Kampanie Google Ads Kraków

Kampanie Google Ads Kraków

Kampanie Google Ads (dawniej Google AdWords), inaczej kampanie linków sponsorowanych, to rozwiązanie, na które decyduje się wielu przedsiębiorców. Nic w tym dziwnego! Kampanie reklamowe Google Ads to sposób, by w krótkim czasie zwiększyć rozpoznawalność marki, dotrzeć do wybranej grupy odbiorców, odnotować wzrost sprzedaży.

Tworzenie kampanii Google Ads to ważna część naszych usług. Zapewniamy kompleksową obsługę, współpracujemy z firmami o różnej specyfice działania – zarówno z Krakowa, jak i innych części Polski. Zapraszamy do współpracy!

Zadbamy o zwiększenie widoczności w sieci Twojego biznesu.

Reklama Google Ads

Zacznijmy od wyjaśnienia, czym są omawiane dziś kampanie. Jest to system reklamowy Google Ads, dzięki któremu możemy tworzyć kampanie wideo, reklamy tekstowe i graficzne.
Google Ads to reklama płatna – sami określamy maksymalną stawkę, jaką chcemy zapłacić za kliknięcie. Google nie podaje wytycznych, co do stawki minimalnej.

Rozliczać się możemy następującymi sposobami:

za każde kliknięcie – PPC
za każde 1000 kliknięć – PPM
za obejrzane wideo (płatność naliczana jest, jeśli użytkownik obejrzy przynajmniej 30 sekund reklamy wideo) – PPW.

W zależności od celów biznesowych i specyfiki branży, zdecydować się możemy na różny rodzaj reklam. Kampania Google Ads może wyświetlać się w sieci reklamowej Google, w wyszukiwarce Google, w karcie Zakupy, w serwisie Youtube, na witrynach partnerów, w aplikacjach, na mapach Google.

Kampania Google Ads z 1stplace

W naszej agencji SEO stawiamy na indywidualne podejście. Zawsze zaczynamy od rozmowy z klientem. O co zapytamy?
Przede wszystkim o cele biznesowe, budżet, który chcesz przeznaczyć na reklamę, o to, czy już kiedyś korzystałeś z Google Ads.

Następnie przystąpimy do przygotowania słów kluczowych oraz struktury konta. Kolejny etap to utworzenie konta oraz jego integracja z najważniejszymi narzędziami, na przykład takimi, jak Google Tag Manager, Google Analytics, Google Search Console.

Pozycjonowanie stron w Krakowie
Zostaw kontakt, oddzwonimy

Etapy przygotowania kampanii Google Ads

Jakie są etapy tworzenia kampanii Google Ads? Kampanię Google Ads, w dużym skrócie, przygotowujemy w następujący sposób:

  • Założenie konta i wybór profilu płatności.
  • Tworzenie kampanii – wybór celu i typu kampanii, lokalizacji, języka wyszukiwarki. Na tym etapie określamy też potencjalnych klientów (mogą to być na przykład osoby po 30 roku życia, użytkownicy mający dzieci, interesujący się kosmetykami itd.). Określamy też budżet i stawki, wybieramy rozszerzenia.
  • Następnie przechodzimy do utworzenia grupy reklam dla Twojej firmy. Określamy nazwę, słowa kluczowe itd. Kolejny etap to tworzenie treści reklam, nagłówków itd.
  • Analizujemy wyniki kampanii, sprawdzamy skuteczność reklam, stawkę za kliknięcie. Na podstawie zebranych informacji przystępujemy do optymalizacji kampanii Google Ads. Dbamy o to, by prowadzone kampanie przynosiły jak najlepsze rezultaty.

Rodzaje kampanii Google Ads

Jakie rodzaje kampanii Google Ads wyróżniamy? Na jaką kampanię Google Ads warto się zdecydować? Poniżej kilka informacji na ten temat.

Kampania w sieci wyszukiwania

Co warto wiedzieć na temat kampanii w sieci wyszukiwania? W przypadku takiej reklamy możemy reklamować się na wybrane słowa kluczowe, a wykluczyć te, które nie są kompatybilne z naszą ofertą. Korzystać też możemy z różnych rozszerzeń.

Kampania lokalne

Jeśli chcesz zwiększyć świadomość marki, dobrym dla Ciebie rozwiązaniem będzie kampania displayowa. Przy takiej reklamie możemy decydować, co będzie przedstawiał baner i jakim użytkownikom się wyświetli.

Kampanie produktowe

Remarketing to sposób, by przypomnieć o swojej ofercie klientom, którzy już byli na naszej stronie oraz tym, którzy oglądali konkretne produkty. To doskonałe rozwiązanie dla sklepów internetowych.

Remarketing

Remarketing to dobre rozwiązanie dla sklepów e-commerce. Dzięki tego typu reklamom możemy zachęcić klientów do finalizacji zakupów bądź do ponownego odwiedzenia naszej witryny. Wyróżniamy marketing dynamiczny i statyczny.

Kampania displayowa

Prowadzisz sklep internetowy, a w Twojej ofercie dostępne są artykuły w konkurencyjnych cenach? Jeśli tak, dobrą formą marketingu internetowego będzie kampania produktowa. Dzięki takim reklamom można promować produkty, przy stosunkowo niskim koszcie kliknięcia.

Skuteczna reklama-Google Ads

Jakie korzyści wynikają z prowadzenia kampanii linków sponsorowanych?

  • Kampania Google Ads to sposób, by szybko dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, którzy stanowią naszą grupę docelową. Wzrost liczby klientów to większe zyski.
  • Możliwość edycji lub zatrzymania kampanii w dowolnym momencie.
  • Sami określamy budżet, wybieramy rodzaj kampanii oraz miejsca, w których będzie się wyświetlać.
  • Zyskujemy natychmiastową widoczność, niemal od razu po rozpoczęciu kampanii docieramy do grupy docelowej.

Linki sponsorowane i marketing internetowy z 1stplace

Reklama w Google Ads to zaledwie niewielka część naszych usług. Ważną częścią oferty 1stplace jest także pozycjonowanie. Celem pozycjonowania jest zdobycie jak najwyższych pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania.

W ramach współpracy wykonamy wszystkie, ważne pod kątem SEO zmiany na Twoje stronie, zajmiemy się także działami poza witryną.

Specjalizujemy się także w tworzeniu sklepów internetowych i stron www dla firm o różnej wielkości i specyfice działania. Stawiamy na profesjonalne podejście, nie wciskamy długoterminowych umów, zapewniamy pełne wsparcie na każdym etapie współpracy.

Marketing internetowy dla Twojego biznesu

Szukasz fachowców, którzy specjalizują się w prowadzeniu kampanii Google Ads? Chcesz powierzyć marketing internetowy swojej firmy fachowcom z doświadczeniem? Zależy Ci na tym, by potencjalni klienci mogli bez problemów znaleźć Twoją ofertę?
Wspólnie zajmiemy się realizacją Twoich celów marketingowych i dotrzemy do nowych klientów.

Pytania i odpowiedzi

Oczywiście. Kampanie Google Ads to sposób, by szybko dotrzeć do interesującej nas grupy docelowej, na przykład do osób przebywających w Krakowie. Odpowiednio zoptymalizowane reklamy pozwolą na pomnożenie współczynnika konwersji.

Jeśli zależy Ci na dotarciu do klientów z Krakowa i okolic, doskonałym wyborem będą kampanie lokalne. Takie reklamy mają duże zasięgi, pozwalają na zwiększenie rozpoznawalności na rynku lokalnym i pomnożenie zysków.

Kampanie lokalne wyświetlają się w sieci wyszukiwania, w sieci reklamowej, na mapach Gogole, na profilu You Tube, na profilu firmy

W Krakowie można przeprowadzić różne rodzaje kampanii Google Ads, są to kampania w sieci wyszukiwania, kampania displayowa, remarketing, kampania lokalna, kampania produktowa.

Ocena strony: 5/5 - (11 głosów)

Chcesz odkryć potencjał
swojej strony?

Pozycjonowanie w oparciu o dzielnice: Kraków

Pozycjonowanie może odbywać się również w oparciu o lokalizację i nazwy dzielnic oraz większych osiedli np.

W zakresie pozycjonowania lokalnego oferujemy:

Sprawdź, również ofertę pozycjonowania w innych miejscach:

Nasi klienci

Razem odnieśliśmy sukces