
Czym jest cache? Jak go usunąć? Jakie ma wady i zalety?
W technologicznym świecie, w którym szybkość jest kluczem do sukcesu, termin „cache” jest niezmiernie istotny. Ale, co to są pliki cache? Jak wpływają na nasze
REKLAMY PPC
Blog
Czym jest cache? Jak go usunąć? Jakie ma wady i zalety?
W technologicznym świecie, w którym szybkość jest kluczem do sukcesu, termin „cache” jest niezmiernie istotny. Ale, co to są pliki cache? Jak wpływają na nasze
Czym jest domain authority, czyli autorytet domeny?
Domain authority, czyli autorytet domeny to termin, który powinien znać i rozumieć każdy właściciel strony internetowej, bloger czy specjalista SEO. W dzisiejszym, cyfrowym świecie jest
Czym jest baza danych mysql? Pierwsze kroki w zarządzaniu bazami danych
Rozważasz wykorzystanie bazy danych MySQL, ale nie jesteś pewien, od czego zacząć? MySQL to jeden z najpopularniejszych systemów zarządzania bazami danych na świecie, ale czym
Backlink – jak zdobyć linki przychodzące, które naprawdę się liczą?
Backlink (link przychodzący, zewnętrzny), to jedno z częściej używanych słów w języku SEO. Pewnie sam nie raz o słyszałeś o linkach przychodzących, zwłaszcza, jeżeli interesujesz
Za nami Online Marketing Day, konferencja, której temat przewodni brzmiał Człowiek + AI Synergia w marketingu, która zmienia zasady gry. Było to dla nas szczególne
Pozycjonowanie stron w UK (Wielka Brytania)
Według najnowszych danych Statcounter GlobalStats, obywatele Wielkiej Brytanii, jak i całego świata korzystają przede wszystkim z wyszukiwarki Google, stanowiącej ponad 92% rynku. Konkurencją pozostaje Bing
Strategia SEO dla małych firm w 5 krokach
Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach to rozwiązanie reklamowe dedykowane zarówno mniejszym firmom, średniej wielkości organizacjom oraz korporacjom zatrudniającym powyżej 50 osób. W dzisiejszym artykule skupimy się
Prawdziwe wady i zalety SEO – porównanie
Jakie są prawdziwe wady i zalety SEO? W sieci krąży wiele artykułów na temat plusów oraz minusów pozycjonowania stron internetowych. Jednak czy firmy na pewno
Ile kosztuje kampania reklamowa w Google Ads?
Koszty kampanii reklamowej Google Ads zależą od wybranych słów kluczowych, konkurencyjności Twojej branży oraz liczby fraz w kampanii. Finalna cena wiąże się także z jakością
Pozycjonowanie w Social Media – w jakich kanałach jest to możliwe?
Czy pozycjonowanie w Social Media jest możliwe? A jeśli tak, to w jakich kanałach? Jeżeli chcesz się dowiedzieć najważniejszych informacji na temat optymalizacji najpopularniejszych kanałów
Content Marketing i SEO – dlaczego to para idealna?
Content marketing i SEO to dwa najważniejsze pojęcia w marketingu internetowym. Perfekcyjnie się ze sobą uzupełniają, powodując, że Twoja strona internetowa nie tylko będzie wysoko
Frazy wykluczające, czyli wykluczające słowa kluczowe w kampaniach Google Ads
Google Ads to platforma reklamowa, która pozwala firmom na promowanie swoich produktów i usług w wyszukiwarce Google. Jednym z kluczowych elementów skutecznej kampanii Google Ads
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Karola Libelta 1a/14
61-706 Poznań
NIP 7831766949