Kampanie Google Ads Warszawa

Kampanie Google Ads Warszawa

Prowadzisz firmę w Warszawie? Chcesz w krótkim czasie zwiększyć widoczność biznesu w sieci? Jak każdy przedsiębiorca dążysz do tego, by dotrzeć do wybranej grupy docelowej i pomnożyć współczynnik konwersji? Kampanie Google Ads będą strzałem w dziesiątkę.

W 1stplace zadbamy o to, by kampania Google Ads Twojej firmy wyświetlała się odpowiednim osobom, w odpowiednim czasie. Nasz specjalista przeprowadzi Cię przez cały proces i przygotuje skuteczną reklamę Twojego biznesu. Zapraszamy do współpracy!

Czym są reklamy Google Ads?

Czym są kampanie Google Ads (dawniej Google AdWords), i czy ich potrzebujesz?
Kampania Google Ads, czyli system linków sponsorowanych, to system reklamowy Google umożliwiający wyświetlanie reklam tekstowych, graficznych, video.
W zależności od celów biznesowych i wybranego rodzaju kampanii, reklama może wyświetlać się w różnych miejscach:

  • Kampania w wynikach wyszukiwania: wyniki wyszukiwania, Partnerzy sieci wyszukiwania Google, Mapy Google.
  • Kampania w sieci reklamowej: na portalu youtube, na stronach partnerów Google.
  • Kampania lokalna: sieć reklamowa Google, wyszukiwarka Google, mapy Google, YouTube, profil firmy.
  • Kampania wideo: YouTube, aplikacje, witryny partnerów.
  • Kampania w sieci produktowej: karta Zakupy, obok wyników wyszukiwania, w ramach sieci reklamowej Google.

Jakie są koszty reklamy Google Ads?

System linków sponsorowanych jest systemem płatnym. Google nie wyznacza jednak minimalnej stawki za kliknięcie w reklamę, istnieje także możliwość wyboru stawki maksymalnej. W systemie Google Ads dostępne są 3 opcje:


PPC – płatność za każde kliknięcie w reklamę


PPM – płatność za każde 1000 kliknięć


PPV – płatność za obejrzenie przynajmniej 30 sekund wideo przez użytkownika.

Pozycjonowanie stron w Warszawie
Zostaw kontakt, oddzwonimy

Kampanie Google Ads z 1stplace

Jak wygląda współpraca z naszą agencją e-marketingową?

  • Rozpoczynamy od rozmowy, podczas której poznajemy oczekiwania klienta i zapoznajemy się z branżą, w której działa. Pytamy o cele biznesowe (cel stanowić może zwiększenie świadomości marki, zwiększenie wartościowego ruchu na stronie, zwiększenie sprzedaży). Odpowiadamy na pytania, ustalamy szczegóły współpracy. Omawiamy także budżet, jaki klient chce przeznaczyć na linki sponsorowane. Z pewnością też zapytamy o to, czy już kiedyś korzystałeś z kampanii Google Ads.
  • Nasz specjalista Google Ads przygotowuje słowa kluczowe. Następny etap to opracowanie struktury konta i zaplanowanie strategii działania, w tym sposobu mierzenia konwersji.
  • Utworzenie konta Google Ads.
  • Integracja konta z najważniejszymi narzędziami, przede wszystkim z Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager, Google Moja Firma.


Cały czas przez naszych specjalistów prowadzona jest optymalizacja kampanii.

Zalety kampanii Google Ads

Jakie są zalety kampanii Google Ads? Jaki wpływ na rozwój Twojego biznesu mogą mieć tego typu reklamy?

  • Kierowanie reklam do osób, które mogą być zainteresowane naszymi usługami i produktami. Do wyboru mamy różne sposoby kierowania, są to między innymi wiek i lokalizacja użytkowników. W zależności od naszych potrzeb reklama może wyświetlać się osobom w określonym wieku, przebywającym w danej lokalizacji, na przykład na terenie Warszawy. Kierowanie reklamy do osób w konkretnej lokalizacji to bardzo dobre rozwiązanie dla biznesów lokalnych.
  • Możemy określić, na jakich urządzeniach będą wyświetlać się kampanie i w jakich godzinach. Raportowanie dla wybranych urządzeń pozwala podjąć trafne decyzje podczas optymalizacji.
  • Mamy możliwość wyboru lokalizacji reklamy – reklamy mogą być wyświetlane między innymi w wyszukiwarce Google, w karcie Zakupy, na YouTube.
  • Mierzalność to kolejny bardzo duży plus kampanii. Możemy analizować grupy reklam, efekty kampanii Google Ads, liczbę kliknięć, średni koszt za kliknięcie w reklamę.

Zebrane informacje są bardzo cenne przy optymalizacji kampanii, a to sposób, by osiągnąć najlepsze efekty i dotrzeć do nowych klientów.

Linki sponsorowane Warszawa - kiedy w szczególności warto zainwestować?

Kiedy w szczególności warto rozważyć reklamę Google Ads? To bardzo dobre rozwiązanie dla stron i sklepów internetowych, chcących w krótkim czasie dotrzeć do swojej grupy docelowej. A także dla:

  • stron typu one page
  • branż sezonowych
  • firm rozszerzających działalność o nowe usługi lub produkty.

Inne sposoby zwiększania widoczności w sieci

Kampanie reklamowe Google Ads to oczywiście nie jedyna forma promocji biznesu w internecie. Na jakie rozwiązania z zakresu marketingu internetowego warto się zdecydować?

Doskonałym wyborem jest pozycjonowanie – celem pozycjonowania jest zwiększenie widoczności w wyszukiwarce Google w bezpłatnych, czyli organicznych wynikach wyszukiwania.


Warto też pamiętać o optymalizacji wizytówki Google Moja Firma oraz o działaniach w mediach społecznościowych, na przykład na Facebooku.

Marketing internetowy z 1stplace

W 1stplace działamy kompleksowo. Zajmujemy się zarówno kampaniami Google Ads, jak również pozycjonowaniem i content marketingiem. Przygotujemy też dla dla Ciebie stronę internetową bądź sklep internetowy.


Jeśli więc szukasz specjalistów, którzy zoptymalizują kampanię Google Ads, potrzebujesz firmy, która zajmie się marketingiem Twojego biznesu lub agencji SEO, dzięki której internauta po wpisaniu w wyszukiwarkę fraz związanych z Twoim biznesem zobaczy Twoją witrynę, służymy pomocą.


W 1stplace zadbamy o każdy szczegół. Zapraszamy do współpracy, a w przypadku jakichkolwiek pytań do kontaktu.

Kampanie Google Ads Warszawa - FAQ

Kampanie Google Ads to doskonała forma promocji w sieci. Dzięki reklamom Google Ads, szybko dotrzesz do klientów, którzy mogą być zainteresowani Twoimi usługami, na przykład do osób z Warszawy.

Jeśli zależy Ci na szybkim dotarciu do osób z Warszawy, postaw kampanie lokalne. Kampanie lokalne mają duże zasięgi, a to pomaga zwiększyć rozpoznawalność firmy i pomnożyć zyski.

Kampanie lokalne pojawiają się w kilku miejscach, dzięki czemu możemy dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów. Reklamy wyświetlają się w sieci wyszukiwania, na mapach Google, na portalu You Tube, w sieci reklamowej.

Wybór kampanii dla firm z Warszawy, jak i innych miejscowości na terenie całej Polski, uzależniony jest przede wszystkim od celu biznesowego. Celem może być większa rozpoznawalność, zwiększenie sprzedaży, zwiększenie liczby połączeń telefonicznych. Do wyboru mamy kampanie lokalne, produktowe, w sieci wyszukiwania, displayowe i inne.

Ocena strony: 5/5 - (7 głosów)

Chcesz odkryć potencjał
swojej strony?

Pozycjonowanie w oparciu o dzielnice: Warszawa

Pozycjonowanie może odbywać się również w oparciu o lokalizację i nazwy dzielnic oraz większych osiedli np.

W zakresie pozycjonowania lokalnego oferujemy:

Sprawdź, również ofertę pozycjonowania w innych miejscach:

Nasi klienci

Razem odnieśliśmy sukces