Zespół Google po raz kolejny uraczył nas nowymi możliwościami w sferze administracji stron firmowych w mapach Google. Od kilku dni mamy możliwość oznaczenia danej lokalizacji jako zamkniętej lub ponownie otwartej. Takie rozwiązanie z pewnością przyda się wszystkim firmom, które posiadają wiele fizycznych punktów obsługi. Poniżej przedstawiamy krótki opis jak zamknąć lub ponownie otworzyć dany punkt:
1. Logujemy się na konto Google gdzie znajduje się lokalizacja, którą chcemy zamknąć lub ponownie otworzyć.
2. Przechodzimy do zakładki wszystkie strony, lub bezpośrednio na https://business.google.com/manage
3. W widoku listy wybieramy lokalizację
4. Następnie wybieramy po prawej stronie „oznacz jako zamkniętą na stałe”
5. Po wybraniu tej opcji pokaże nam się okno gdzie musimy jedynie zatwierdzić naszą decyzję
W przypadku zamknięcia któregoś z punktów będziemy mieli możliwość otworzenia go ponownie. W tym celu powinniśmy przejść dokładnie tą samą drogę, którą powyżej zaprezentowałem. Naturalnie zamiast oznaczenia punktu jako zamkniętego będziemy mieli możliwość ponownego oznaczenia go jako otwartego.