Kampanie Google Ads Poznań

Kampanie Google Ads Poznań

Chcesz w błyskawicznym tempie dotrzeć do klientów? Wprowadzasz do oferty nowe produkty i nie wiesz, jak je wypromować? A może zależy Ci na zwiększeniu rozpoznawalności marki? Kampanie Google Ads (dawniej Google AdWords), będą strzałem w dziesiątkę. Linki sponsorowane to nasz konik. Tworzymy reklamy Google Ads dla różnych branż, dla klientów mających różne cele biznesowe. Współpracujemy z osobami z Poznania, z Wielkopolski, jak i z całej Polski. Mnożymy współczynnik konwersji i zwiększamy zyski, działamy kompleksowo. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą, a w przypadku pytań do kontaktu.

Kampanie Google Ads

Google Ads, inaczej kampanie linków sponsorowanych, (a wcześniej Google AdWords), to system reklamowy Google umożliwiający emisję reklam w formie tekstowej, graficznej oraz wideo.

Odpowiednio zoptymalizowana kampania to sposób, by zyskać natychmiastową widoczność nie tylko w wyszukiwarce Google, (na przykład w górnej części wyników wyszukiwania), ale też w sieci reklamowej Google, w karcie Zakupy, w aplikacji czy w serwisie Youtube.

Reklama Google Ads to reklama płatna. Możemy rozliczać się za każde kliknięcie w reklamę (PPC), za 1000 wyświetleń (PPM), a w przypadku wideo, za obejrzenie przynajmniej 30 sekund reklamy (PPW).

Google Ads - zwiększ współczynnik konwersji

Odpowiednio zoptymalizowana kampania to sposób, by zwiększyć współczynnik konwersji – konwersję stanowić może wyświetlanie strony www, skorzystanie z usługi, kontakt telefoniczny bądź e-mailowy.

Omawiane kampanie są dobrym rozwiązaniem dla sklepów internetowych i stron www biznesów o różnej specyfice działania, chcących szybko dotrzeć do nowych klientów.

pozycjonowanie stron w poznaniu
Zostaw kontakt, oddzwonimy

Kampanie Google Ads z 1stplace

Jak pracujemy w 1stplace?Zawsze zaczynamy od rozmowy z klientem, wspólnie wyznaczamy cele kampanii Google Ads, wybieramy typ kampanii, określamy grupę docelową. Następnie przygotowujemy słowa kluczowe, opracowujemy strukturę konta i strategię działania. Podpinamy najważniejsze narzędzia, na przykład Google Analytics, Google Moja Firma, Google Tag Manager, Google Search Console.

Rodzaje kampanii Google Ads

Jakie rodzaje kampanii Google Ads wyróżniamy? Na jaką kampanię Google Ads warto się zdecydować? Poniżej kilka informacji na ten temat.

Kampania w sieci wyszukiwania

Co warto wiedzieć na temat kampanii w sieci wyszukiwania? W przypadku takiej reklamy możemy reklamować się na wybrane słowa kluczowe, a wykluczyć te, które nie są kompatybilne z naszą ofertą. Korzystać też możemy z różnych rozszerzeń.

Kampania displayowa

Jeśli chcesz zwiększyć świadomość marki, dobrym dla Ciebie rozwiązaniem będzie kampania displayowa. Przy takiej reklamie możemy decydować, co będzie przedstawiał baner i jakim użytkownikom się wyświetli.

Remarketing

Remarketing to sposób, by przypomnieć o swojej ofercie klientom, którzy już byli na naszej stronie oraz tym, którzy oglądali konkretne produkty. To doskonałe rozwiązanie dla sklepów internetowych.

Kampania lokalna

Kampanie lokale przeznaczone są dla biznesów działających lokalnie, na przykład na terenie Poznania. Takie reklamy mają duże zasięgi, generują dużą liczbę kliknięć, wyświetlają się w wynikach wyszukiwania Google, na mapach Google, w sieci reklamowej, na YouTube.

Kampanie produktowe

Prowadzisz sklep internetowy, a w Twojej ofercie dostępne są artykuły w konkurencyjnych cenach? Jeśli tak, dobrą formą marketingu internetowego będzie kampania produktowa. Dzięki takim reklamom można promować produkty, przy stosunkowo niskim koszcie kliknięcia.

Reklamy Google Ads (AdWords) - dlaczego warto?

Dobrze zoptymalizowana kampania Google Ads to sposób, by szybko dotrzeć do potencjalnych klientów, użytkowników, którzy stanowią naszą grupę docelową. Jakie jeszcze zalety ma reklama Google?

  • Reklamy mogą być wyświetlane na konkretnych urządzeniach, w konkretnych godzinach.
  • Wyświetlane reklamy mogą być wstrzymane w dowolnym momencie, mamy także możliwość edycji.
  • Sam decydujesz o wysokości maksymalnej stawki za kliknięcie w reklamę Twojej firmy. Co więcej, Google nie określa stawki minimalnej.
  • Kolejny plus to kierowanie reklamy do użytkowników znajdujących się w konkretnym miejscu w Polsce, na przykład w Poznaniu.
  • Możemy na bieżąco analizować skuteczność kampanii Google Ads, liczbę kliknięć, wysokość stawki.
  • Linki sponsorowane wyświetlają się w różnych miejscach, wymienić tutaj możemy wyniki wyszukiwania, aplikacje, witryny partnerów, w sieci reklamowej, w Google Play.
  • Możemy tworzyć reklamy w formie tekstowej, graficznej, video – wszystko zależy od specyfiki naszego biznesu, typu usługi, użytkowników, do których chcemy dotrzeć i indywidualnych preferencji.

Co oprócz kampanii Google Ads?

Oprócz linków sponsorowanych do wyboru mamy także inne metody zwiększania widoczności firmy w internecie, jest to przede wszystkim pozycjonowanie.
Proces pozycjonowania pozwoli na zwiększenie widoczności witryny w organicznych, czyli bezpłatnych wynikach Google. To sposób, by pomnożyć zyski, ale też zdobyć większą rozpoznawalność. W przeciwieństwie do Google Ads, nie płacimy tutaj za kliknięcie, a rezultaty pracy pozycjonerów widoczne są nawet po zakończeniu współpracy.
Oprócz usług pozycjonowania i Google Ads dobrze też prowadzić działania w mediach społecznościowych, na przykład na Facebooku.

Zadbaj o widoczność biznesu z 1stplace

Nasza agencja SEO specjalizuje się nie tylko w kampaniach Google Ads, ale w szeroko pojętym marketingu internetowym. Jeśli więc myślisz o własnym sklepie internetowym bądź szukasz fachowców, którzy stworzą dla Ciebie stronę internetową – jesteśmy do usług! A może chcesz zwiększyć swoją widoczność w internecie, dotrzeć do klientów w Polsce bądź podbić rynki zagraniczne? Zapraszamy do współpracy!
Zadbaj z nami o rozwój biznesu!

Pytania i odpowiedzi

Sporo osób obecnie wpisuje zapytania przede wszystkim w wyszukiwarkę Google, szuka tam informacji nie tylko przydatnych w codziennym życiu, ale także towarów oraz usług. Nie da się ukryć, że przez internet zamawia się obecnie ubrania, ale także jedzenia, rezerwuje się miejsca w kinie, czy stolik w restauracji. Jeżeli chcesz prężnie rozwijać swoją firmę i zależy Ci na tym, aby zdobyć klientów, musisz być obecny w internecie. Jest to sposób na najszybsze znalezienie nowych osób zainteresowanych Twoimi usługami.

Tradycyjna reklama, choć rzeczywiście przydatna, nie sprawdza się tak dobrze, jak pozycjonowanie stron internetowych w Google. Nie da się także ukryć, że dzięki odpowiedniej optymalizacji www można osiągnąć naprawdę świetne wyniki lokalne w pozycjonowaniu i tym samym zaoszczędzić nieco pieniędzy.

Odpowiednio przeprowadzone pozycjonowanie lokalne pozwala na osiągnięcie świetnych wyników w Google. Warto wiedzieć, że proces ten ma wiele zalet. Poniżej zamieszczamy najważniejsze.
  • Wzrost liczby wizyt na Twojej stronie – świetna strategia SEO sprawi, że Twoja strona będzie lepiej widoczna w sieci.
  • Wzrost współczynnika konwersji – już nie będziesz musieć obawiać się słabej sprzedaży usług lub towarów. Popularność witryny wygeneruje większe zyski dla Twojej firmy.
  • Budowanie wiarygodnej marki – nie da się ukryć, że jest to aspekt bardzo istotny dla danego klienta. Wiele osób woli zdecydowanie kupować produkty u osób, które są znane w sieci. Bardzo ważne są również opinie klientów na temat danej firmy.
  • Zyskanie miana eksperta – odpowiednie SEO pozwala również na otworzenie się na inne kanały. Działanie jednocześnie w mediach społecznościowych i podjęcie inicjatywy dialogu ze swoimi odbiorcami, pozwali Ci na zyskanie miana eksperta w Twojej branży.

Podejmując się współpracy z naszą firmą 1stplace, możesz liczyć przede wszystkim na dużo większe zyski ze sprzedaży. Działamy skutecznie od wielu lat. Dzięki długoletniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie świadczyć usługi na naprawdę wysokim poziomie. Pomogliśmy już wielu firmom z całego kraju stać się widocznymi w sieci.

Współpraca z nami polega na przeprowadzeniu rzetelnego audytu, a następnie na przedstawieniu wyników klientowi. Dzięki temu dowiaduje się on, co tak naprawdę wymaga poprawy na stronie. Następnie podpisujemy stosowne umowy i przystępujemy do pracy. Wyniki podjęcia działań przez nas przedstawiamy w comiesięcznych zestawieniach i raportach. Dodatkowo zajmujemy się także tworzeniem kreacji reklamy Google Ads, a także przygotowujemy i optymalizujemy wizytówkę Google Moja Firma.

Koszty SEO są często indywidualną sprawą. Na naszej stronie znajduje się przykładowy cennik pozycjonowania, jednak ostateczną cenę za naszą pracę ustalamy razem z klientem, ponieważ może się ona różnić w zależności od podjętych działań i ich zakresu. 

Ocena strony: 4.9/5 - (9 głosów)

Chcesz odkryć potencjał
swojej strony?

Pozycjonowanie w oparciu o dzielnice: Poznań

Pozycjonowanie może odbywać się również w oparciu o lokalizację i nazwy dzielnic oraz większych osiedli np.

W zakresie pozycjonowania lokalnego oferujemy:

Sprawdź, również ofertę pozycjonowania w innych miejscach:

Nasi klienci

Razem odnieśliśmy sukces