
Mobile SEO — optymalizacja strony pod kątem urządzeń mobilnych
Czy pamiętasz czasy, w których z internetu korzystaliśmy głównie za pomocą komputerów stacjonarnych? Wizyta w sieci wymagała uruchomienia sporego urządzenia, a możliwa była jedynie z
REKLAMY PPC
Blog
Mobile SEO — optymalizacja strony pod kątem urządzeń mobilnych
Czy pamiętasz czasy, w których z internetu korzystaliśmy głównie za pomocą komputerów stacjonarnych? Wizyta w sieci wymagała uruchomienia sporego urządzenia, a możliwa była jedynie z
Dopasowanie słów kluczowych – wszystko, co powinieneś wiedzieć
Mimo starań i inwestowania w kampanie Google Ads, współczynnik konwersji maleje, a zysków wciąż brakuje? To czarny scenariusz, którego nie chce żadna firma. Jak więc
Dopasowanie ścisłe fraz kluczowych – na czym polega? Czy warto z niego korzystać?
Rodzaje reklam, optymalizacja budżetu, rozszerzenia, bannery – na temat Google Ads słyszymy z wielu źródeł. Wciąż też pojawiają się zmiany, które sprawiają, że w naszych
UX w e-marketingu – możliwości i wyzwania, o których musisz wiedzieć, by odnieść sukces
W e-marketingu funkcjonuje wiele pojęć. Jedne się bardziej znane i lepiej rozumiane, inne mniej. Część z nich stanowi praktycznie fundament działań promocyjnych firmy, inne można
W świecie e-marketingu. Dlaczego regularne aktualizacje treści są takie ważne?
Czasem niewielkie zmiany w strategii pozycjonowania przynoszą zaskakujące rezultaty. Mowa tutaj zarówno o zwiększeniu widoczności strony www w sieci, jak i o zaangażowaniu odbiorców, a
DNS ‒ czym jest? Jak działa? Dlaczego jest tak ważny?
System Nazw Domen, znany jako DNS (ang. Domain Name System), jest niewidocznym kręgosłupem internetu. Z każdym kliknięciem linku, wpisaniem w przeglądarkę adresu URL, kryje się
Najczęstsze błędy w pozycjonowaniu strony internetowej
Proces pozycjonowania nie należy do najprostszych i niestety, nietrudno tu o błędy. Nawet drobne niedopatrzenie może sporo namieszać i sprawić, że stracisz zarówno widoczność w
Domena: czym jest? Jak wybrać idealną domenę?
Chociaż wiele osób używa terminu domena, niewielu rozumie, co dokładnie oznacza. W dobie, gdy Internet stał się nierozerwalną częścią naszego życia, warto znać to pojęcie.
Domain Rating: Co to jest, jak go zwiększyć i jakie narzędzia wykorzystać?
Domain Rating (DR), to jedno z kluczowych pojęć w świecie pozycjonowania. DR dostarcza informacji na temat mocy profilu backlinków danej strony internetowej. Jest to opracowany
Digital marketing ‒ zasady gry. Czym jest digital marketing, jak przygotować strategię?
Digital marketing, czyli marketing cyfrowy, to termin, który często pojawia się w rozmowach, tekstach, reklamach – ale czym tak naprawdę jest? Digital marketing to strategie
Human vs. robot ‒ dlaczego Twoja firma potrzebuje treści pisanych przez copywritera?
Copywriting i sztuczna inteligencja (AI) to temat, który od około roku dominuje w marketingu cyfrowym. W końcu treści są ważnym czynnikiem rankingowym, za ich pomocą
Marketing B2B i B2C – różnice i podobieństwa
Marketing stanowi kluczowy element każdego przedsiębiorstwa, niezależnie od wielkości czy profilu działań. To, w jaki sposób firma komunikuje się ze swoimi odbiorcami oraz prezentuje swoje
Dane firmowe
1stplace.pl sp. z o.o. sp.k.
Karola Libelta 1a/14
61-706 Poznań
NIP 7831766949