Linkowanie to proces polegający na budowaniu sieci linków (klikalnych odnośników) w obrębie danej strony internetowej (linkowanie wewnętrzne) lub na zewnętrznych witrynach (linkowanie zewnętrzne). Linkowanie wewnętrzne polega na dodawaniu na stronie odnośników, które odsyłąją do innych podstron danej witryny. Linki wewnętrzne ułatwiają użytkownikom poruszanie się po stronie internetowej. Pomagają też w nawigacji robotom wyszukiwarek internetowych. Natomiast linkowanie zewnętrzne polega na dodawaniu na stronie odnośników, które odsyłają do innych, zewnętrznych witryn. Linki zewnętrzne prowadzą z jednej domeny do drugiej. Po kliknięciu w taki odnośnik użytkownik zostaje przeniesiony na zupełnie inną witrynę. Linkowanie zewnętrzne to jeden z najważniejszych elementów procesu pozycjonowania stron internetowych.

UGC: era marketingu, w której konsument jest ambasadorem marki
UGC, czyli User Generated Content, to prawdziwy głos konsumentów. Głos, który może zwiększyć rozpoznawalność marki, sprawić, że przypadkowy użytkownik zmieni się w klienta. Treści generowane