Agencja SEO

Agencja SEO

Agencja SEO – postaw na widoczność strony w Internecie. Zadbaj o to, by Twoja witryna wyróżniała się na tle innych i niczym magnes przyciągała klientów. Jak to zrobić? W 1stplace.pl służy pomocą!

Od ponad 10 lat dbamy o widoczność witryn w wyszukiwarce Google. Nasza agencja SEO pozycjonuje strony internetowe i sklepy e-commerce biznesów o różnej specyfice, z Polski i z zagranicy. Zapewniamy wsparcie nie tylko z zakresu pozycjonowania, ale z szeroko pojętego marketingu internetowego.

Już dziś postaw na najlepszą agencję SEO w Polsce, postaw na 1stplace.pl.

Profesjonalna agencja SEO

Nasza agencja SEO – 1stplace.pl, świadczy kompleksowe usługi. Specjalizujemy się zarówno w SEO, jaki i w pozycjonowaniu stron internetowych oraz sklepów e-commerce.

Zakres naszych usług obejmuje:

Ponadto projektujemy i budujemy strony oraz sklepy internetowe. Podejmujemy się budowy kilkuzakładkowych stron, jak i rozbudowanych serwisów www, sklepów z niewielkim, jak i bardzo dużym asortymentem.

seo-1

Pozycjonowanie vs. SEO

Warto, choć w skrócie, wyjaśnić, jaka jest różnica między SEO i pozycjonowaniem. Wiele osób używa wspomnianych pojęć zamiennie, co jest błędem.

SEO, czyli Search Engine Optimization, to optymalizacja witryny pod kątem wyszukiwarek. Są to działania w obrębie strony www, czyli działania on-site. Proces pozycjonowania jest bardziej rozbudowany, obejmuje zarówno działania SEO, jak i prace poza witryną internetową, czyli działania off-site.

Zostaw kontakt, oddzwonimy

Profesjonalna agencja SEO - zakres usług

Jak już wspomnieliśmy powyżej, w 1stplace.pl koncentrujemy się na szeroko pojętym marketingu internetowym. Współpracujemy zarówno z biznesami, które dopiero rozpoczynają działania w internecie, jak i z firmami, które prowadzą już działania mające na celu zwiększenie widoczności w sieci.

Stawiasz pierwsze kroki w świecie e-marketingu? Szukasz agencji SEO, która zbuduje dla Ciebie stronę internetową, pomoże w wyborze domeny i hostingu? Nie jesteś zadowolony z dotychczasowych rezultatów SEO i szukasz fachowców, którzy wszystko zweryfikują i wprowadzą koniecznie zmiany? A może już jesteś widoczny w Internecie, ale zależy Ci na lepszych efektach? Nasza agencja SEO zapewnia fachowe wsparcie w każdej kwestii.

Choć przygotowaliśmy trzy pakiety usług, zawsze sporządzamy indywidualną, w 100% dostosowaną do potrzeb ofertę.

Proces pozycjonowania stron internetowych

Jakie działania są konieczne przy pozycjonowaniu witryny? Co zrobić, by cieszyć się z coraz lepszej widoczności w sieci? Poniżej omawiamy najistotniejsze działania.

Audyt strony

Skuteczne pozycjonowanie stron i sklepów powinno rozpocząć się od audytu SEO. Podczas audytu witryna sprawdzana jest pod kątem wszystkich, ważnych pod kątem pozycjonowania czynników. Łącznie z audytem przeprowadzana jest także analiza konkurencji. Na podstawie audytu i analizy można już określić zakres i kolejność prac oraz przygotować strategię działań.

Content Marketing

Pozycjonując stronę internetową, nie możemy zapomnieć o SEO copywritingu. Treści stanowią ważny czynnik rankingowy Google, są też bardzo istotne dla użytkowników, czyli Twoich klientów. Koniecznie więc powinieneś zadbać o wartościowy content.

Co warto wiedzieć na tent temat? Przede wszystkim wszystkie treści muszą być unikalne – kopiowanie tekstów ze stron producenta bądź konkurencji jest wysoce odradzane i z pewnością nie poprawi widoczności Twojej strony. Ponadto, opisy produktów i kategorii, artykuły blogowe, teksty brandowe powinny być ciekawe, zoptymalizowane pod kątem słów i fraz kluczowych.
W naszej agencji SEO zajmujemy się także działaniami z zakresu content marketingu. Nasi copywriterzy zadbają o przygotowanie wysokiej jakości treści.

audyt_strony 1

Techniczna optymalizacja strony

Pozycjonowanie stron internetowych i sklepów www to również optymalizacja techniczna. Optymalizacja techniczna to wiele działań, przede wszystkim są to:

  • optymalizacja kodu strony
  • poprawa prędości ładowania
  • optymalizacja nagłówków
  • przygotowanie przyjaznych adresów URL
  • dostosowanie strony do wyświetlania na urządzeniach mobilnych
  • optymalizacja meta danych

Słowa kluczowe

Dobór faz kluczowych to kolejny krok w stronę większej widoczności strony bądź sklepu internetowego w wynikach Google. Nasza agencja SEO zawsze dokładnie weryfikuje rodzaj fraz kluczowych. Dbamy o to, by frazy były dopasowane do oferty oraz intencji użytkowników. Wybieramy frazy różnego rodzaju (informacyjne, produktowe, brandowe, generyczne), dzięki czemu można trafić do klientów znajdujących się w na różnych etapach lejka sprzedażowego.

linkowanie 1

Linkowanie zewnętrzne

Linkowanie zewnętrzne to bardzo ważne działanie przy pozycjonowaniu stron i sklepów internetowych. Wysokiej jakości linki z domen powiązanych tematycznie z Twoim biznesem, a jednocześnie cieszących się dużym autorytetem, sprawią, że roboty Google uznają Twoją witrynę za bardziej wiarygodną. Poskutkuje to wyższymi pozycjami w rankingu, a to przecież nasz cel. Jakie są sposoby na pozyskiwanie linków zewnętrznych? To między innymi fora internetowe, publikacja na portalach zewnętrznych, działania w mediach społecznościowych.

Linkowanie wewnętrzne

Linkowanie wewnętrzne to kolejny czynnik rankingowy. Sieć linków wewnętrznych ułatwi użytkownikom poruszanie się po Twojej witrynie. Klienci będą mogli szybko przeklikać się z jednej podstrony na drugą, spędzą więcej czasu na Twojej stronie, a współczynnik odrzuceń będzie mniejszy.
To oczywiście niejedyny powód. Linki wewnętrzne ułatwiają robotom poruszanie się w obrębie witryny, a to przyspieszy indeksowanie i skróci czas uzyskania wymarzonych pozycji.

Chcesz odkryć potencjał swojej strony?

Pomoc agencji SEO czy samodzielne pozycjonowanie strony www?

Wiele firm od razu po uruchomieniu strony internetowej lub sklepu e-commerce korzysta z pomocy agencji SEO. Niektórzy jednak mają wiele obiekcji i zastanawiają się, czy pozycjonowaniem można zająć się samodzielnie.

Jaka jest odpowiedź? Wszystko zależy od naszych umiejętności, wiedzy i czasu, jaki jesteśmy w stanie poświęcić na zwiększenie widoczności witryny.

Zarówno pozycjonowanie, jak i SEO, to wymagające procesy. Konieczne są tutaj specjalistyczna wiedza, śledzenie wszelkich zmian wprowadzonych przez Google. Przydatne są również profesjonalne narzędzia, (są to zazwyczaj narzędzia płatne, których obsługa także wymaga specjalistycznej wiedzy). Należy też pamiętać o bieżącej analizie efektów i optymalizacji strategii.

Na uwadze trzeba też mieć fakt, że niektóre metody pozycjonowania nie są aprobowane przez Google. Nawet nieświadome sięganie do tak zwanego black hat seo, czyli czarnego kapelusza SEO, może mieć bardzo negatywny wpływ na widoczność witryny, a nawet doprowadzić do jej wyłączenia z indeksowania. Niewielki błąd może więc sporo nas kosztować.

Jeśli więc nie jesteśmy specjalistami w zakresie pozycjonowania, lepszym rozwiązaniem będzie wsparcie specjalistów. Współpraca z agencją SEO da nam pewność, że z naszą stroną nie dzieje się nic złego, a prace mające na celu zwiększanie widoczności w sieci prowadzone są regularnie i w prawidłowy sposób.

Dobra agencja SEO - zalety współpracy

Każdy jest dobry w swojej dziedzinie. Ty doskonale znasz się na prowadzaniu swojego biznesu. Nasza agencja SEO specjalizuje się natomiast w pozycjonowaniu i w szeroko pojętym marketingu internetowym.

Powierzając w nasze ręce kwestię zwiększania widoczności Twojej strony www, zyskujesz przestrzeń, by zająć się tym, w czym jesteś najlepszy. Mowa oczywiście o rozwijaniu Twojej firmy.

Współpraca z agencją to spora oszczędność czasu i energii, a także nerwów. Google wciąż wprowadza różnego typu zmiany. Bywa, że działania, które przynosiły doskonałe efekty, z dnia na dzień przestają działać i trzeba w błyskawicznym tempie wprowadzić zmiany w strategii SEO. Nasi specjaliści o wszystko zadają, a Ty będziesz mógł spać spokojnie.

Coraz wyższa pozycja w organicznych wynikach wyszukiwania sprawi, że klienci będą odwiedzać Twoją stronę, a nie witryny konkurencji. Wszystko to przełoży się na większe zyski.

Dlaczego warto postawić na dobrą agencję marketingową?

Dlaczego warto skorzystać z pomocy agencji SEO? Czy agencja marketingowa to dobry pomysł? Przemyślane, regularne działania z zakresu SEO i pozycjonowania sprawią, że konkurencja będzie zazdrościć Ci widoczności witryny. A jak wiadomo, dobra widoczność w sieci ma wiele zalet. Są to przede wszystkim:

  • optymalizacja współczynnika konwersji
  • zwiększenie wartościowego ruchu na stronie
  • wizerunek eksperta w branży
  • większe zaufanie wśród potencjalnych klientów ( strony internetowe z TOP 10 cieszą się najwiękym autorytetem )
  • większe zyski
  • przewaga nad konkurencją

 

Wszystkie te czynniki sprawią, że zyskasz pewność, że Twój biznes się rozwija, a Ty jesteś we właściwym miejscu.

Współpraca z agencją SEO - jak wygląda ?

W zależności od konkretnej agencji SEO proces pozycjonowania może wyglądać inaczej. Jak wszystko przebiega w 1stplace?

Rozmowa i poznanie potrzeb klienta

Zawsze rozpoczynamy od rozmowy. Poznanie potrzeb klienta, jego oczekiwań oraz specyfiki branży, w której działa, to dla nas kluczowe kwestie.

Mini audyt SEO

Następnie przeprowadzamy mini audyt SEO. Podczas spotkania online nasz specjalista udostępni Ci ekran i przeprowadzi mini audyt Twojej strony. Sprawdzimy, w jakiej kondycji jest witryna, jakie błędy na niej występują, jakie pozycje w wynikach wyszukiwania zajmuje na poszczególne frazy kluczowe. Podczas takiej konsultacji otrzymasz od nas zalecania optymalizacyjne. Jeśli jednak uznasz, że nie chcesz współpracować z naszą agencją, nie ma problemu. Spotkanie jest bezpłatne i niezobowiązujące.

Przygotowanie umowy

Jeśli po konsultacji eksperckiej zdecydujesz, że chcesz z nami współpracować, przejdziemy do kolejnego etapu. Na podstawie rozmowy i wspólnych ustaleń sporządzimy bezpłatną wycenę działań i wstępną ofertę. Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą celu przedstawienia oferty. Jeśli wszystko będzie w porządku, przejdziemy do podpisania umowy.

Start pozycjonowania

To moment, w którym nasza agencja rozpoczyna pozycjonowanie Twojej strony internetowej. Przeprowadzamy szczegółowy audyt, wdrażamy działania on-site i off-site.

Monitoring działań

Cały czas monitorujemy nasze działania. Dzięki wykorzystaniu specjalistycznych narzędzi (Google Search Console, Google Analytics i inne), wiemy, w jaki sposób użytkownicy zachowują się na Twojej stronie, możemy śledzić zmiany pozycji witryny, źródła ruchu, współczynnik odrzuceń i inne parametry.

Comiesięczne raporty

Otrzymujesz od nas comiesięczne raporty, dzięki którym wiesz, które z działań SEO zostały wykonane, jak wyglądają prace off-site. Zyskujesz też informacje na temat aktualnych pozycji strony.

Stały kontakt

Warto też dodać, że przez cały czas jesteśmy w kontakcie. Gdy tylko cokolwiek się wydarzy, wystarczy e-mail lub telefon. Zapewniamy sprawną, fachową pomoc.

Chcesz odkryć potencjał swojej strony?

Efekty pozycjonowania stron - ile czasu dać agencji SEO?

Kiedy możesz spodziewać się efektów pozycjonowania? Już na wstępnie musimy zaznaczyć, że skuteczne pozycjonowanie to czasochłonny proces. Agencje SEO działające zgodnie z wytycznymi Google, stosujące wyłącznie bezpieczne, dozwolone metody pozycjonowania, potrzebują kilku miesięcy, by wypracować pierwsze rezultaty. Na satysfakcjonujące efekty trzeba poczekać około 12-14 miesięcy.

Oczywiście to tylko przybliżony okres. W przypadku niektórych stron internetowych efekty zobaczymy po 3 miesiącach, przy innych po 6. Czas oczekiwania na zwiększenie widoczności uzależniony jest od kilku czynników, są to:

  • Wiek strony internetowej – przy nowych witrynach internetowych konieczny jest czas, by zbudować autorytet.
  • Historia domeny – bardzo ważne jest to, czy na Twoją stronę internetową zostały nałożone kary od Google.
  • Aktualne pozycje witryny na poszczególne słowa kluczowe – im bliżej TOP10, tym konkurencja jest większa, a przeskok nawet o jedną pozycję w górę trudniejszy.
  • Branża i konkurencyjność – kolejne dwa, ważne czynniki, które mają wpływ zarówno na czas, jak i koszty pozycjonowania. W przypadku konkurencyjnych branż czas pozycjonowania jest dłuższy, a koszty większe.

Wiele zależy też od konkretnej agencji SEO, umiejętności specjalistów, ich wiedzy z zakresu pozycjonowania.

Zwiększenie widoczności strony - dlaczego tak długo trwa?

Warto uzbroić się w cierpliwość i dać specjalistom czas. Często zdarza się tak, że klienci rezygnują ze współpracy z daną agencją SEO po miesiącu lub dwóch. Powodem wypowiedzenia jest oczywiście brak efektów. Nie jest to rekomendowane działanie.

Pamiętajmy, że zarówno audyt, jak i przygotowanie strategii, wdrożenie działań trwa. Roboty Google także nie zaindeksują zmian z dnia na dzień. Warto więc uzbroić się w cierpliwość.

Nasza agencja SEO przesyła comiesięczne raporty, w których są szczegółowe informacje na temat przeprowadzonych prac. Dzięki temu masz pewność, że z całych sił dążymy do zwiększenia Twojej widoczności w Google.

Dobra agencja SEO - zalety współpracy

Jakie są koszty SEO? Z jakim wydatkiem musisz się liczyć, jeśli chcesz pozycjonować swoją stronę internetową? Miesięczny abonament może wynosić zarówno 500 czy 700, jak i 1000, 2000 czy 5000 zł. Na cennik pozycjonowania, SEO, jak i innych działań z zakresu marketingu internetowego, wpływają różne czynniki. Są to między innymi rodzaj branży, konkurencyjność, zakres prac, jakie trzeba wykonać. Ważny jest także zasięg pozycjonowania (pozycjonowanie lokalne, ogólnopolskie, na rynki zagraniczne).

W naszej agencji SEO zawsze sporządzamy indywidualną wycenę. Poznajemy specyfikę działania Twojej firmy, analizujemy konkurencję, weryfikujemy ogólną kondycję strony internetowej bądź sklepu www.

linkowanie 2

Agencja SEO - płatność za efekty

Niektóre z agencji SEO proponują płatność za efekt. Czy jest to korzystne rozwiązanie dla Twojego biznesu? Niekoniecznie. Dlaczego? Już wyjaśniamy!

Przy płatności za efekt agencje SEO stawiają na działania, które sprawią, że frazy będą jak najszybciej, wysoko w rankingu Google. Zazwyczaj pozycjonowane są mało konkurencyjne frazy, mające małą liczbę wyszukiwań i dające niewielkie zyski. Co więcej, szybkie efekty związane są z sięganiem po nieuczciwe, karalne metody SEO. To tak zwany black hat SEO.

Umowa z agencją SEO - płatność za efekt - dlaczego tego unikać?

Korzystanie z black chat SEO nie jest dobrą drogą. Oczywiście, istnieje duża szansa, że szybko uzyskamy wysokie pozycje w rankingu. Uzyskane miejsce stracimy jednak w błyskawicznym tempie.

Co więcej, korzystanie z nieuczciwych metod pozycjonowania bardzo często kończy się wyłączeniem witryny z indeksowania oraz koniecznością budowy nowej strony internetowej.

W takim przypadku tracimy dotychczasową pracę, musimy też liczyć się z kosztami budowy nowej witryny, a także z tym, że przy nowych stronach potrzebny jest czas na budowę autorytetu, co wydłuża okres oczekiwania na efekty pozycjonowania.

Marketing internetowy - jakie działania warto wdrożyć?

Jak już wspomnieliśmy powyżej, nasza agencja seo oferuje nie tylko pozycjonowanie sklepów internetowych i stron www, ale również inne działania z zakresu marketingu internetowego. Jeśli tylko klient ma życzenie, dobieramy optymalne rozwiązania. Wśród możliwych opcji znajdują się:

Kampanie Google Ads (Adwords)

Reklamy wyświetlają się w wynikach wyszukiwania, w karcie Zakupy na portalu You Tube, w aplikacjach. Dzięki dobrze zoptymalizowanym kampaniom szybko dotrzesz do interesującej nas grupy docelowej.

Działania w mediach społecznościowych

Regularne publikacje w mediach społecznościowych, na przykład na Facebooku, to wsparcie dla linkowania wewnętrznego, a także sposób, by zwiększyć rozpoznawalność firmy i zbudować społeczność wokół marki.

Profil Firmy w Google (dawniej wizytówka Google Moja Firma)

Profil Firmy w Google to doskonałe narzędzie marketingu internetowego. Na profilu można umieścić informacje na temat oferowanych usług i promocji. Mamy także możliwość załączenia zdjęć firmy, dotychczasowych realizacji czy sprzedawanych artykułów.

Ponadto, działania na mapach Google sprawią, że potencjalni klienci szybko odnajdą lokalizację firmy i wskazówki dojazdu do jej siedziby. To nie koniec, na profilu klienci będą mogli publikować komentarze na temat Twoich usług.
Pozytywne opinie z pewnością będą działać zachęcająco.

Nasza agencja SEO w branży marketingu internetowego działa od lat! Już dziś postaw na widoczność w sieci i dotrzyj do potencjalnych klientów. Już dziś podstaw na 1stplace!

Dobra agencja SEO - jak wybrać?

Jak znaleźć najlepszą agencję SEO? Jak wybrać agencję marketingu, która zadba o widoczność strony w internecie? ? Wiele osób zadaje tego typu pytania. Odpowiadamy! Oczywiście warto dokładnie przeanalizować ofertę przygotowaną przez daną agencję SEO, a w razie jakichkolwiek pytań, dopytać o szczegóły. Na co zwrócić szczególną uwagę?

Okres wypowiedzenia

Może zdarzyć się tak, że z jakichś powodów będziesz chciał wcześniej wypowiedzieć umowę. Dobrze więc zawczasu dowiedzieć się czy istnieje taka możliwość, a jeśli istnieje, czy związana jest z jakimikolwiek konsekwencjami, na przykład z karami umownymi. Niektóre z agencji proponują umowy na kilka lat, a wcześniejsze zakończenie współpracy jest bardzo trudne, czasami nawet niemożliwe. Dobrze mieć to na uwadze.

Czas trwania umowy

Jak długo trwa umowa na pozycjonowanie bądź działania z zakresu e-marketingu? To kolejne z pytań, na które powinieneś znać odpowiedź. Agencje SEO oferują zarówno umowy na czas nieokreślony, jak i na czas określony, na przykład na 12, 14 czy 24 miesiące.

Osoba kontaktowa

Z kim będziesz mogli skontaktować się w razie problemów ? Czy będziesz rozmawiać z koordynatorem do spraw projektów, z technikiem, z konkretnym specjalistą czy z biurem obsługi klienta?

Zmiana warunków umowy

Dobrą opcją jest możliwość zmiany warunków umowy w trakcie jej trwania. Załóżmy, że na początku nie chciałeś dużej ilości treści. Po kilku miesiącach stwierdziłeś jednak, że są one bardzo ważne. Czy będziesz mógł zwiększyć miesięczną pulę znaków?

Kultura pracy agencji SEO

Agencje SEO mają swój sposób działania, kulturę pracy. Warto byś zastanowił się, jakie rozwiązanie będzie Ci najbardziej odpowiadało. Masz pytania? Nasza agencja marketingu internetowego służy pomocą! Z przyjemnością udzielimy odpowiedzi na także z pytań.

Agencja SEO - FAQ

Nasza agencja SEO oferuje pozycjonowanie lokalne, pozycjonowanie ogólnopolskie, szerokie i na rynki zagraniczne. Zwiększanie widoczności stron i sklepów w wyszukiwarce Google to nasz konik. Ponadto, projektujemy i tworzymy sklepy internetowe oraz strony www o różnej wielkości, dla firm działających w różnych branżach.
Szeroko pojęty marketing internetowy także nie jest nam obcy. Oferujemy działania z zakresu content marketingu, kampanie Google Ads, optymalizację Profilu Firmy w Google.

Jeśli nie zajmujesz się profesjonalnie pozycjonowaniem i marketingiem internetowym, dobrym dla Ciebie rozwiązaniem będzie agencja SEO lub agencja SEO SEM. Dlaczego?
Pozycjonowanie sklepów internetowych i stron www daje wiele możliwości. Działania prowadzone w prawidłowy sposób to wyższa pozycja w Google, większy ruch wartościowy i większe zyski.
Chcesz wybrać agencję SEO? Postaw na 1stplace, wyprzedź konkurencję i zarabiaj więcej.

Definicja SEO mówi, że SEO to optymalizacja strony pod wyszukiwarki internetowe.
W przypadku takich działań skupiamy się na pracach w obrębie strony internetowej, są to między innymi przygotowanie zoptymalizowanych pod słowa kluczowe treści, techniczna optymalizacja witryny.
Pozycjonowanie to o wiele szerszy proces, obejmujący SEO, czyli działania obrębie strony oraz poza stroną.

SEM, po rozwinięciu Search Engine Marketing, to inaczej marketing w wyszukiwarkach internetowych. Mowa tutaj zarówno o bezpłatnych, jak i płatnych wynikach wyszukiwania.
SEO to optymalizacja strony pod wyszukiwarki internetowe. Skupiamy się tutaj na działaniach w obrębie witryny. Nasza agencja marketingu internetowego specjalizuje się zarówno w działaniach SEO, jak i SEM.