Pozycjonowanie stron Białystok to nieodzowny element każdej strategii marketingu internetowego. Skuteczne pozycjonowanie lokalne na terenie Białegostoku oraz całego kraju to specjalność 1stplace.pl. Od ponad 10 lat z najwyższą starannością budujemy widoczność firm z Białegostoku w Internecie. Wypełnij formularz, aby umówić się na konsultację z naszym ekspertem i zobacz jak możesz zostać niekwestionowanym liderem w swojej branży.
Daj się dostrzec – popraw ruch na firmowej stronie internetowej i dowiedz się, jak wielu nowych klientów możesz znaleźć w Białymstoku. Reklama jest dźwignią handlu, a internet nieocenionym kanałem komunikacji z klientem. Dlatego to właśnie Twoja strona firmowa musi być zawsze o krok przed konkurencją – poznaj 1stplace, pomożemy Ci znaleźć nowych klientów i stać się widocznym w sieci!
Wysoka pozycja strony www w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google (z wyszukiwarki Google korzysta prawie 100% użytkowników w Polsce), to inwestycja, która się zwróci.
O jakich konkretnie korzyściach możemy mówić w przypadku pozycjonowania? Są to zwiększenie wartościowego ruchu, a co za tym idzie, pomnożenie współczynnika konwersji, w tym także wzrost sprzedaży usług bądź produktów. To jednak nie koniec – zarówno strony, jak i sklepy internetowe, które zajmują miejsce w TOP10, cieszą się większym zaufaniem wśród potencjalnych klientów, zyskują miano eksperta, stają się bardziej popularne.
Warto więc jak najszybciej rozpocząć proces pozycjonowania i cieszyć się z efektów.
W 1stpalce świadczymy kompleksowe usługi. Oferujemy pozycjonowanie lokalne, na terenie całego kraju, na rynkach zagranicznych. Nasz zespół zwiększa widoczność stron www i sklepów internetowych o różnej specyfice działania. Specjaliści z wieloletnim doświadczeniem przeprowadzą audyt SEO, opracują strategię pozycjonowania, wykonają działania on-site i off-site.
Jakie dokładnie działania przyczynią się do zwiększenia widoczności strony www w sieci? Poniżej krótko omawiamy najistotniejsze z nich.
Dobór fraz i słów kluczowych – oczywiście musimy ustalić, na jakie słowa i frazy kluczowe będziemy pozycjonować naszą stronę www. Frazy powinny w jak najlepszym stopniu opisywać naszą ofertą oraz być zgodne z tym, czego szukają użytkownicy. Wyróżniamy frazy brandowe, typu long tail i ogólne.
Optymalizacja techniczna strony – optymalizacja techniczna obejmuje wiele działań, są to między innymi optymalizacja szybkości ładowania strony, optymalizacja adresów URL, wdrożenie certyfikatu SSL, usunięcie błędów 404, linkowanie wewnętrzne.
Content – zopytmalizowane pod kątem słów i fraz kluczowych treści to priorytet. Unikalne teksty (opisy kategorii, produktów, usług, artykuły blogowe), są ważnym czynnikiem rankingowym, mają też wartość dla użytkowników.
Profil linków (link building) – skuteczne pozycjonowanie nie może obyć się bez linkowania wewnętrznego i zewnętrznego. Linkowanie wewnętrzne ułatwia robotom Google indeksowanie strony. Natomiast zewnętrzne linki sponsorowane z domen powiązanych tematycznie z naszym biznesem, zwiększą wiarygodność domeny.
Monitoring prac, analiza konkurencji – przez cały czas musimy monitorować efekty prowadzonych działań i rzecz jasna, na bieżąco je optymalizować. Tutaj nieoceniona jest pomoc specjalistycznych narzędzi. Dobrze też pamiętać o analizie konkurencji.
Pozycjonowanie lokalne to zwiększanie widoczności strony internetowej w lokalnych wynikach wyszukiwania. Wykonujemy tutaj działania podobnie do tych, które prowadzone są podczas pozycjonowania biznesów na terenie całej Polski, choć możemy skorzystać z kilku dodatkowych technik.
W przypadku firm, które świadczą usługi na terenie kilku miejscowości, dobrym rozwiązaniem jest przygotowanie podstron dopasowanych do konkretnego obszaru. Posłużmy się przykładem elektryka działającego na terenie różnych dzielnic Białegostoku, takie podstrony mogłyby mieć następujące nagłówki: Elektryk Białystok Leśna Dolina, Elektryk Białystok Wysoki Stoczek, Usługi elektryczne Białystok Zawady.
Skuteczne pozycjonowanie lokalne to sposób, by dotrzeć do klientów, którzy przebywają na obszarze, na którym świadczymy usługi. Są to klienci, co do których istnieje największe prawdopodobieństwo, że skorzystają z naszych usług.
Zastanów się, czy sprawdzając w wyszukiwarce Google wyniki poszukiwanej usługi lokalnej, zwracasz uwagę na oferty firm działających w innej części Polski? Jeśli remontujesz dom w Białymstoku, to nie zainteresują Cię oferty firm wykończeniowych realizujących usługi w Szczecinie. Powyższy przykład pokazuje, jak istotna jest trafność reklamy w sieci.
Przy pozycjonowaniu lokalnym musimy też wspomnieć o geolokalizacji. Google, za pomocą adresu IP lub GPRS, może określić lokalizację osoby wpisującej daną frazę w okno przeglądarki. (Nawet, jeśli fraza nie zawiera nazwy miejscowości). Dzięki temu możliwe jest wyświetlenie wyników w jak najlepszym stopniu dopasowanych do intencji użytkownika.
Pozycjonowanie to długotrwały, wieloetapowy proces. Pamiętajmy, że wyniki nie pojawią się z dnia na dzień. Jeśli chcemy zdobyć miejsce w TOP10 i utrzymać je, musimy uzbroić się w cierpliwość.
Oprócz pozycjonowania warto też zadbać o inne formy promocji biznesu w sieci. Wśród dostępnych opcji wymienić możemy kampanie Google Ads. Dzięki takim kampaniom szybko zwiększymy widoczność w płatnych wynikach wyszukiwania i dotrzemy do interesującej nas grupy docelowej.
Wśród działań, które wspierają pozycjonowanie, znajduje się także wizytówka Google Moja Firma. Google Maps to darmowa usługa od Google, dzięki której możemy promować firmę w wynikach wyszukiwania. Dobrze nie tylko założyć wizytówkę, ale też ją zoptymalizować, przygotować opis oferty, atrakcyjne zdjęcia, zamieścić dokładny adres firmy, jak również adres www strony.
Wpisy w mediach społecznościowych to sposób na budowanie relacji z użytkownikami, czyli Twoimi potencjalnymi klientami.
Jakie koszty generuje proces pozycjonowania stron internetowych? Miesięczny koszt może wynosić zarówno 500, jak i 1500 czy 5000 zł. Na cenę wpływa wiele czynników, są to rodzaj branży, jej konkurencyjność, historia domeny, zakres prac, jakie trzeba wykonać na danej stronie www. Ważne jest także to czy działamy na terenie całej Polski, na rynku lokalnym, czy zagranicznym. W większości agencji SEO przygotowywana jest bezpłatna wycena.
Na rynku, zarówno w Białymstoku, jak i w innych częściach Polski, działa wieje agencji SEO. Jak wybrać tę, która zadba o wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania Google naszego sklepu internetowego bądź strony www? Dobrze postawić na agencję, która działa kompleksowo. Taka agencja przeprowadzi optymalizację pod kątem seo, zadba o dobór słów kluczowych i inne działania on-site i off-site, dzięki którym nasza witryna znajdzie się na najwyższych pozycjach, a my zyskamy przewagę nad konkurencją.
Ważne jest także indywidualne podejście, kontakt ze specjalistami, bieżące raportowanie dotyczące przeprowadzonych działań i ich efektów.
Czy o strony internetowe można pozycjonować samodzielnie? Oczywiście mamy do tego pełne prawo. Weźmy jednak pod uwagę fakt, że pozycjonowanie to działania na wielu etapach, wymagające specjalistycznej wiedzy. Brak umiejętności i działanie intuicyjne mogą doprowadzić do awarii strony, negatywnie wpłynąć na jej pozycje, a nawet narazić nas na kary od Google.
W pierwszej kolejności analizujemy stronę pod kątem wszystkich, ważnych w procesie pozycjonowania czynników.
Sprawdzamy, jakie działania z zakresu pozycjonowania wykonuje Twoja konkurencja i, z jakich form promocji w internecie korzysta.
Następnie należy wybrać słowa kluczowe oraz frazy, na które pozycjonowana będzie Twoja strona www.
Jak proces pozycjonowania, to oczywiście content. Unikalne, zawierające słowa i frazy kluczowe treści są ważne dla użytkowników i robotów Google.
Pozycjonowanie to także linkowanie wewnętrzne, które ułatwia nawigację na stronie oraz linkowanie zewnętrzne.
Nasza agencja SEO zajmuje się także zakładaniem i optymalizacją wizytówki Google Moja Firma. Działania na mapach Google mają wiele zalet.
Przez cały czas monitorujemy i optymalizujemy nasze działania. Dzięki temu pozycja strony w Google jest coraz wyższa.
Zajmujemy się nie tylko pozycjonowaniem, ale też kampaniami Google & Fb Ads. Taka reklama to sposób, by szybko dotrzeć do klienta.
Umowa może być podpisana na czas nieokreślony lub na czas określony ‒ na 12 lub 18 miesięcy. Umowę można rozwiązać w dowolnym momencie. W przypadku umowy na czas nieokreślony obowiązuje 60-dniowy okres wypowiedzenia.
Chcesz odkryć potencjał
swojej strony?
Pozycjonowanie może odbywać się również w oparciu o lokalizację i nazwy dzielnic oraz większych osiedli np.
Sprawdź, również ofertę pozycjonowania w innych miejscach:
Nasi klienci
Razem odnieśliśmy sukces
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Karola Libelta 1a/14
61-706 Poznań
NIP 7831766949
Oddział Poznań
os. Piastowskie 7/29
61-146 Poznań
Oddział Warszawa
Plac Bankowy 2
00-095 Warszawa
Obsługa klienta
tel. +48 733 831 633
tel. +48 786 111 681
e-mail: kontakt@1stplace.pl
Godziny otwarcia:
8:00 – 16:00
Sprawdź
Pozycjonowanie
Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie sklepów
Pozycjonowanie Poznań
Pozycjonowanie Warszawa
Pozycjonowanie Kraków
Pozycjonowanie Łódź
Pozycjonowanie Wrocław
Pozycjonowanie Gdańsk
Pozycjonowanie Szczecin
Pozycjonowanie Bydgoszcz
Pozycjonowanie Lublin
Pozycjonowanie Białystok
Inne lokalizacje