycjonowanie stron internetowych w Gdyni bądź w innym miejscu na terenie Polski? W 1stplace zapewniamy kompleksową obsługę. Od ponad 10 lat zajmujemy się zwiększaniem widoczności stron www i sklepów internetowych w wyszukiwarce Google.
To jednak nie koniec naszej oferty, proponujemy także inne działania marketingowe, między innymi optymalizację kampanii Google & Fb Ads, content marketing, projektowanie i budowę witryn internetowych. Gotowy na sukces?
Już dziś postaw na rozwój swojego biznesu. Już dziś postaw na 1stplace!
Pozycjonowanie strony www ma na celu zwiększenie widoczności w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Miejsce w TOP10 to sposób, by dotrzeć do potencjalnych klientów i pomnożyć współczynnik konwersji. Zanim jednak zwiększymy wartościowy ruch i będziemy mogli cieszyć się z coraz większego grona nowych klientów, czeka nas sporo pracy.
Już na samym początku warto uświadomić sobie jedną rzecz. Pozycjonowanie stron www (tak samo, jak pozycjonowanie sklepów internetowych), jest procesem długotrwałym. Optymalizacja witryny, wybór fraz odpowiednich do obsługi zapytania użytkownika, wdrożenie treści, działania poza stroną (czyli działania off-site), indeksacja zmian przez algorytmy Google – wszystko to wymaga czasu.
Dobrze jednak pamiętać, że widoczność w wynikach wyszukiwania Google to wiele korzyści dla biznesu i uzbroić się w cierpliwość.
Umów konsultację telefoniczną
W niemal każdej minucie w wyszukiwarkę Google wpisywane są różnego typu frazy i słowa kluczowe, w tym także zapytania o Twój biznes, produkty, które masz w ofercie. Użytkownicy wpisują nazwy usług, pytania które mają im pomóc rozwiązać zagwozdki i problemy, szukają sklepów i restauracji znajdujących się jak najbliżej miejsca, w którym przebywają.
Jak każdy z nas wie, algorytmy wyszukiwarki w ułamku sekundy wyświetlają wyniki. Wyniki wyszukiwania wyświetlane są w odpowiedniej kolejności – najwyżej w rankingu znajdują się strony, które w jak najlepszym stopniu odpowiadają intencji użytkownika, strony zoptymalizowane pod kątem SEO, przyjazne dla odbiorców i robotów Google.
To właśnie na takich stronach www i sklepach koncentrują się użytkownicy. Mimo że do wyboru mamy kilkanaście stron, zainteresowaniem cieszy się wyłącznie pierwsza z nich.
Jeśli Twoim celem jest pozyskiwanie nowych klientów (a z pewnością jest), musisz zadbać o to, by roboty Google umieściły w TOP10 właśnie Twoją domenę.
Działania mające na celu większą widoczność, uzyskanie najwyższej pozycji w wyszukiwarce Google to między innymi:
Wybór słów kluczowych
Od wybranych fraz kluczowych wiele zależy. Warto więc dokładnie wszystko przeanalizować, zadbać o to, by frazy dobrze opisywały ofertę, a jednocześnie, by były dostosowane do użytkowników znajdujących się w różnych miejscach na ścieżce zakupowej.
Działania z zakresu content marketingu
Na stronie www nie może zabraknąć wartościowych tekstów. Najlepiej, aby były to ciekawe treści brandowe, poradnikowe, jak i sprzedażowe i produktowe. Pamiętajmy więc o opisach usług, artykułach blogowych, kilku słowach na temat działalności naszej firmy.
Optymalizacja techniczna
Pozycjonowanie strony www wymaga także optymalizacji technicznej. Na optymalizację składają się między innymi takie działania, jak: optymalizacja prędkości ładowania, wdrożenie certyfikatu SSL, linkowanie wewnętrzne, optymalizacja metadanych i adresów url.
Linkowanie zewnętrzne
Linki prowadzące na stronę Twojej firmy to sygnał dla Google, że jest ona warta polecenia. Profil wysokiej jakości linków, najlepiej ze stron powiązanych tematycznie z Twoim biznesem, z pewnością poskutkuje wyższą pozycją w rankingu. Ważne są także struktura strony – potencjalni klienci nie mogą mieć problemów podczas szukania informacji, muszą poruszać się po niej bez problemu. Zalecane są także dodatkowe funkcjonalności, na przykład formularz kontaktowy, integracja z Allegro czy z mediami społecznościowymi.
Pozycjonowanie lokalne, inaczej lokal SEO, to doskonały wybór dla firm z Gdyni (i nie tylko), które chcą dotrzeć do klientów z rynku lokalnego. O jakich korzyściach możemy mówić przy pozycjonowaniu lokalnym? Jakie działania obejmuje taki proces?
Lokalne pozycjonowanie ma na celu zwiększenie widoczności w lokalnych wynikach wyszukiwania, uzyskanie jak najwyższych pozycji na frazy kluczowe zawierające lokalizację. Przykładami wspomnianych fraz będą: restauracja Śródmieście Gdynia, warsztat samochodowy Karwiny Gdynia, kwiaciarnia Obłuże Gdynia itp.
Koniecznie trzeba tutaj dodać, że roboty Google, dzięki geolokalizacji, dostosowują wyniki wyszukiwania do lokalizacji użytkownika. Takie działanie ma miejsce nawet wtedy, gdy szukający nie użyje frazy z lokalizacją, na przykład wpisze wyłącznie restauracja, salon fryzjerski. Lokalizacja użytkownika określana jest za pomocą adresu IP, GPS, a także na podstawie wcześniejszych wyszukiwań, podłączeń z lokalną siecią wi-fi.
Użytkownicy znajdujący się w różnych miastach, na przykład w Gdyni i Sopocie, po wpisaniu tej samej frazy kluczowej, otrzymają więc inne wyniki wyszukiwania.
Pozycjonowanie lokalne będzie doskonałym rozwiązaniem dla firm, które nie działają na terenie całej Polski, ale w Gdyni, w Gdyni i okolicach bądź w konkretnych dzielnicach miasta, na przykład takich, jak: Śródmieście, Babie Doły, Chylonia, Cisowa, Dąbrowa, Chwarzno-Wiczlino, Grabówek, Kamienna Góra, Mały Kack, Obłuże, Karwiny, Leszczynki, Oksywie, Orłowo, Pogórze, Pustki Cisowskie-Demptowo, Redłowo.
Jeśli nie świadczymy usług na terenie całego kraju, warto, abyśmy skupili się właśnie na rynku lokalnym, potencjalnych klientach, którzy mogą realnie skorzystać z naszych usług. Posłużmy się przykładem.
Załóżmy, że prowadzisz salon fryzjerski w centrum Gdyni, Twoimi klientami będą więc osoby znajdujące się w okolicy, salonu: mieszkańcy Gdyni, studenci, turyści itp. Twoje usługi nie będą interesujące dla osób przebywających na terenie Warszawy – tacy użytkownicy będą szukać fryzjera nie w Gdyni, ale w Warszawie.
Dotarcie do lokalnych, potencjalnych klientów w szczególności ważne jest w przypadku takich branż, jak: restauracje, hotele i pensjonaty, salony spa, salony fryzjerskie, szkoły, żłobki, firmy remontowe, elektrycy, hydraulicy, warsztaty samochodowe.
Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych w Gdyni? Czy skuteczne pozycjonowanie stron internetowych wymaga dużych środków? Jak wygląda cennik pozycjonowania? To pytania, które często zadają sobie osoby chcące zdecydować się na pozycjonowanie.
Odpowiedź nie jest jednoznaczna, a na cenę wpływa wiele czynników, są to:
Miesięczny koszt pozycjonowania strony lub sklepu internetowego może wynosić zarówno 700 czy 1000 zł, jak i 2000 czy 3000 zł.
Profesjonalna agencja SEO zaproponuje Ci indywidualną wycenę. Po rozmowie, poznaniu specyfiki Twojej branży oraz preferencji dotyczących budżetu, przygotowywana zostanie uszyta na miarę, bezpłatna wycena.
Czy korzystać z pomocy agencji SEO? Czy o pozycjonowanie stron warto zadbać samodzielnie? To kolejne z często zadawanych pytań. Zatrudnienie agencji SEO generuje koszty, wszelkie obiekcje są więc w pełni zrozumiałe.
Warto jednak wiedzieć, że samodzielne pozycjonowanie to także koszty – na przykład związane z wykupieniem dostępu do różnego typu narzędzi, a także zainwestowany czas i energia. Co więcej, brak umiejętności i wiedzy może doprowadzić do awarii strony, a nawet do jej wyłączenia z indeksowania. Jeśli więc pozycjonowanie jest dla nas czymś nowym, lepiej, abyśmy zdali się na agencję SEO
W 1stplace możesz skorzystać z bezpłatnej konsultacji eksperckiej. Podczas konsultacji online, nasz specjalista udostępni Ci ekran komputera i przeanalizuje Twoją witrynę, sprawdzi aktualne pozycje Twojej strony internetowej, zweryfikuje jej ogólną funkcjonalność, jakość contentu i inne, ważne pod kątem SEO czynniki. Po spotkaniu zdecydujesz, czy chcesz z nami współpracować. Jeśli postanowisz, że chcesz, aby nasza agencja SEO zadbała o pozycjonowanie twojego biznesu, przejdziemy do przygotowana umowy.
Przed zawarciem umowy przygotujemy indywidualną ofertę i prześlemy Ci do akceptacji. Jeśli wszystko będzie ok, przystąpimy do podjęcia działań na twojej stronie i poza nią. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości podczas współpracy możesz konsultować się z naszymi specjalistami.
Stawiamy na indywidualne podejście. Tworzymy strategie, które działają. Koncentrujemy się na efektach.
W pierwszej kolejności analizujemy stronę pod kątem wszystkich, ważnych w procesie pozycjonowania czynników.
Sprawdzamy, jakie działania z zakresu pozycjonowania wykonuje Twoja konkurencja i, z jakich form promocji w internecie korzysta.
Następnie należy wybrać słowa kluczowe oraz frazy, na które pozycjonowana będzie Twoja strona www.
Jak proces pozycjonowania, to oczywiście content. Unikalne, zawierające słowa i frazy kluczowe treści są ważne dla użytkowników i robotów Google.
Pozycjonowanie to także linkowanie wewnętrzne, które ułatwia nawigację na stronie oraz linkowanie zewnętrzne.
Nasza agencja SEO zajmuje się także zakładaniem i optymalizacją wizytówki Google Moja Firma. Działania na mapach Google mają wiele zalet.
Przez cały czas monitorujemy i optymalizujemy nasze działania. Dzięki temu pozycja strony w Google jest coraz wyższa.
Zajmujemy się nie tylko pozycjonowaniem, ale też kampaniami Google & Fb Ads. Taka reklama to sposób, by szybko dotrzeć do klienta.
Zwiększanie widoczności strony internetowej Twojej firmy możesz rozpocząć od pozycjonowania. Pozycjonowanie to szereg działań, wymienić tutaj możemy dobór słów kluczowych, linkownie, optymalizację techniczną i wiele innych.
Oprócz pozycjonowania zdecydować się możemy także na kampanie Google i FB Ads, regularną publikację wpisów w mediach społecznościowych, optymalizację Profilu Firmy w Google ( dawniej Google moja Firma). Profil firmy to wiele możliwości, na przykład miejsce do wystawiania pozytywnych opinii przez klientów, możliwość zaprezentowania oferty, prowadzenia mini bloga i innych)
Zwiększanie widoczności strony internetowej Twojej firmy możesz rozpocząć od pozycjonowania. Pozycjonowanie to szereg działań, wymienić tutaj możemy dobór słów kluczowych, linkownie, optymalizację techniczną i wiele innych.
Oprócz pozycjonowania zdecydować się możemy także na kampanie Google i FB Ads, regularną publikację wpisów w mediach społecznościowych, optymalizację Profilu Firmy w Google ( dawniej Google moja Firma). Profil firmy to wiele możliwości, na przykład miejsce do wystawiania pozytywnych opinii przez klientów, możliwość zaprezentowania oferty, prowadzenia mini bloga i innych)
Jakie są zalety pozycjonowania? To przede wszystkim sposób, by dotrzeć do swoich klientów i pomnożyć współczynnik konwersji. Wysoka pozycja w wyszukiwarce Google to także większa rozpoznawalność, przewaga nad konkurencją, większe zaufanie potencjalnych klientów.
Każda agencja SEO ma własny cennik, wycena może więc różnić się od konkretnej firmy. Standardowe ceny pozycjonowania stron internetowych i sklepów e-commerce wynoszą od około 800 do 2000zł. Choć oczywiście zdarzają się zarówno niższe, jak i wyższe miesięczne abonamenty. Bardzo często sporządzana jest bezpłatna wycena. Kosztorys przygotowywany jest po poznaniu specyfiki branży i analizie strony.
Chcesz odkryć potencjał
swojej strony?
Pozycjonowanie może odbywać się również w oparciu o lokalizację i nazwy dzielnic oraz większych osiedli np. Babie Doły, Chwarzno-Wiczlino, Chylonia, Cisowa, Działki Leśne, Dąbrowa, Grabówek, Kamienna Góra, Karwina, Leszczynki, Mały Kack, Obłuże, Oksywie, Orłowo, Pogórze, Pustki Cisowskie-Demptowo, Redłowo, Śródmieście, Wielki Kack, Witomino, Wzgórze św. Maksymiliana.
Sprawdź, również ofertę pozycjonowania w innych miejscach:
Stoimy za sukcesami
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Karola Libelta 1a/14
61-706 Poznań
NIP 7831766949