Linki przychodzące (linki zwrotne, baclinki, backlinks) to odnośniki znajdujące się na innej stronie internetowej niż strona, do której odsyłają. Innymi słowy, backlink to odnośnik odsyłający do danej strony internetowej, który znajduje się na innej, zewnętrznej witrynie. Linki przychodzące odgrywają ważną rolę w procesie pozycjonowania stron internetowych. Mowa o link buildingu, czyli zdobywaniu backlinków do pozycjonowanej strony. Linki przychodzące stanowią bowiem jeden z najważniejszych czynników rankingowych decydujących o pozycji strony w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Im strona posiada lepszy, wartościowszy profil linków przychodzących, tym jej szanse na lepsze pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania Google są wyższe. Backlinki mogą być pozyskiwane z różnych źródeł, na przykład katalogów stron, komentarzy na forach internetowych, artykułów sponsorowanych, komentarzy na blogach czy wpisów w mediach społecznościowych.
SMM, czyli Social Media Marketing – na czym polega, jakie działania obejmuje?
SMM, czyli Social Media Marketing, to jedna z zalecanych i najbardziej skutecznych form promocji w sieci. Z platform mediów społecznościowych, na przykład z Facebooka lub