Agencja SEM

Agencja SEM

Agencja SEM – docieraj do nowych klientów, zdobądź najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania, zarabiaj więcej. Już dziś postaw na skuteczną agencję SEM i ciesz się ze wszystkich korzyści, jakie daje marketing online.

W 1stplace.pl zadbamy o widoczność Twojego biznesu w wyszukiwarce Google, przygotujemy skuteczne kampanie reklamowe i przeprowadzimy inne, dostosowane do specyfiki Twojego biznesu działania z zakresu marketingu.

Nasz zespół budują eksperci z różnych dziedzin – specjaliści Google Ads, technicy, copywriterzy, koordynatorzy. Każdy specjalizuje się w swojej dziedzinie, a to sprawia, że możemy działać na wielu płaszczyznach i w doskonałym stopniu dbać o marketing internetowy naszych klientów.

Najlepsza Agencja SEM w Polsce? Postaw na 1stplace.pl! Zapraszamy do współpracy firmy z Poznania, Warszawy, Krakowa, Wrocławia, Łodzi Torunia i każdej innej miejscowości – zarówno na terenie Polski, jak i zagranicy.

 

Działania SEM - czym są?

Czym są działania SEM? Wyjaśniamy!

SEM, z ang. Search Engine Marketing, tłumaczymy jako marketing w wyszukiwarkach internetowych. SEM to zwiększenie widoczności strony www lub sklepu e-commerce zarówno w płatnych, (czyli nieorganicznych), jak i bezpłatnych, (czyli organicznych), wynikach wyszukiwarek internetowych.

W przypadku SEM wyodrębniamy działania SEO (Search Engine Optimization) oraz PPC (Pay Per Click). Możemy posłużyć się tutaj wzorem: SEM = SEO + PPC

SEO to dostosowanie strony do wytycznych wyszukiwarki. Celem działań jest uzyskanie jak najlepszej widoczność witryny w bezpłatnych wynikach wyszukiwania.

PPC to reklamy w płatnych wynikach wyszukiwania, reklamodawca płaci dopiero, gdy użytkownik kliknie w reklamę.

Agencja-sem

Agencja SEM - czym się zajmuje?

Jaki jest zakres usług agencji SEM? Oczywiście oferty poszczególnych agencji SEM różnią się od siebie- niektóre z firm skupiają się wyłącznie na PPC, inne tylko na pozycjonowaniu. Jak to wygląda w naszej agencji?

W 1stplace dbamy o to, by zapewnić klientom kompleksową obsługę. Zarówno kampanie SEM, jak i SEO oraz inne działania w zakresie marketingu to nasz konik. Jakie konkretnie działania wykonamy, aby Twoja witryna internetowa rozbłysła na tle konkurencji?

Zostaw kontakt, oddzwonimy

SEO z agencją SEM

Optymalizacja SEO to podstawa w nowoczesnym marketingu internetowym. SEO obejmuje takie prace, jak audyt SEO, dobór fraz i słów kluczowych, linkowanie wewnętrzne, przygotowanie unikalnych treści (zawierających ważne słowa kluczowe), optymalizacja techniczna.

SEO zazwyczaj idzie w parze z pozycjonowaniem. Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych jest procesem szerszym, obejmującym SEO (czyli działania w obrębie strony), oraz działania poza witryną, czyli działania off-site.

Działania off-site to przede wszystkim pozyskiwanie linków zewnętrznych. Linki można uzyskać między innymi poprzez publikacje artykułów na portalach zewnętrznych, działania w mediach społecznościowych, wizytówki NAP.

Link building, content marketing, optymalizacja techniczna to ważne czynniki rankingowe, które mają duży wpływ na pozycję strony w wyszukiwarkach.

W marketingu nie można przecenić roli analityki internetowej. Dzięki dokładnej analizie wiemy, jak wygląda ruch organiczny na danej stronie www, jak zachowują się użytkownicy, jakie pozycje w wyszukiwarce zajmuje konkurencja. Takie dane umożliwiają bieżącą optymalizację działań, a to sprawia, że wyznaczony cel jest coraz bliżej.

Kampanie SEM

Przejdźmy teraz do kampanii reklamowych. Kampanie Google & FB Ads to jedna z kluczowych usług agencji SEM. Za pomocą wspomnianych reklam można szybko dotrzeć do wybranej grupy docelowej, użytkowników, co do których istnieje największe prawdopodobieństwo, że skorzystają z naszych usług.

Kampanie reklamowe Google Ads

W ofercie żadnej agencji SEM nie może zabraknąć obsługi kampanii Google Ads. Dobrze zoptymalizowana kampania to sposób, by w błyskawicznym tempie zwiększyć widoczność w wyszukiwarce. W zależności od celu biznesowego – wzrost konwersji, większa rozpoznawalność firmy na rynku lokalnym, większa liczba telefonów lub zapytań ofertowych, zdecydować się można na inny rodzaj kampanii.

Profesjonalna agencja SEM z pewnością przeprowadzi Cię przez cały proces, omówi możliwe rozwiązania i wskaże optymalne opcje. Wyróżniamy następujące rodzaje:

  • kampania w sieci wyszukiwania
  • kampania displayowa
  • remarketing statyczny i dynamiczny
  • kampania lokalna
  • kampania produktowa.

Reklamy mogą wyświetlać się w różnych miejscach, a to w znacznym stopniu zwiększa widoczność firmy w Internecie. Miejsce wyświetlania reklam Google Ads to:

  • karta Zakupy
  • Google Display Network, czyli sieć reklamowa Google
  • portal Youtube
  • wyniki wyszukiwania
  • aplikacje
  • witryny partnerów.

Skorzystaj z doświadczenia naszych fachowców, zwiększ widoczność w Internecie i ciesz się doskonale prosperującym biznesem.

Kampanie SEM - kiedy warto?

Kiedy warto rozważyć usługi agencji SEM? Najlepiej, jeśli o widoczność w Internecie zadbamy od razu po uruchomieniu strony www lub sklepu e-commerce. Promocja w płatnych i bezpłatnych wynikach wyszukiwania pomoże dotrzeć do szerokiego grona klientów już na samym początku rozwoju naszej firmy.

Co więcej, uruchomienie kampanii SEM, będzie dobrym rozwiązaniem, przy branżach sezonowych, a także w przypadku firm i sklepów zmieniających ofertę czy też wprowadzających do niej nowe usługi lub produkty.

kampanie-sem-kiedy-warto

Chcesz odkryć potencjał swojej strony?

Efekty współpracy z agencją SEM - kiedy?

Jak długo będziemy musieli czekać na efekty działań agencji SEM, z którą współpracujemy?

Kampanie SEM to sposób, by uzyskać natychmiastową widoczność. Reklamy są widoczne od razu po uruchomieniu. Na efekty działań z zakresu SEO bądź pozycjonowania trzeba poczekać kilka miesięcy – około czterech na pierwsze rezultaty około roku (w przypadku pozycjonowania wiele zależy od aktualnej kondycji strony, jej wieku, historii, branży).
Im wcześniej więc rozpoczniemy pozycjonowanie, tym, szybciej będziemy mogli cieszyć się z efektów.

Agencja SEO SEM - jak pracujemy w 1stplace.pl?

Nasza agencja SEM już od ponad 10 lat zajmuje się marketingiem internetowym firm o różnej wielkości i różnym profilu działania. Dzięki kompleksowemu podejściu możemy zapewnić specjalistyczną pomoc w promocji biznesu zarówno w płatnych, jak i bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Jak wygląda współpraca z naszą agencją?

Wyznaczanie celów

Aby osiągnąć zamierzone cele, w pierwszej kolejności należy je wyznaczyć. Właśnie dlatego w naszej agencji SEM zawsze rozpoczynamy od rozmowy. Poznanie potrzeb klienta to dla nas priorytet. Na tej podstawie układamy strategię działań SEM dla danej witryny.

Elastyczne podejście

Stawiamy na elastyczne podejście, korzystamy z różnych metod promocji. Przygotowujemy reklamy dopasowane do celów biznesowych. Zawsze szukamy optymalnych w danym przypadku rozwiązań i na tej podstawie sporządzamy ofertę działań promocyjnych.

Jesteśmy w stałym kontakcie

Zapewniamy fachowe wsparcie na każdym etapie współpracy. Jesteśmy w stałym kontakcie z każdym klientem naszej agencji SEM. Wiemy, że dla niektórych osób marketing online, poszczególne kanały proporcji, widoczność w wyszukiwarkach są czarną magią. Wszystko dokładnie wyjaśniamy, odpowiadamy na każde z pytań.

Comiesięczne raporty SEO SEM

Wysyłamy comiesięczne raporty dotyczące widoczności strony, przeprowadzonych działań SEO, skuteczności kampanii reklamowych. Dzięki temu jesteś o wszystkim informowany i wiesz, jak wyglądają prace, mające na celu promocję Twojej firmy w Internecie.

Marketing online - samodzielnie czy z agencją SEM?

Czy warto zainwestować we współpracę z agencją SEM? Nie da się ukryć, że korzystanie z usług specjalistów ma wiele zalet.

Zarówno przy kampanii SEM, jak i przy działaniach z zakresu pozycjonowania i SEO, konieczna jest ciągła optymalizacja działań. Połączenie pracy nad promocją w Internecie z codziennymi obowiązkami i rozwijaniem biznesu, może być bardzo trudne. Warto więc skupić się na tym, na czym znamy się najlepiej, a marketing online powierzyć specjalistom.

Działania SEO SEM wymagają specjalistycznej wiedzy i to z różnych dziedzin. Powinniśmy znać się na content marketingu, optymalizacji reklam, optymalizacji technicznej strony i wielu innych rzeczach. Ponadto, w marketingu wciąż pojawiają się zmiany i trzeba za nimi nadążać. Nawet niewielki błąd może sprawić, ze strona zostanie zbanowana, a budżet na reklamy przepalony.

Zespół z agencji SEM doskonale zna się na działaniach SEM i SEO, zadba więc o to, by wszystkie działania wykonane były w prawidłowy sposób. Zaoszczędzimy dzięki temu czas, energię i wiele nerwów.

Specjaliści z agencji SEM do dyspozycji mają odpowiednie narzędzia, ułatwiające przygotowanie strategii, bieżącą optymalizację oraz analizę działań konkurencji. Jest to zazwyczaj kilka narzędzi, z których większość jest płatna. Zakup dostępu do części z nich byłby bardzo dużym obciążeniem.

E- marketing biznesu - dlaczego warto zaufać agencji SEM?

Jakie korzyści przyniesie Ci współpraca z agencją SEM? Przede wszystkim:

  • zwiększenie ruchu na stronie www lub w sklepie internetowym,
  • dotarcie do potencjalnych klientów, a w przypadku kampanii Google & Facebook Ads do interesującej nas grupy docelowej,
  • większe zaufanie wśród potencjalnych odbiorców – największym zaufaniem wśród odbiorców cieszą się witryny zajmujące miejsce w TOP 10 w bezpłatnych wynikach wyszukiwania,
  • wzrost współczynnika konwersji – więcej zapytań ofertowych, połączeń telefonicznych, zwiększenie sprzedaży, rozpoznawalność

Agencja SEM - jak wybrać?

Na rynku znajdziemy wiele agencji SEM. Bardzo duża liczba ofert to zazwyczaj problemy w wyborze tej najlepszej dla nas. Na jakie kwestie dobrze zwrócić uwagę, wybierając agencję SEM? O co dopytać przed podpisaniem umowy?

Możliwość wypowiedzenia umowy – czy istnieje możliwość szybszego zakończenia współpracy? Czy wcześniejsze złożenie wypowiedzenia poskutkuje karami umownymi lub innymi konsekwencjami?

Kompetencje specjalistów SEO SEM – zawsze warto upewnić się, z jakich specjalistów składa się zespół i, czy są to specjaliści z dużym doświadczeniem.

Zakres usług – to oczywiście sprawa podstawowa. Jeśli zależy nam na kompleksowej obsłudze, upewnijmy się czy dana agencja pozycjonuje biznesy lokalne i globalne, czy zajmuje się content marketingiem, link buildingiem, prowadzaniem różnego typu kampanii płatnych.