
Webinar – czym jest? Sprawdź nasz poradnik!
Webinar, inaczej seminarium internetowe, to nowoczesna forma spotkania online. Taka technologia umożliwia dzielenie się wiedzą i inspiracjami, pozwala też na docieranie do użytkowników z różnych
Blog
Webinar – czym jest? Sprawdź nasz poradnik!
Webinar, inaczej seminarium internetowe, to nowoczesna forma spotkania online. Taka technologia umożliwia dzielenie się wiedzą i inspiracjami, pozwala też na docieranie do użytkowników z różnych
Clickbait – czym jest? Pomaga czy szkodzi Twojej firmie?
Clickbait to jeden z marketingowych trików przyciągania uwagi, to przynęta, która ma skłonić użytkownika do kliknięcia linku. Czy skuteczna? To zależy od tego, czy jest
Google Lens, czyli Obiektyw Google – poznaj funkcje, które ułatwią Ci życie
Google Lens, czyli Obiektyw Google, to innowacyjne rozwiązanie, które ułatwia odkrywanie otaczającej nas rzeczywistości. A konkretnie? Dzięki tytułowej technologii w mgnieniu oka uzyskasz informacje na
Wyszukiwanie obrazem – jak sprawnie znaleźć obrazy i inspiracje graficzne w Google?
Wyszukiwanie obrazem w Google to wiele możliwości w zakresie odkrywania treści, weryfikacji informacji i eksploracji świata. Bez względu na to, czy zależy Ci na znalezieniu
Google Chrome – znasz wszystkie możliwości popularnej przeglądarki?
Google Chrome należy do grona najczęściej wybieranych przeglądarek. Dlaczego tak wiele osób decyduje się na tę opcję? Przeglądarka nie zdobyła swojej popularności przez przypadek. Chrome
Moodboard w pigułce. Czym jest tablica inspiracji i jak ją przygotować?
Moodboard, inaczej tablica inspiracji, umożliwia wizualizację różnego typu koncepcji. To doskonały sposób, by przekazać główne założenia projektu, opowiedzieć o emocjach, jakie ma wzbudzać dany produkt
E-grocery, czyli zakupy spożywcze w erze cyfryzacji. Co warto wiedzieć?
E-grocery, czyli zakupy spożywcze online, to rozwiązanie, z którego korzysta coraz więcej użytkowników. Powód? Wygoda, oszczędność czasu, błyskawiczna dostawa. Zgodnie ze statystykami, omawiany trend, z
PR, czyli Public Relations: poznaj kluczowe strategie kształtujące wizerunek marki
PR – słyszymy o nim bardzo często. Marki stają na głowie, by działania z tego zakresu były nie tylko poprawne, ale też, by generowały jak
VPN – czym jest i dlaczego każdy powinien z niego korzystać?
W czasach, w których świadomość dotycząca bezpieczeństwa w Internecie jest coraz większa, VPN- y są bardzo częstym wyborem. VPN, czyli wirtualna, prywatna sieć, to większa
Customer service – profesjonalna obsługa klienta a budowa pozytywnego wizerunku firmy
Customer service, czyli obsługa klienta, to jeden z elementów, który wyróżnia marki odnoszące sukces. Niezależnie od branży, firmy muszą kreować jak najlepsze doświadczenia odbiorców. Ważne
Infografika – wizualizacja danych i sposób, by zatrzymać uwagę odbiorcy
Ludzki umysł najlepiej zapamiętuje informacje, które zaprezentowane są w wizualny, uproszczony sposób. Tutaj doskonale sprawdzają się tytułowe infografiki. Taka forma contentu umożliwia kreatywne i atrakcyjne
Podcast – edukacja, rozrywka, promocja marki. Znasz wszystkie zalety?
Podcasty na dobre zagościły w naszym życiu – bawią, edukują, dostarczają inspiracji, pomagają w rozwiązywaniu codziennych problemów. Takie audycje są także doskonałym sposobem na promocję
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Kopanina 30A/104
60-105 Poznań
NIP 7831766949