
Omnichannel – odpowiedź nowoczesnego e-commerce na oczekiwania klientów
Ach, te zakupy! Dla jednych źródło prawdziwej radości, dla innych zło konieczne. Ale, niezależnie od indywidualnych preferencji, każdy z nas oczekuje jednego, że ów proces
REKLAMY PPC
Blog
Omnichannel – odpowiedź nowoczesnego e-commerce na oczekiwania klientów
Ach, te zakupy! Dla jednych źródło prawdziwej radości, dla innych zło konieczne. Ale, niezależnie od indywidualnych preferencji, każdy z nas oczekuje jednego, że ów proces
Promocja sklepu internetowego – poradnik dla Ciebie
Chcesz, aby Twój sklep internetowy przynosił większe zyski? To się nie uda bez odpowiedniej promocji. Przemyślana strategia działań e-marketingowych sprawi, że potencjalni klienci bez problemu
Pamiętasz czasy, kiedy strony internetowe wyglądały jak statyczne dokumenty tekstowe z obrazkami i hiperłączami? To już dawno minęło. Dziś, niemal na każdej witrynie czy w
Footer, czyli stopka strony internetowej
Dlaczego footer, czyli stopka strony internetowej, jest tak ważnym elementem? Wydaje się, że to tylko mały fragment na dole strony, ale w rzeczywistości, pełni kilka
Dlaczego media społecznościowe są ważne w marketingu Twojej firmy?
Hej, czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak to się stało, że Twoja ulubiona kawiarnia z niewielkiego zakątka miasta zdobyła sympatię tysięcy fanów na Instagramie? A może
Strona internetowa firmy – jakie elementy powinna zawierać?
Czy pamiętasz czasy, gdy wyszukiwanie firmy oznaczało przeglądanie grubej książki telefonicznej? Dziś, w erze cyfrowej, strona internetowa to nie tylko wizytówka firmy, ale też jej
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak powstają strony internetowe, które odwiedzasz niemal każdego dnia? Sekretem tych cudów jest technologia WYSIWYG (co w tłumaczeniu oznacza to co widzisz,
Trendy konsumenckie ‒ potrzeby konsumentów, o których musisz wiedzieć, by rozwijać biznes
Żyjemy w czasach, gdy rynek konsumencki jest jak rzeka w górach – dynamiczny, pełen zakrętów, nieprzewidywalny. Jeśli chcesz nie tylko przetrwać w środowisku biznesowym, ale
Mobile SEO — optymalizacja strony pod kątem urządzeń mobilnych
Czy pamiętasz czasy, w których z internetu korzystaliśmy głównie za pomocą komputerów stacjonarnych? Wizyta w sieci wymagała uruchomienia sporego urządzenia, a możliwa była jedynie z
Dopasowanie słów kluczowych – wszystko, co powinieneś wiedzieć
Mimo starań i inwestowania w kampanie Google Ads, współczynnik konwersji maleje, a zysków wciąż brakuje? To czarny scenariusz, którego nie chce żadna firma. Jak więc
Dopasowanie ścisłe fraz kluczowych – na czym polega? Czy warto z niego korzystać?
Rodzaje reklam, optymalizacja budżetu, rozszerzenia, bannery – na temat Google Ads słyszymy z wielu źródeł. Wciąż też pojawiają się zmiany, które sprawiają, że w naszych
UX w e-marketingu – możliwości i wyzwania, o których musisz wiedzieć, by odnieść sukces
W e-marketingu funkcjonuje wiele pojęć. Jedne się bardziej znane i lepiej rozumiane, inne mniej. Część z nich stanowi praktycznie fundament działań promocyjnych firmy, inne można
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Karola Libelta 1a/14
61-706 Poznań
NIP 7831766949