Pozycjonowanie stron Bydgoszcz to najskuteczniejsza metoda mogąca zapewnić stały dopływ nowych klientów dla Twojego biznesu. Pozycjonujemy strony z setek branż i doskonale wiemy w jaki sposób dobrać działania do każdej z nich. Jesteśmy perfekcjonistami i dbamy o każdy szczegół wykonywanej pracy. Zgłoś się do nas i zapytaj o to, co możemy dla Ciebie zrobić.
Bydgoszcz to atrakcyjne miejsce na inwestycje i prowadzenie własnej działalności gospodarczej. Miasto nieustannie się rozwija, stwarzając doskonałe warunki dla przedsiębiorców. Mimo klimatu przyjaznego inwestorom i stabilnej gospodarki, zdobycie nowych klientów nie zawsze jest łatwe. Trzeba przygotować konkurencyjną ofertę, ale także wypromować swój biznes, zadbać o to, by był widoczny w internecie. W jaki sposób? Pierwszym krokiem do sukcesu jest pozycjonowanie. Skuteczne SEO sprawi, że uzyskamy wysokie pozycje w bezpłatnych wynikach wyszukiwarki Google.
W 1stplace zajmujemy się pozycjonowaniem firm działających lokalnie, jak również biznesów działających na terenie całej Polski bądź na rynkach zagranicznych. Oferujemy także pozycjonowanie sklepów internetowych oraz inne działania z zakresu marketingu internetowego.
Skuteczne pozycjonowanie stron www to jedno z najważniejszych działań podejmowanych w ramach reklamy w Internecie. Dlaczego? Już wyjaśniamy.
Każdego dnia użytkownicy wpisują w wyszukiwarkę zapytania dotyczące konkretnych usług (np. budowlanych, elektrycznych, medycznych) oraz różnego rodzaju produktów. Szukają także informacji niemal z każdej dziedziny.
W ciągu kilku sekund roboty Google tworzą listę, która zostaje wyświetlona internautom. Na samej górze znajdują się witryny uznane za najbardziej wartościowe dla użytkownika. Są to strony z atrakcyjnym profilem linków, z tekstami z odpowiednim zagęszczeniem fraz kluczowych itd. To właśnie te strony (zajmujące miejsce w TOP 10), mimo dużej konkurencyjności, odnotowują największą sprzedaż.
Pozycjonowanie stron www i sklepów e-commerce niesie za sobą wiele zalet. Przede wszystkim to sposób, by dotrzeć do potencjalnych klientów, zwiększyć wartościowy ruch na stronie, pomnożyć współczynnik konwersji. To droga do zyskania przewagi nad konkurencją oraz zyskania miana eksperta w branży.
Już dziś zadbaj o zwiększenie widoczności Twojej strony www i ciesz się z efektów!
Co zatem zrobić, żeby zauważyć wyraźny wzrost pozycji w sieci? Krok numer jeden to audyt SEO. Jest to dokładna analiza pod kątem pozycjonowania – weryfikacja prędkości ładowania witryny, wyszukanie ewentualnych błędów oraz ustalenie potencjału strony. Na podstawie audytu przygotowywana jest strategia działania.
Kolejnym etapem jest dobór słów kluczowych – słowa i frazy kluczowe powinny być dopasowane do specyfiki biznesu oraz wyrażeń wpisywanych najczęściej w wyszukiwarkę przez internautów.
Do zwiększenia widoczności witryny z pewnością przyczynią się wartościowe teksty. Teksty powinny być unikalne – kopiowanie ze strony producenta bądź konkurencji jest wysoce odradzane. Ponadto należy pamiętać o hierarchii nagłówków – H1, H2, H3. Każdy nagłówek powinien zawierać słowa kluczowe. Frazy muszą znaleźć się także w samej treści. Warto przy tym pamiętać, że zbyt duże zagęszczenie słów kluczowych, może osłabić pozycję witryny w wyszukiwarce, dlatego zaleca się odmieniać kluczowe słowa, używając ich jedynie w sposób naturalny. Merytoryczne treści zostaną docenione zarówno przez użytkowników, jak i przez wyszukiwarki Google.
Inne działania, jakie należy przeprowadzić podczas pozycjonowania strony bądź sklepu internetowego to przyjazne adresy URL, metadane, zopytmalizowana prędkość ładowania, certyfikat SSL, atrakcyjne zdjęcia.
Pozycjonowanie strony www to także działania off-site. Pamiętać musimy o linkach przychodzących. Wartościowe linkowanie sprawi, że Google uzna stronę www za przydatną dla użytkowników, a to poskutkuje wyższymi pozycjami w naturalnych wynikach wyszukiwania.
Chcesz dotrzeć do szerokiego grona klientów z rynku lokalnego, na przykład z Bydgoszczy czy z terenu województwa kujawsko-pomorskiego? Doskonałym rozwiązaniem będzie pozycjonowanie lokalne, czyli zwiększenie widoczności strony www w lokalnych wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie lokalne przebiega niemal tak samo, jak pozycjonowanie ogólnopolskie, z tą różnicą, że skupiamy się na lokalnych odbiorcach, takich, którzy mogą realnie skorzystać z naszych usług. Mogą to być na przykład mieszkańcy Bydgoszczy.
Przy pozycjonowaniu lokalnym koniecznie musimy wspomnieć o geolokalizacji. Google może określić, w jakiej lokalizacji znajduje się użytkownik szukający usług bądź produktów. Jest to możliwe nawet wtedy, gdy wpisywane frazy nie zawierają informacji odnośnie do miasta bądź dzielnicy. Wyniki wyszukiwania będą więc różnić się w zależności od tego, gdzie znajduje się użytkownik.
Jakie działania SEO należy wykonać przy pozycjonowaniu na rynku lokalnym? Będą to audyt SEO, content, optymalizacja strony pod kątem seo, przygotowanie wersji mobilnej strony i inne działania on-site i off-site, które omówiliśmy przy pozycjonowaniu ogólnopolskim.
Lokalne pozycjonowanie, tak samo, jak pozycjonowanie ogólnopolskie, jest procesem wieloetapowym i długotrwałym. Warto więc działania rozpocząć jak najszybciej.
Jakie jeszcze działania, oprócz pozycjonowania, przyczynią się do wzrostu widoczności Twojego biznesu?
Wizytówka na mapach Google to doskonałe rozwiązanie dla firm nastawionych na rynek lokalny, jak i działających w całej Polsce. Wizytówkę należy zoptymalizować. Na profilu powinniśmy zamieścić takie informacje, jak: tytuł zawierający słowa kluczowe, godziny otwarcia, dokładny adres, opis oferty.
Opinie użytkowników to kolejna, bardzo ważna kwestia. Brak negatywnych opinii w połączeniu z pozytywnymi komentarzami zwiększy zaufanie wśród potencjalnych klientów, a to przełoży się na wzrost współczynnika konwersji.
Działania w mediach społecznościowych to sposób na zbudowanie społeczności wokół firmy, budowę relacji z potencjalnymi klientami.
Oczywiście możemy samodzielnie zająć się pozycjonowaniem. Jednak, jeśli nie mamy specjalistycznej wiedzy i doświadczenia, działania mające przynieść większą sprzedaż produktów mogą mieć skutek odwrotny. Co więcej, nieświadomie możemy działać niezgodnie z polityką Google, co poskutkować może wyłączeniem naszej strony z indeksowania, a wtedy potencjalni klienci z pewnością nas nie znajdą.
Nie warto eksperymentować ze stroną www własnego biznesu. Jeśli nie mamy odpowiednich umiejętności, lepiej, abyśmy zdali się na fachowców.
Jaka jest cena skutecznego pozycjonowania stron? Z jakimi wydatkami należy liczyć się przy pozycjonowaniu strony? Miesięczny koszt SEO może wynosić zarówno 500 czy 600 złotych, jak i 1500 czy 5000 zł. Wpływ na cenę mają takie czynniki, jak konkurencyjność branży, historia witryny, rodzaj branży, zakres prac, jakie trzeba wykonać na stronie www i pozna nią, to czy działamy lokalnie, na terenie całego kraju czy na rynkach zagranicznych.
Zazwyczaj, po rozmowie z klientem i wstępnej analizie strony, przygotowywana jest bezpłatna wycena.
W pierwszej kolejności analizujemy stronę pod kątem wszystkich, ważnych w procesie pozycjonowania czynników.
Sprawdzamy, jakie działania z zakresu pozycjonowania wykonuje Twoja konkurencja i, z jakich form promocji w internecie korzysta.
Następnie należy wybrać słowa kluczowe oraz frazy, na które pozycjonowana będzie Twoja strona www.
Jak proces pozycjonowania, to oczywiście content. Unikalne, zawierające słowa i frazy kluczowe treści są ważne dla użytkowników i robotów Google.
Pozycjonowanie to także linkowanie wewnętrzne, które ułatwia nawigację na stronie oraz linkowanie zewnętrzne.
Nasza agencja SEO zajmuje się także zakładaniem i optymalizacją wizytówki Google Moja Firma. Działania na mapach Google mają wiele zalet.
Przez cały czas monitorujemy i optymalizujemy nasze działania. Dzięki temu pozycja strony w Google jest coraz wyższa.
Zajmujemy się nie tylko pozycjonowaniem, ale też kampaniami Google & Fb Ads. Taka reklama to sposób, by szybko dotrzeć do klienta.
Cena pozycjonowania jest zależna m.in. od konkurencyjności i liczby kluczowych słów wybranych przez klienta. Koszt usługi jest dostosowywany do indywidualnej strategii.
Pierwszym etapem skutecznego pozycjonowania strony jest przeprowadzenie audytu. Po analizie wszystkich elementów wymagających wprowadzenia poprawy, ustalamy z klientem dokładne warunki współpracy, po czym podpisujemy niezbędne dokumenty. Następnie rozpoczynamy działania SEO, które na bieżąco raportujemy.
Chcesz odkryć potencjał
swojej strony?
Pozycjonowanie może odbywać się również w oparciu o lokalizację i nazwy dzielnic oraz większych osiedli np.
Sprawdź, również ofertę pozycjonowania w innych miejscach:
Nasi klienci
Razem odnieśliśmy sukces
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Karola Libelta 1a/14
61-706 Poznań
NIP 7831766949
Oddział Poznań
os. Piastowskie 7/29
61-146 Poznań
Oddział Warszawa
Plac Bankowy 2
00-095 Warszawa
Obsługa klienta
tel. +48 733 831 633
tel. +48 786 111 681
e-mail: kontakt@1stplace.pl
Godziny otwarcia:
8:00 – 16:00
Sprawdź
Pozycjonowanie
Pozycjonowanie lokalne
Pozycjonowanie sklepów
Pozycjonowanie Poznań
Pozycjonowanie Warszawa
Pozycjonowanie Kraków
Pozycjonowanie Łódź
Pozycjonowanie Wrocław
Pozycjonowanie Gdańsk
Pozycjonowanie Szczecin
Pozycjonowanie Bydgoszcz
Pozycjonowanie Lublin
Pozycjonowanie Białystok
Inne lokalizacje