audyt seo

Audyt SEO to element bez którego żaden proces pozycjonowania nie ma prawa się udać. Audyt zawsze powinien być sporządzony przez doświadczonego specjalistę, który będzie w stanie wychwycić wszelkie możliwe błędy w obrębie strony internetowej, a następnie zarekomendować poprawne rozwiązania.

W jakim celu tworzy się Audyt SEO?

Nowoczesny proces pozycjonowania wymaga coraz większego rozpoznania czynników mających wpływ na pozycjonowanie i widoczność stron internetowych. Poprzez wieloletnie doświadczenie w branży, wiemy jak bardzo ważnym czynnikiem jest poprawnie stworzony oraz zaimplementowany audyt SEO.

Audyt SEO posłuży nam do odpowiedzi na kilka bardzo istotnych pytań:

  • czy strona spełnia wymogi jakości wyszukiwarki Google?
  • czy strona jest odpowiednio przystosowana do procesu pozycjonowania?
  • jak strona internetowa wypada w porównaniu do konkurencji?
  • czy na stronie znajdują się zainfekowane pliki?
  • czy strona wyświetla się poprawnie na urządzeniach mobilnych?
  • czy strona posiada zduplikowaną treść?

Dlaczego Audyty SEO w 1stplace.pl są wyjątkowe?

  • każdy audyt tworzymy indywidualnie w zależności od specyfiki branży,
  • sprawdzamy elementy, które nie występują w innych audytach,
  • audyt skupia się tylko na elementach mających wpływ na proces pozycjonowania,
  • audyt obejmuje profil linków przychodzących oraz wychodzących wraz z dokładną ich analizą,
  • audyt jest w pełni tworzony przez człowieka, a nie generowany w gotowym szablonie.

Ile kosztuje Audyt SEO?

Cena audytu SEO będzie zależna od wielu determinujących czynników. Przede wszystkim bardzo istotnym elementem jest wielkość serwisu dla którego będzie przygotowywany audyt. Ważne jest również w jakiej technologii została wykonana strona internetowa. W przypadku podpisywania umowy na usługę pozycjonowania z nasza firmą, audyt otrzymają Państwo w cenie usługi.

Ile trwa przygotowanie audytu SEO?

Audyt SEO tworzymy zawsze w ciągu 7 dni roboczych. Jedynie w wyjątkowych przypadkach czas ten może ulec zmianie.

Jakie narzędzia zostaną zainstalowane?

Podczas przeprowadzania audytu SEO zawsze rekomendujemy instalację następujących narzędzi na stronę internetową:

– Google Analytics,
– Google Search Console,
– Google Tag manager,
– Tag remarketingowy Google Ads,
– Pixel remarketingowy Facebook Ads.

Wdrożenie powyższych narzędzi daje nam możliwość bardzo dokładnego przyjrzenia się stronie i bieżącego kontrolowania jej stanu w oczach robotów wyszukiwarki. Dodatkowo tagremarketingowy Google Ads oraz pixelremarketingowy Facebook Ads, pozwolą nam w przyszłości wykorzystać wszystkich odwiedzających stronę internetową do kampanii sponsorowanych.

Optymalizacja witryny

Właściwa optymalizacja witryny pod kątem pozycjonowania i SEO następuje po zaakceptowaniu przez Państwa przygotowanego audytu SEO. Podkreślamy przy tym, że dotyczy ona w głównej mierze zmian w kodzie źródłowym strony oraz treści.