REKLAMY PPC
POZOSTAŁE USŁUGI
Kampanie Google Ads (dawniej Google AdWords), inaczej kampanie linków sponsorowanych, to rozwiązanie, na które decyduje się wielu przedsiębiorców. Nic w tym dziwnego! Kampanie reklamowe Google Ads to sposób, by w krótkim czasie zwiększyć rozpoznawalność marki, dotrzeć do wybranej grupy odbiorców, odnotować wzrost sprzedaży.
Tworzenie kampanii Google Ads to ważna część naszych usług. Zapewniamy kompleksową obsługę, współpracujemy z firmami o różnej specyfice działania – zarówno z Krakowa, jak i innych części Polski. Zapraszamy do współpracy!
Zadbamy o zwiększenie widoczności w sieci Twojego biznesu.
Zacznijmy od wyjaśnienia, czym są omawiane dziś kampanie. Jest to system reklamowy Google Ads, dzięki któremu możemy tworzyć kampanie wideo, reklamy tekstowe i graficzne.
Google Ads to reklama płatna – sami określamy maksymalną stawkę, jaką chcemy zapłacić za kliknięcie. Google nie podaje wytycznych, co do stawki minimalnej.
Rozliczać się możemy następującymi sposobami:
za każde kliknięcie – PPC
za każde 1000 kliknięć – PPM
za obejrzane wideo (płatność naliczana jest, jeśli użytkownik obejrzy przynajmniej 30 sekund reklamy wideo) – PPW.
W zależności od celów biznesowych i specyfiki branży, zdecydować się możemy na różny rodzaj reklam. Kampania Google Ads może wyświetlać się w sieci reklamowej Google, w wyszukiwarce Google, w karcie Zakupy, w serwisie Youtube, na witrynach partnerów, w aplikacjach, na mapach Google.
W naszej agencji SEO stawiamy na indywidualne podejście. Zawsze zaczynamy od rozmowy z klientem. O co zapytamy?
Przede wszystkim o cele biznesowe, budżet, który chcesz przeznaczyć na reklamę, o to, czy już kiedyś korzystałeś z Google Ads.
Następnie przystąpimy do przygotowania słów kluczowych oraz struktury konta. Kolejny etap to utworzenie konta oraz jego integracja z najważniejszymi narzędziami, na przykład takimi, jak Google Tag Manager, Google Analytics, Google Search Console.
Umów konsultację telefoniczną
Jakie są etapy tworzenia kampanii Google Ads? Kampanię Google Ads, w dużym skrócie, przygotowujemy w następujący sposób:
Jakie rodzaje kampanii Google Ads wyróżniamy? Na jaką kampanię Google Ads warto się zdecydować? Poniżej kilka informacji na ten temat.
Remarketing to sposób, by przypomnieć o swojej ofercie klientom, którzy już byli na naszej stronie oraz tym, którzy oglądali konkretne produkty. To doskonałe rozwiązanie dla sklepów internetowych.
Remarketing, to dobre rozwiązanie dla sklepów e-commerce, ale również dla firm lokalnych i usługowych. Dzięki tego typu reklamom możemy zachęcić klientów do finalizacji zakupów bądź do ponownego odwiedzenia naszej witryny. Wyróżniamy marketing dynamiczny i statyczny. Remarketing bywa również nazywany potocznie jako reklama śledząca.
Prowadzisz sklep internetowy, a w Twojej ofercie dostępne są artykuły w konkurencyjnych cenach? Jeśli tak, dobrą formą marketingu internetowego będzie kampania produktowa. Dzięki takim reklamom można promować produkty, przy stosunkowo niskim koszcie kliknięcia.
Jakie korzyści wynikają z prowadzenia kampanii linków sponsorowanych?
Reklama w Google Ads to zaledwie niewielka część naszych usług. Ważną częścią oferty 1stplace jest także pozycjonowanie. Celem pozycjonowania jest zdobycie jak najwyższych pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania.
W ramach współpracy wykonamy wszystkie, ważne pod kątem SEO zmiany na Twoje stronie, zajmiemy się także działami poza witryną.
Specjalizujemy się także w tworzeniu sklepów internetowych i stron www dla firm o różnej wielkości i specyfice działania. Stawiamy na profesjonalne podejście, nie wciskamy długoterminowych umów, zapewniamy pełne wsparcie na każdym etapie współpracy.
Szukasz fachowców, którzy specjalizują się w prowadzeniu kampanii Google Ads? Chcesz powierzyć marketing internetowy swojej firmy fachowcom z doświadczeniem? Zależy Ci na tym, by potencjalni klienci mogli bez problemów znaleźć Twoją ofertę?
Wspólnie zajmiemy się realizacją Twoich celów marketingowych i dotrzemy do nowych klientów.
Oczywiście. Kampanie Google Ads to sposób, by szybko dotrzeć do interesującej nas grupy docelowej, na przykład do osób przebywających w Krakowie. Odpowiednio zoptymalizowane reklamy pozwolą na pomnożenie współczynnika konwersji.
Jeśli zależy Ci na dotarciu do klientów z Krakowa i okolic, doskonałym wyborem będą kampanie lokalne. Takie reklamy mają duże zasięgi, pozwalają na zwiększenie rozpoznawalności na rynku lokalnym i pomnożenie zysków.
Kampanie lokalne wyświetlają się w sieci wyszukiwania, w sieci reklamowej, na mapach Gogole, na profilu You Tube, na profilu firmy
W Krakowie można przeprowadzić różne rodzaje kampanii Google Ads, są to kampania w sieci wyszukiwania, kampania displayowa, remarketing, kampania lokalna, kampania produktowa.
Chcesz odkryć potencjał
swojej strony?
Pozycjonowanie może odbywać się również w oparciu o lokalizację i nazwy dzielnic oraz większych osiedli np.
Sprawdź, również ofertę pozycjonowania w innych miejscach:
Stoimy za sukcesami
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Karola Libelta 1a/14
61-706 Poznań
NIP 7831766949
Sprawdź
SEO
Pozycjonowanie
Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie sklepów
Pozycjonowanie cennik
Pozycjonowanie poradnik
Pozycjonowanie Poznań
Pozycjonowanie Warszawa
Pozycjonowanie Kraków
Pozycjonowanie Łódź
Pozycjonowanie Wrocław
Pozycjonowanie Gdańsk
Pozycjonowanie Szczecin
Pozycjonowanie Bydgoszcz
Pozycjonowanie Lublin
Pozycjonowanie Białystok