Pozycjonowanie stron Poznań

Pozycjonowanie stron Poznań

Pozycjonowanie stron Poznań, to usługa której potrzebuje Twój biznes? Od ponad 10 lat 1stplace.pl jest odpowiedzialne za skuteczne pozycjonowanie stron internetowych swoich kontrahentów. Pozycjonowanie lokalne na terenie Poznania oraz okolic, sprawi, że Twoja strona internetowa będzie widoczna dla Twoich wszystkich potencjalnych klientów. Już dziś osiągaj szczyty widoczności razem z 1stplace.pl.

Poznań – stolica Wielkopolski, to miasto, do którego co roku przybywają studenci, osoby szukające nowego zatrudnienia, turyści. Wszystko to sprawia, że zapotrzebowanie na różnego typu usługi i produkty jest coraz większe, a firm o różnej specyfice działania wciąż przybywa. Oczywiście przekłada się to na zwiększenie konkurencji.

Aby zwiększyć grono klientów, należy zadbać nie tylko o jakość usług, ale także o dobrą widoczność w internecie. Użytkownicy niemal każdego dnia szukają w sieci restauracji, fachowców, sklepów, porad itd.

Chcesz zwiększyć widoczność swojej strony internetowej w wyszukiwarce Google? Postaw na skuteczne pozycjonowanie www z 1stplace!

Pozycjonowanie stron internetowych Poznań - dlaczego warto?

Pozycjonowanie to szereg działań, których celem jest zwiększenie widoczności strony internetowej w sieci. Cały proces musi przebiegać według ściśle określonej strategii, tylko wtedy przyniesie wymierne korzyści. Optymalizacja witryny oraz wdrożenie działań SEO poza naszą stroną to droga do uzyskania miejsca w TOP10 w wynikach wyszukiwania Google.

Proces skutecznego pozycjonowania lokalnego, jaki i ogólnopolskiego obejmuje takie działania jak: przygotowanie unikalnych treści, meta dane, adresy URL, pozyskiwanie linków zewnętrznych.

Działania prowadzone powinny być regularnie. Niezmiernie ważna jest bieżąca analiza wykonywanych czynności, sprawdzanie, jakie pozycje zajmuje pozycjonowana strona – tutaj pomocne będą specjalistyczne narzędzia, na przykład Google Search Console, Google Analytics.

Wysokie pozycje w rankingu Google to sposób, by zwiększyć wartościowy ruch na stronie, pomnożyć współczynnik konwersji, zyskać przewagę nad konkurencją. Co więcej, strony www, które znajdują się wysoko w wyszukiwarce Google, cieszą się dużo większą popularnością i zaufaniem. Widoczność witryny to także wizerunek eksperta w branży.

pozycjonowanie stron w poznaniu
Zostaw kontakt, oddzwonimy

Pozycjonowanie lokalne Poznań - czym jest?

W przypadku firm, które działają na konkretnym obszarze, na przykład w Poznaniu, bardzo dobrym rozwiązaniem będzie pozycjonowanie lokalne, inaczej SEO lokalne.

Jakie są największe zalety pozycjonowania lokalnego ? To przede wszystkim możliwość dotarcia do klientów, którzy przebywają w województwie, miejscowości, dzielnicy, na terenie, których świadczymy usługi. (Nie, jak przy pozycjonowaniu ogólnopolskim, do klientów z całego kraju).

Posłużmy się przykładem.

Załóżmy, że prowadzisz restaurację w centrum Poznania. Użytkownicy szukający restauracji we wspomnianym miejscu, w wyszukiwarkę wpiszą frazy typu: restauracja centrum Poznań, restauracja w centrum Poznania itd. Warto więc zadbać o to, aby strona www naszej firmy wyświetliła się jak najwyżej.

To nie koniec, dzięki geolokalizacji Google możliwe jest określenie kraju, miasta, a nawet dzielnicy, w których znajduje się użytkownik szukający usług, na przykład wspomnianej powyżej restauracji. Odbywa się to za pomocą adresu IP lub GPS. Google wyświetla wyniki dopasowane do lokalizacji użytkownika nawet wtedy, gdy dana osoba nie wpisuje w wyszukiwarkę fraz dotyczących lokalizacji. Lista wyników wyszukiwania będzie więc różnić się w zależności od tego, w jakim miejscu znajduje się użytkownik.

Branże, w przypadku których pozycjonowanie lokalne może okazać się strzałem w dziesiątkę, to przede wszystkim: mechanicy samochodowi, salony fryzjerskie, restauracje, elektrycy, hydraulicy, żłobki i przedszkola, gabinety lekarskie i stomatologiczne, siłownie, sklepy stacjonarne.

Można także zdecydować się na działania z zakresu e-marketingu, które będą uzupełnieniem procesu pozycjonowania lokalnego, są to:

  • publikacja wpisów w mediach społecznościowych,
  • reklamy Google Ads,
  • optymalizacja profilu Google Moja Firma,
  • opinie klientów – warto zadbać o to, by uzyskać jak najwięcej pozytywnych komentarzy.

Pozycjonowanie strony internetowej - na czym polega audyt?

Profesjonalne pozycjonowanie polega na przeprowadzeniu szeregu działań, jednym z najważniejszych jest wykonanie audytu SEO. Audyt to szczegółowa analiza strony www bądź sklepu internetowego pod kątem wszystkich ważnych w pozycjonowaniu czynników. Weryfikacji poddawane są takie czynniki, jak: jakość i ilość treści, zagęszczenie w tekście danej frazy, duplikaty, nagłówki, metadane, adresy URL, profil linków. Optymalizacja stron internetowych, na których znajdują się błędy, nieprawidłowe kody, nieaktualne szablony nie ma sensu – działania nie przyniosą oczekiwanych efektów.

Celem audytu jest wykrycie ewentualnych błędów, analiza aktualnej kondycji strony, sprawdzenie, czy wybrane frazy, na które pozycjonujemy poszczególne podstrony, są prawidłowe.

Po uzyskaniu wszystkich tych informacji przygotować można strategię pozycjonowania, która jest niezbędna do podjęcia skutecznych działań.

Jeśli chcesz kierować się zasadami SEO i wdrożyć odpowiednie pozycjonowanie strony, specjaliści z 1stplace z chęcią Ci pomogą. Przeprowadzamy rzetelne audyty SEO, przygotowujemy strategię działań, wykonujemy działania on-site i off-site. Dbamy o to, by strony internetowe i sklepy e-commerce naszych klientów wyświetlały się wysoko w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie Poznań - optymalizacja strony internetowej

Optymalizując stronę internetową, musimy pamiętać o aktualizacji oraz regularnym wdrażaniu nowych treści na stronie. Content marketing ma bardzo duże znaczenie zarówno dla potencjalnego klienta, jak i dla wyszukiwarki Google. Na jakie kwestie dobrze zwrócić tutaj uwagę?

Opisy produktów, kategorii, wpisy na blogu, treści podstron muszą być unikalne – tylko wtedy w pozytywny sposób wpłyniesz na podniesienie rankingu w wyszukiwarce Google. Ponadto, teksty powinny być zoptymalizowane pod kątem słów i fraz kluczowych, konieczne są też nagłówki H1, H2, H3. Działania z zakresu content marketingu to także działania poza stroną internetową, są to publikacja artykułów sponsorowanych, wpisy w Google Moja Firma, posty w mediach społecznościowych.

Dla potencjalnych klientów bardzo ważna jest szybkość ładowania strony internetowej. Zbyt długie ładowanie strony skutkuje przeklinaniem się do konkurencji i stratą nowych klientów. Niska prędkość ładowania strony może być spowodowana takimi czynnikami, jak: brak kompresji grafik, duża liczba zainstalowanych wtyczek, rozbudowany motyw ze zbędnymi funkcjonalnościami.

Na widoczność witryny wpływ ma także linkowanie wewnętrzne. Sieć linków ułatwi użytkownikom poruszanie się po Twojej stronie www, będzie też pomocna przy indeksowaniu.

Wśród innych czynności w obrębie strony internetowej wymienić możemy takie, jak: optymalizacja grafik, optymalizacja adresów URL (z uwzględnieniem konkretnych fraz opisujących zawartość danej podstrony), meta dane, optymalizacja kodu strony, usunięcie błędów 404.

Oprócz optymalizacji witryny konieczne są także działania off-site, czyli poza jej obrębem.

Cennik pozycjonowania

Ile kosztuje pozycjonowanie stron? Ile zapłacimy za pozycjonowanie w lokalnych wynikach wyszukiwania? Odpowiadamy! Na całkowity koszt wpływają różne czynniki, są to: rodzaj branży, konkurencyjność, historia domeny, zakres prac, jakie należy wykonać. Cena pozycjonowania może więc wynosić zarówno 500, jak i 3000 zł.

Skuteczne pozycjonowanie - czy może być tanie?

Wiele osób zastanawia się, czy warto w maksymalnym stopniu minimalizować koszty pozycjonowania? Przy pozycjonowaniu stron budżet ma duże znaczenie, pozwala na przeprowadzenie wielu działań, które przyczyniają się do zwiększenia widoczności w wynikach wyszukiwania. Niski budżet to mniejsze efekty i dłuższy czas oczekiwania na wyniki.

Proces pozycjonowania stron internetowych - z agencją SEO czy bez?

Czy pozycjonowaniem stron internetowych warto zająć się samodzielnie? Tak, ale tylko wtedy, gdy mamy doświadczenie i specjalistyczną wiedzę z zakresu SEO. Pamiętajmy, że brak kompetencji to duże ryzyko popełnienia błędów, które przyczynią się do spadku widoczności witryny. Jeśli więc nie jesteśmy pewni swoich umiejętności, zdajmy się na specjalistów, którzy przeprowadzą optymalizację strony i wykonają wszystkie inne działania SEO.

Elastyczne umowy na pozycjonowanie

Pakiet na
Start

Zaczynasz swoją przygodę z biznesem on-line? Po pierwsze: strona.

W drodze
na szczyt

Masz już stronę, ale potrzebujesz klientów? Po pierwsze: pozycjonowanie.

Alpiniści
SEO

Masz doświadczenie w SEO, ale nie widzisz efektów? Po pierwsze: dobre praktyki.

Jak wygląda pozycjonowanie z 1stplace?

Audyt SEO

W pierwszej kolejności analizujemy stronę pod kątem wszystkich, ważnych w procesie pozycjonowania czynników.

Analiza konkurencji

Sprawdzamy, jakie działania z zakresu pozycjonowania wykonuje Twoja konkurencja i, z jakich form promocji w internecie korzysta.

Słowa kluczowe

Następnie należy wybrać słowa kluczowe oraz frazy, na które pozycjonowana będzie Twoja strona www.

Content marketing

Jak proces pozycjonowania, to oczywiście content. Unikalne, zawierające słowa i frazy kluczowe treści są ważne dla użytkowników i robotów Google.

Profil linków

Pozycjonowanie to także linkowanie wewnętrzne, które ułatwia nawigację na stronie oraz linkowanie zewnętrzne.

Wizytówka Google Moja Firma

Nasza agencja SEO zajmuje się także zakładaniem i optymalizacją wizytówki Google Moja Firma. Działania na mapach Google mają wiele zalet.

Monitoring działań

Przez cały czas monitorujemy i optymalizujemy nasze działania. Dzięki temu pozycja strony w Google jest coraz wyższa.

Kompleksowe usługi

Zajmujemy się nie tylko pozycjonowaniem, ale też kampaniami Google & Fb Ads. Taka reklama to sposób, by szybko dotrzeć do klienta.

Pytania i odpowiedzi

Sporo osób obecnie wpisuje zapytania przede wszystkim w wyszukiwarkę Google, szuka tam informacji nie tylko przydatnych w codziennym życiu, ale także towarów oraz usług. Nie da się ukryć, że przez internet zamawia się obecnie ubrania, ale także jedzenia, rezerwuje się miejsca w kinie, czy stolik w restauracji. Jeżeli chcesz prężnie rozwijać swoją firmę i zależy Ci na tym, aby zdobyć klientów, musisz być obecny w internecie. Jest to sposób na najszybsze znalezienie nowych osób zainteresowanych Twoimi usługami.

Tradycyjna reklama, choć rzeczywiście przydatna, nie sprawdza się tak dobrze, jak pozycjonowanie stron internetowych w Google. Nie da się także ukryć, że dzięki odpowiedniej optymalizacji www można osiągnąć naprawdę świetne wyniki lokalne w pozycjonowaniu i tym samym zaoszczędzić nieco pieniędzy.

Odpowiednio przeprowadzone pozycjonowanie lokalne pozwala na osiągnięcie świetnych wyników w Google. Warto wiedzieć, że proces ten ma wiele zalet. Poniżej zamieszczamy najważniejsze.
  • Wzrost liczby wizyt na Twojej stronie – świetna strategia SEO sprawi, że Twoja strona będzie lepiej widoczna w sieci.
  • Wzrost współczynnika konwersji – już nie będziesz musieć obawiać się słabej sprzedaży usług lub towarów. Popularność witryny wygeneruje większe zyski dla Twojej firmy.
  • Budowanie wiarygodnej marki – nie da się ukryć, że jest to aspekt bardzo istotny dla danego klienta. Wiele osób woli zdecydowanie kupować produkty u osób, które są znane w sieci. Bardzo ważne są również opinie klientów na temat danej firmy.
  • Zyskanie miana eksperta – odpowiednie SEO pozwala również na otworzenie się na inne kanały. Działanie jednocześnie w mediach społecznościowych i podjęcie inicjatywy dialogu ze swoimi odbiorcami, pozwali Ci na zyskanie miana eksperta w Twojej branży.

Podejmując się współpracy z naszą firmą 1stplace, możesz liczyć przede wszystkim na dużo większe zyski ze sprzedaży. Działamy skutecznie od wielu lat. Dzięki długoletniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie świadczyć usługi na naprawdę wysokim poziomie. Pomogliśmy już wielu firmom z całego kraju stać się widocznymi w sieci.

Współpraca z nami polega na przeprowadzeniu rzetelnego audytu, a następnie na przedstawieniu wyników klientowi. Dzięki temu dowiaduje się on, co tak naprawdę wymaga poprawy na stronie. Następnie podpisujemy stosowne umowy i przystępujemy do pracy. Wyniki podjęcia działań przez nas przedstawiamy w comiesięcznych zestawieniach i raportach. Dodatkowo zajmujemy się także tworzeniem kreacji reklamy Google Ads, a także przygotowujemy i optymalizujemy wizytówkę Google Moja Firma.

Koszty SEO są często indywidualną sprawą. Na naszej stronie znajduje się przykładowy cennik pozycjonowania, jednak ostateczną cenę za naszą pracę ustalamy razem z klientem, ponieważ może się ona różnić w zależności od podjętych działań i ich zakresu. 

Ocena strony: 4.9/5 - (16 głosów)

Chcesz odkryć potencjał
swojej strony?

Pozycjonowanie w oparciu o dzielnice: Poznań

Pozycjonowanie może odbywać się również w oparciu o lokalizację i nazwy dzielnic oraz większych osiedli np.

W zakresie pozycjonowania lokalnego oferujemy:

Sprawdź, również ofertę pozycjonowania w innych miejscach:

Nasi klienci

Razem odnieśliśmy sukces