Linki sponsorowane – czym są, jak zacząć kampanię w Google?
Linki sponsorowane to kolejny punkt, nad którym warto się pochylić. Jest to forma reklamy, która umożliwia szybkie zwiększenie widoczności w nieorganicznych wynikach Google – wyszukiwarki,
Blog
Linki sponsorowane – czym są, jak zacząć kampanię w Google?
Linki sponsorowane to kolejny punkt, nad którym warto się pochylić. Jest to forma reklamy, która umożliwia szybkie zwiększenie widoczności w nieorganicznych wynikach Google – wyszukiwarki,
Konwersja – czym jest? Jak obliczyć współczynnik konwersji?
Jako właściciel sklepu e-commerce lub firmy usługowej wiesz, jak ważne są konkretne wyniki. Istotne jest, by klient kupił produkt, by wysłał zapytanie ofertowe – dokonał
reCAPTCHA – ochrona przed botami i spamem
Żyjemy w czasach, w których nawet niepozorne kliknięcie może stać się celem cyberprzestępców. Właśnie dlatego, przez cały czas, z tyłu głowy musimy mieć troskę o
SafeSearch – czym jest, jak włączyć i wyłączyć?
Internet to źródło wiedzy i informacji. W kilka sekund możemy wykonać czynności, które jeszcze nie tak dawno wymagały wizyty w bibliotece i zajmowały przynajmniej godzinę.
Systemy CMS w liczbach – raport 2024
Bez systemów CMS, zarządzanie stronami internetowymi byłoby o wiele trudniejsze i bardziej czasochłonne. Dostępne na rynku rozwiązania, np. WordPress czy Shopify, sprawiają, że administracja witryną
Phishing: czym jest? Jak się przed nim chronić?
W sieci nie brakuje zagrożeń, a jednym z poważniejszych, jest tytułowy phishing. Każdy z nas powinien zdawać sobie sprawę, że nawet jedno nieprzemyślane kliknięcie, może
Grupy na Facebooku – poradnik dla Ciebie
Coraz więcej użytkowników korzysta z grup na Facebooku – są to głównie osoby szukające opinii lub porady. Statystyki mówią, że ponad 70% użytkowników ufa opiniom
Optymalizacja strony www: te elementy usuń w pierwszej kolejności
Niektóre elementy strony internetowej mogą skutecznie zniechęcić potencjalnych klientów. Mogą także sprawiać, że witryna, zamiast uzyskiwać coraz lepszą widoczność, będzie spadać w rankingu. Właśnie dlatego,
Gtmetrix: definicja, funkcje, alternatywy. Jak wykorzystać potencjał narzędzia?
Czy wiesz, że w sieci dostępne są narzędzia, dzięki którym w sprawny i bezpłatny sposób przeanalizujesz kondycję witryny – zarówno własnej, jak i konkurencji? Taką
Google Lighthouse – dlaczego powinieneś korzystać z tego narzędzia?
Szybki audyt strony internetowej? Google Lighthouse to bezpłatne, intuicyjne rozszerzenie Chrome, które dostarczy Ci wielu informacji na temat dowolnej witryny. Z pomocą Lighthouse szybko ocenisz
Network marketing – czym jest? Czy jest opłacalny, czy lepiej go unikać?
Network marketing, czyli marketing wielopoziomowy (MLM), to temat, który wzbudza skrajne emocje — od entuzjastycznych opowieści o sukcesach aż po ostrzeżenia przed potencjalnymi pułapkami. Dla
Link juice – jak wzmocnić widoczność witryny w wynikach wyszukiwania?
W świecie SEO przewija się wiele pojęć. Jednym z nich jest link juice, czyli sok linków. I chociaż wspomniane określenie może brzmieć jak tajemniczy eliksir,
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Karola Libelta 1a/14
61-706 Poznań
NIP 7831766949