
VSEO, czyli video SEO – klucz do zyskania przewagi na YouTube
VSEO (Video Search Engine Optimization), czyli wideo SEO, to temat, którym powinna zainteresować się każda firma, udostępniająca na YouTube treści wideo. Dlaczego to takie ważne?
Blog
VSEO, czyli video SEO – klucz do zyskania przewagi na YouTube
VSEO (Video Search Engine Optimization), czyli wideo SEO, to temat, którym powinna zainteresować się każda firma, udostępniająca na YouTube treści wideo. Dlaczego to takie ważne?
Promocja małej firmy w Internecie – poznaj skuteczne metody
W dzisiejszym artykule uchylę rąbka tajemnicy na temat skutecznych sposobów promocji i pozyskiwania klientów w Internecie dla małych firm. Jako przykład mogą tu posłużyć biznesy
Footer, czyli stopka strony internetowej – co powinna zawierać?
Dlaczego footer, czyli stopka strony internetowej, jest tak ważnym elementem? Wydaje się, że to tylko mały fragment w dolnej sekcji witryny, ale w rzeczywistości, pełni
User Experience (UX) – co warto wiedzieć? Informacje w pigułce
Praktycznie każdy właściciel strony internetowej miał już do czynienia z definicją User Experience, w skrócie UX. Choć jest to pojęcie dość popularne, nadal niewiele osób
Reklama w Internecie ‒ czym jest? Rodzaje, koszty, statystyki
Reklama w Internecie zmieniła sposób komunikacji firm z potencjalnymi klientami. E-marketing umożliwia biznesom promocję ofert różnymi sposobami, na przykład za pomocą dynamicznych banerów, kampanii w
Adresy URL – jak powinien wyglądać poprawny adres URL?
Adresy URL oraz ich poprawna struktura to rzecz bardzo istotna w optymalizacji stron internetowych (SEO). Odpowiednia optymalizacja jest ważna zarówno dla robotów wyszukiwarek, jak i
Linki dofollow i nofollow – czym się różnią? Jaką rolę pełnią w SEO i promocji biznesu?
Linki dofollow i linki nofollow to ważne elementy pozycjonowania, budowania rozpoznawalności, pozyskiwania dodatkowego źródła ruchu na stronie www. Musisz jednak wiedzieć, że pomiędzy wspomnianymi odnośnikami
Domena: czym jest? Jak wybrać idealną domenę?
Chociaż wiele osób używa terminu domena, to niewielka część tej grupy zdaje sobie sprawę z tego, jak ważny jest wybór adresu strony www. W dobie,
Social media marketing – na czym polega, jakie działania obejmuje? Wskazówki i statystyki
Social Media Marketing, czyli SMM to jedna z zalecanych i najbardziej skutecznych form promocji w sieci. Z mediów społecznościowych, na przykład z Facebooka lub Instagrama,
Chat GPT od Open AI – jak działa? Jakie ma funkcje? Poznaj GPT-3, GPT-4, GPT 4o
Rozwój sztucznej inteligencji (AI) jest jednym z najbardziej ekscytujących zjawisk naszych czasów. Wśród rozwiązań, które cieszą się największą popularnością, znajduje się Chat GPT – narzędzie
Strona zapleczowa – co to jest? Jak zbudować zaplecze seo?
Strona zapleczowa, inaczej zaplecze SEO lub zapleczówka, to pojęcie, które w świecie pozycjonowania znane jest praktycznie od zawsze. Zapleczówki mogą wzmocnić profil linków zewnętrznych jednej
SEO – co to? Poznaj kluczowe strategie optymalizacji stron internetowych
SEO, Search Engine Optimization, to temat, który nie traci na popularności. Tytułowe zagadnienie staje się coraz ważniejsze dla firm o różnej wielkości i profilu. Nic
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949