Pozycjonowanie stron Szczecin

Pozycjonowanie stron Szczecin

Pozycjonowanie stron Szczecin – to usługa której potrzebujesz, jeśli ilość Twoich klientów jest niewystarczająca. Od 10 lat prowadzimy działania dla wielu firm ze Szczecina oraz całej Polski. Nasze niezawodne metody pozycjonowania zapewnią Ci doskonały zwrot z inwestycji. Napisz lub zadzwoń i sprawdź nas!

Szczecin uznawany jest za jeden z najważniejszych ośrodków inwestycji i biznesu. Z każdym rokiem miasto dynamicznie się rozwija, a na jego terenie powstają firmy o różnej specyfice działania. Konkurencja jest więc coraz większa. Aby zyskać przewagę, zdobyć zainteresowanie klientów i pomnożyć współczynnik konwersji, trzeba zadbać nie tylko o jakość usług, ale również o widoczność biznesu w sieci.

W 1stplace.pl zajmujemy się pozycjonowaniem stron www i sklepów e-commerce oraz innymi formami e-marketingu.  Nasz zespół zadba o widoczność Twojej firmy – niezależnie od tego czy działasz w Szczecinie, czy w całej Polsce. Tworzymy wartościowe treści, budujemy profil linków, usuwamy błędy i na bieżąco monitorujemy efekty naszej pracy.

Zaufaj specjalistom i ciesz się z większych zysków!

Pozycjonowanie stron internetowych Szczecin - dlaczego warto?

Celem pozycjonowania jest poprawa widoczności witryny w bezpłatnych, czyli organicznych, wynikach wyszukiwania Google. Taka forma reklamy nie jest nachalna, ponieważ w sposób całkowicie naturalny wzbudza zaufanie potencjalnych klientów.

Jak wiadomo, użytkownicy szukają w internecie różnego typu informacji, usług, produktów. Algorytmy Google w pierwszej kolejności wyświetlają podstrony, które uznają za najbardziej wartościowe dla użytkownika. I właśnie na tych stronach skupiają się Twoi potencjalny klienci- klikają wyłącznie w linki z pierwszej strony wyszukiwarki Google, a więc znajdujące się w TOP 10. Strony z dalszych pozycji są bardzo rzadko odwiedzane, mają o wiele mniejszy autorytet i bardzo niski współczynnik konwersji.

Dobrze więc jak najszybciej zająć się marketingiem internetowym biznesu – zwiększona widoczność strony to wzrost konwersji oraz większe zyski.

Na czym polega skuteczne pozycjonowanie stron www? Jak przebiega? Poniżej wszystkie informacje.

ozycjonowanie stron w Szczecinie
Zostaw kontakt, oddzwonimy

Pozycjonowanie strony internetowej - na czym polega?

Pozycjonowanie stron dzieli się na działania on-site, czyli takie, które prowadzone w obrębie witryny oraz off-site, czyli poza stroną www.

W pierwszej kolejności przeprowadzany jest profesjonalny audyt SEO. Audyt to analiza strony pod kątem pozycjonowania, umożliwia on wykrycie błędów i dostarcza wielu informacji na temat koniecznych działań. Na podstawie audytu SEO i analizy konkurencji przygotowywana jest strategia pozycjonowania.

Następnie możemy już przejść do właściwych działań, zwiększających widoczność biznesu w wyszukiwarce Google.

Jedną z pierwszych czynności jest analiza słów kluczowych. Słowa kluczowe muszą w jak najlepszy sposób opisywać ofertę, powinny więc zawierać nazwy proponowanych przez nas produktów i usług oraz być zgodne z tym, czego szukają użytkownicy. (Tutaj z pomocą przychodzą specjalistyczne narzędzia oraz dokładna analiza konkurencji).

Pozycjonowanie stron internetowych to także wartościowe treści. Opisy produktów, usług kategorii powinny być zoptymalizowane pod kątem słów i fraz kluczowych. Istotne też, by pamiętać o hierarchii nagłówków – H1, H2, H3, warto także dodać linkowanie wewnętrzne. Dobrym rozwiązaniem jest również optymalizacja treści, które już zostały opublikowane – dodanie słów kluczowych, dopisanie kilku zdań.

Działania SEO obejmują optymalizację adresów URL – poszczególne adresy powinny zawierać najistotniejsze w przypadku danej podstrony słowa kluczowe. Dzięki temu użytkownik już po spojrzeniu na adres wie, czego się spodziewać. Przyjazne adresy URL to także ważny czynnik rankingowy Google.

Responsywność strony – potencjalni klienci bardzo często korzystają z urządzeń mobilnych: smartfonów, tabletów itd. Właśnie dlatego warto zadbać o to, by nasza strona poprawnie wyświetlała się na urządzeniach mobilnych. Ma to ogromne znaczenie zarówno dla użytkowników, jak i dla robotów Google.

Należy też pamiętać o działaniach off-site. Mowa tutaj przede wszystkim o linkowaniu zewnętrznym, czyli prowadzących na naszą domenę odnośnikach z portali zewnętrznych, mediów społecznościowych, artykułów sponsorowanych.

Pozycjonowanie stron internetowych w Szczecinie

Skuteczne pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie lokalne to idealne rozwiązanie dla przedsiębiorców, którzy nie działają na obszarze całej Polski, a koncentrują swoje działania w danym mieście i w jego okolicach. Celem lokalnego SEO jest uzyskanie jak najwyższych pozycji w lokalnych wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie lokalne przebiega bardzo podobnie do pozycjonowania ogólnopolskiego. Wykonać musimy takie działania jak optymalizacja adresów URL, wartościowy content, link building, meta dane. Wykorzystujemy tutaj frazy zawierające lokalizację – nazwę obszaru, na którym świadczymy usługi. Przykładowe frazy mogą brzmieć: fryzjer Szczecin Stare Miasto, restauracja Dąbie Szczecin, hydraulik Osów Szczecin, elektryk Stołczyn itd.

Warto wspomnieć również o geolokalizacji, dzięki której Google wyświetla użytkownikom wyniki dostosowane do miejsca, w którym się znajdują. Za pomocą adresu IP lub GPS wyszukiwarka jest w stanie określić miasto bądź dzielnicę, w której znajduje się nasz potencjalny klient – nawet w sytuacji, w której dana osoba nie wpisze w wyszukiwarkę frazy z daną lokalizacją.

Pozycjonowanie lokalne to sposób, by dotrzeć do nowych klientów, szukających usług na terenie miasta, w którym świadczymy usługi. Pozwala to zwiększyć rozpoznawalność na rynku lokalnym i oczywiście pomnożyć współczynnik konwersji.

Lokalne pozycjonowanie stron w Szczecinie - co jeszcze warto wiedzieć?

Aby pozycjonowanie, zarówno ogólnopolskie, jak i lokalne, przyniosło jeszcze większe rezultaty, warto zwrócić uwagę na takie kwestie, jak:

  • Adres firmy (powinien być podany na stronie internetowej).

  • Dane kontaktowe oznaczone za pomocą specjalnych tagów (dane strukturalne).

  • Wizytówka firmy na mapie Google – wizytówka Google Moja Firma to doskonałe narzędzie e-marketingu. Warto zadbać o jej optymalizację – informacje, które powinny znaleźć się na naszym profilu to: nazwa firmy, adres, godziny otwarcia, numer kontaktowy oraz adres strony www.

  • Opinie – każdego klienta, który jest zadowolony z naszych usług, warto zachęcić do wystawienia opinii. Opinie są szczególnie istotne dla użytkowników, którzy jeszcze nie mieli okazji skorzystać z naszej oferty.

  • Wizytówki NAP – zalecanym działaniem jest także przygotowanie wizytówek NAP. NAP – Name, Address, Phone to wirtualna wizytówka firm.

Pozycjonowanie stron www w Szczecinie

Pozycjonowanie stron - cennik

Cena pozycjonowania stron i sklepów internetowych uzależniona jest od kilku czynników, są to: historia domeny, zakres prac, jakie należy wykonać, konkurencyjność, rodzaj branży. Cennik pozycjonowania może też różnić się w zależności od miasta i konkretnej agencji SEO. Zazwyczaj przygotowywana jest indywidualna wycena. Zakres cenowy wynosi od około 500 do nawet 5000 zł.

Tanie pozycjonowanie Szczecin - czy to możliwe?

Pozycjonowanie strony to inwestycja, która przyniesie rezultaty w postaci większych zysków, rozpoznawalności, wzrostu konwersji. Wróćmy jednak do postawionego w nagłówku pytania -czy pozycjonowanie stron w Szczecinie musi generować duże koszty?

Oczywiście możemy zdecydować się na SEO w abonamencie wynoszącym 500 zł miesięcznie, jak również w wysokości 1000 czy 3000 zł. Różnica jest taka, że większe budżety to większy zakres działań, które przyczynią się do szybszych i lepszych rezultatów, sprawią, że użytkownicy bez problemu znajdą stronę www i będą mogli skorzystać z oferty naszej firmy.

Pozycjonowanie sklepu internetowego i strony www - samodzielnie czy z agencją?

Zarówno pozycjonowanie, jak i szeroko pojęty marketing internetowy, to działania wymagające specjalistycznej wiedzy. Jeśli więc nie jesteśmy pewni własnych umiejętności warto, abyśmy zaufali specjalistom. Intuicyjne działanie może nam zaszkodzić, doprowadzić do awarii strony internetowej, a nawet do kar nałożonych przez Google (na przykład wyłączenia z indeksowania strony internetowej Twojej firmy).

Specjaliści przeprowadzą audyt strony, przygotują indywidualną strategię, wybiorą efektywne frazy, przeprowadzą pozycjonowanie ogólnopolskie, a w przypadku biznesów działających na terenie danego miasta, wykonają usługi pozycjonowania lokalnego.

Wieloletnie doświadczenie pozycjonerów z całą pewnością przyczyni się do satysfakcjonujących rezultatów.

Elastyczne umowy na pozycjonowanie
Pakiet na
Start

Zaczynasz swoją przygodę z biznesem on-line? Po pierwsze: strona.

W drodze
na szczyt

Masz już stronę, ale potrzebujesz klientów? Po pierwsze: pozycjonowanie.

Alpiniści
SEO

Masz doświadczenie w SEO, ale nie widzisz efektów? Po pierwsze: dobre praktyki.

Jak wygląda pozycjonowanie z 1stplace?
Audyt SEO

W pierwszej kolejności analizujemy stronę pod kątem wszystkich, ważnych w procesie pozycjonowania czynników.

Analiza konkurencji

Sprawdzamy, jakie działania z zakresu pozycjonowania wykonuje Twoja konkurencja i, z jakich form promocji w internecie korzysta.

Słowa kluczowe

Następnie należy wybrać słowa kluczowe oraz frazy, na które pozycjonowana będzie Twoja strona www.

Content marketing

Jak proces pozycjonowania, to oczywiście content. Unikalne, zawierające słowa i frazy kluczowe treści są ważne dla użytkowników i robotów Google.

Profil linków

Pozycjonowanie to także linkowanie wewnętrzne, które ułatwia nawigację na stronie oraz linkowanie zewnętrzne.

Wizytówka Google Moja Firma

Nasza agencja SEO zajmuje się także zakładaniem i optymalizacją wizytówki Google Moja Firma. Działania na mapach Google mają wiele zalet.

Monitoring działań

Przez cały czas monitorujemy i optymalizujemy nasze działania. Dzięki temu pozycja strony w Google jest coraz wyższa.

Kompleksowe usługi

Zajmujemy się nie tylko pozycjonowaniem, ale też kampaniami Google & Fb Ads. Taka reklama to sposób, by szybko dotrzeć do klienta.

Pozycjonowanie Szczecin FAQ

Proces pozycjonowania sklepu internetowego i stron internetowych zwiększa widoczność w Google, co prowadzi z kolei do zwiększenia zaufania klientów do danej marki. Firma staje się rozpoznawalna w sieci, dzięki czemu można dotrzeć do grona użytkowników zainteresowanych oferowanymi przez Ciebie produktami czy usługami.

Proces pozycjonowania składa się z kilku etapów, które są rozłożone w czasie. Pierwsze efekty widać zatem po upływie kilku miesięcy. Na satysfakcjonujące rezultaty należy poczekać około roku. Wart więc na usługę pozycjonowania zdecydować się jak najwcześniej. Specjaliści przeanalizują Twoją stronę internetową, dobiorą techniki pozycjonowania, zadbają, by strona wyświetlała się na urządzeniach mobilnych i o wiele innych kwestii.
Pierwszym krokiem jest dobranie właściwych słów, które po wpisaniu przez użytkowników w wyszukiwarkę, przeniosą ich na Twoją witrynę. Po wyłonieniu kluczowych fraz, można przejść do tworzenia unikatowych treści. Teksty publikowane na stronie powinny być rzetelne, interesujące i dostosowane do potrzeb czytelników. Content marketing jest ważnym czynnikiem rankingowym. Ostatnim etapem jest przeprowadzenie konkretnych działań pozycjonerskich związanych bezpośrednio z kodem witryny, jej strukturą oraz innymi elementami technicznymi. Chcesz dowiedzieć się więcej na temat pozycjonowania? Wyślij zapytanie do naszej agencji SEO, z przyjemnością pomożemy.
To proces polegający na zwiększeniu widoczności strony w organicznych wynikach wyszukiwania po wpisaniu określonych fraz. Podejmowane działania opierają się na optymalizacji wszystkich elementów strony oraz link buildingu.
Ocena strony: 5/5 - (18 głosów)

Chcesz odkryć potencjał
swojej strony?

Pozycjonowanie w oparciu o dzielnice: Szczecin

Pozycjonowanie może odbywać się również w oparciu o lokalizację i nazwy dzielnic oraz większych osiedli np.

W zakresie pozycjonowania lokalnego oferujemy:

Sprawdź, również ofertę pozycjonowania w innych miejscach:

Nasi klienci

Razem odnieśliśmy sukces