
Grupy na Facebooku – poradnik dla Ciebie
Coraz więcej użytkowników korzysta z grup na Facebooku – są to głównie osoby szukające opinii lub porady. Statystyki mówią, że ponad 70% użytkowników ufa opiniom
Blog
Grupy na Facebooku – poradnik dla Ciebie
Coraz więcej użytkowników korzysta z grup na Facebooku – są to głównie osoby szukające opinii lub porady. Statystyki mówią, że ponad 70% użytkowników ufa opiniom
Optymalizacja strony www: te elementy usuń w pierwszej kolejności
Niektóre elementy strony internetowej mogą skutecznie zniechęcić potencjalnych klientów. Mogą także sprawiać, że witryna, zamiast uzyskiwać coraz lepszą widoczność, będzie spadać w rankingu. Właśnie dlatego,
Gtmetrix: definicja, funkcje, alternatywy. Jak wykorzystać potencjał narzędzia?
Czy wiesz, że w sieci dostępne są narzędzia, dzięki którym w sprawny i bezpłatny sposób przeanalizujesz kondycję witryny – zarówno własnej, jak i konkurencji? Taką
Google Lighthouse – dlaczego powinieneś korzystać z tego narzędzia?
Szybki audyt strony internetowej? Google Lighthouse to bezpłatne, intuicyjne rozszerzenie Chrome, które dostarczy Ci wielu informacji na temat dowolnej witryny. Z pomocą Lighthouse szybko ocenisz
Network marketing – czym jest? Czy jest opłacalny, czy lepiej go unikać?
Network marketing, czyli marketing wielopoziomowy (MLM), to temat, który wzbudza skrajne emocje — od entuzjastycznych opowieści o sukcesach aż po ostrzeżenia przed potencjalnymi pułapkami. Dla
Link juice – jak wzmocnić widoczność witryny w wynikach wyszukiwania?
W świecie SEO przewija się wiele pojęć. Jednym z nich jest link juice, czyli sok linków. I chociaż wspomniane określenie może brzmieć jak tajemniczy eliksir,
Hreflang: czym jest? Dlaczego jest istotny w SEO międzynarodowym?
Twoja strona internetowa lub sklep e-commerce zawiera treści w różnych językach? Jeśli tak, hreflang należy do grupy zagadnień, z którymi powinieneś się zapoznać. Dlaczego? Ponieważ
Heatmapa, czyli mapa ciepła – jakich informacji dostarcza i dlaczego jest ważna?
Heatmapy, czyli mapy ciepła, to kopalnia informacji na temat zachowania użytkowników na Twojej stronie www. Dzięki mapie zweryfikujesz obszary, na których potencjalni klienci skupiają wzrok,
Google ban – czym jest? Jak działać, by go nie dostać?
Google ban niesie za sobą bardzo nieprzyjemne skutki. Jakie? Wykluczenie strony www bądź sklepu e-commerce z indeksu Google. Jest to najsurowsza kara Giganta, równoznaczna z
Guest blogging – większa widoczność w sieci i budowa rozpoznawalności firmy
W jaki sposób pozyskiwane są linki zewnętrzne? Jednym z popularniejszych rozwiązań jest blogowanie gościnne. Publikacje gościnne, oparte o dobrze przemyślaną strategię, są nie tylko dużym
Hamburger menu – definicja i implementacja
Z menu hamburgerowego z pewnością korzystał z nas – i to nie raz. Jest to rozwiązanie, które stało się niemal ikoną współczesnego designu stron internetowych, zwłaszcza
Ruch organiczny – czym jest i jak go pozyskać?
Ruch organiczny to najczęstsze źródło pozyskiwania ruchu na stronie www. Bez względu na to, czy odbiorca szuka informacji, prowadzi research dotyczący swojego problemu czy chce
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949