Pozycjonowanie stron cennik
pozycjonowanie

Pozycjonowanie stron cennik

Zwiększenie widoczności strony internetowej w bezpłatnych wynikach Google to wiele korzyści, możliwość dotarcia do klientów i zwiększenie zysków. Skuteczne pozycjonowanie generuje jednak koszty. Z jakim wydatkiem musimy liczyć się, chcąc zwiększyć widoczność w bezpłatnych wynikach wyszukiwania Google? Jakie są koszty pozycjonowania stron internetowych?

MENU

Co wpływa na cenę pozycjonowania?

pozycjonowanie stron cennik 1

Koszty pozycjonowania stron www i sklepów internetowych uzależnione sÄ… od wielu czynników. WÅ‚aÅ›nie dlatego sztywne cenniki raczej nie zdajÄ… egzaminu. Wyceny czÄ™sto sporzÄ…dzane sÄ… indywidualnie – po weryfikacji kondycji strony i poznaniu oczekiwaÅ„ wÅ‚aÅ›ciciela.

Poniżej omawiamy najważniejsze czynniki wpływające na koszt usługi jaką jest pozycjonowanie strony internetowej.

Historia domeny a cena pozycjonowania

Historia domeny to jedna z istotniejszych kwestii. Jeśli witryna była pozycjonowana z użyciem niedozwolonych praktyk, czyli metod Black Hat SEO, uzyskanie autorytetu i zwiększenie widoczności będzie trudniejsze i droższe. 

W przypadku wyłączenia strony z indeksowania (kara od Google za stosowanie niedozwolonych metod), jedynym wyjściem jest budowa nowej strony. Budowa nowej witryny to koszt kilku tysięcy złotych. Co więcej, nowa domena to także utrata dotychczasowej pracy i konieczność rozpoczęcia pozycjonowania od zera.

Wiek domeny a koszt pozycjonowania

pozycjonowanie stron cennik 3

Nowe strony muszą w pierwszej kolejności uzyskać autorytet. Potrzebny jest czas na wdrożenie działań z zakresu content marketingu, budowę profilu linków i inne działania. Dobry start wymaga większych nakładów finansowych i sprawia, że usługi pozycjonowania są droższe.

Starsze strony www i sklepy internetowe, które mają dobrą historię, są bardziej cenione przez roboty Google. Co więcej, na takich stronach zazwyczaj znajduje się wartościowa treść, podstrony są zaindeksowane, a profil linków zbudowany. To natomiast pozwala zmniejszyć koszty.

Wcześniejsze pozycjonowanie strony

Na to, ile zapłacimy za pozycjonowanie strony internetowej, mają wpływ wcześniejsze działania on-site i off-site.

  • JeÅ›li do tej pory strona nie byÅ‚a pozycjonowania i prace muszÄ… ruszyć od zera, koszty pozycjonowania bÄ™dÄ… wiÄ™ksze.

W sytuacji, w której pozycjonowanie stron i sklepów internetowych prowadzone było w nieprawidłowy sposób, pojawiły się błędy i inne usterki, w pierwszej kolejności trzeba będzie wszystko naprawić, a to także wygeneruje koszty.

Konkurencyjność słów kluczowych a cena pozycjonowania

pozycjonowanie stron cennik 4

Pozycjonowanie strony www lub sklepu internetowego na wysoce konkurencyjne frazy lub słowa kluczowe bez zawężeń tematycznych i lokalizacyjnych, przekłada się na wysokość ceny pozycjonowania. Uzyskanie widoczności na takie zapytania trwa dłużej, jest trudniejsze i generuje większe koszty.

Podczas sporządzania wyceny, zawsze przeprowadza się analizę konkurencji. Należy zweryfikować, jak wiele stron chce uzyskać wysokie pozycje na podobne do nas frazy kluczowe. Jeśli konkurencja przeznacza na działania z zakresu pozycjonowania wysoki budżet, a my ograniczamy go do minimum, uzyskanie przewagi będzie bardzo trudne i czasochłonne ( nie mamy gwarancji, że się powiedzie). W takiej sytuacji dobrym i uzasadnionym rozwiązaniem będzie zwiększenie budżetu na działania z zakresu pozycjonowania i e-marketingu.

Branża a cena pozycjonowania

pozycjonowanie stron cennik 5

Jeśli w Twojej branży działają giganci, którzy inwestują ogromne środki w pozycjonowanie i zajmują wysokie pozycje w TOP10, wyprzedzenie ich jest praktycznie niemożliwe. Taka sytuacja ma miejsce na przykład w branży budowlanej, odzieżowej, meblowej.

Ograniczenia techniczne strony a koszt pozycjonowania

pozycjonowanie stron cennik 6

Pozycjonowanie stron internetowych wymaga przeprowadzenia wielu działań. Są to wdrażanie treści, przygotowanie nowych podstron, budowa intuicyjnej ścieżki zakupowej. W sytuacji, gdy pozycjonowana strona zbudowana jest w oparciu o nieintuicyjny CMS, wdrożenie ważnych działań jest utrudnione, a koszty wzrastają. W takim przypadku konieczne są bardziej zaawansowane rozwiązania i pomoc web developera. Wszystko to związane jest z dodatkową płatnością.

Zdarzają się też systemy CMS, które nie są przystosowane do aktualnego środowiska internetowego, mające przestarzały design, zbudowane z pominięciem standardów UX. Wtedy najlepszym rozwiązaniem jest budowa nowej strony. Warto jednak zdecydować się na taki krok- nowoczesna, intuicyjna, dostosowana do aktualnych wytycznych Google strona to inwestycja, która się zwróci.

Zmiany na stronie www a cennik pozycjonowania

pozycjonowanie stron cennik 7

Pozycjonowana strona www często wymaga zmian w strukturze oraz przygotowania nowych podstron. O takiej samej sytuacji mówimy przy sklepie internetowym. Liczba i stopień trudności zmian także wpływają na cenę pozycjonowania.

Zasięg pozycjonowania a koszty

pozycjonowanie stron cennik 8

Zasięg pozycjonowania to kolejny z czynników, który ma wpływ na cenę. O innych kosztach mówimy przy pozycjonowaniu lokalnym, o innych przy pozycjonowaniu ogólnopolskim, jeszcze o innych przy pozycjonowaniu na rynki zagraniczne.

Treści a cennik pozycjonowania stron

Treści to kolejny czynnik wpływający na to, ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych. Jeśli strona jest rozbudowana, ma wiele zakładek, a nie zostały wdrożone praktycznie żadne teksty, konieczne będzie przygotowanie contentu. Opis oferty, treść na stronie głównej, opisy produktów i usług są istotnym czynnikiem rankingowym. Teksty powinny być ciekawe, zoptymalizowane pod kątem słów i fraz kluczowych, unikalne. Niestety, przygotowanie dużej ilości treści generuje koszty.

Oprócz opisów, warto także zdecydować siÄ™ na prowadzenie bloga – regularne wdrażanie artykułów pozytywnie wpÅ‚ynie na pozycjonowanie wielu fraz, w szczególnoÅ›ci tak zwanych fraz long tail, czyli fraz dÅ‚ugiego ogona. Warto też przygotować sekcjÄ™ FAQ (najczęściej zadawane pytania).

Chcesz odkryć potencjał
swojej strony?

Liczba podstron a cena pozycjonowania

pozycjonowanie stron cennik 9

Im strona ma więcej zakładek i jest bardziej rozbudowana, tym wymaga więcej pracy. Oczywiście ma to wpływ na cenę. Pozycjonowanie rozbudowanych stron i sklepów internetowych generuje wyższe koszty niż pozycjonowanie prostych witryn, mających na przykład trzy zakładki.

Jak widać, konkretna odpowiedź na pytanie: ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej, byłaby trudna. Na cenę wpływa wiele czynników.

Cennik pozycjonowania strony - co obejmuje?

Każdy właściciel strony www powinien pamiętać o tym, że w zależności od agencji marketingowej cennik pozycjonowania obejmować może różne usługi. Zanim więc zdecydujemy się na konkretną ofertę, dokładnie przeanalizujmy, jakie działania obejmuje optymalizacja strony, jakie prace przeprowadzane są w ramach off-site. Unikniemy dzięki temu przykrych niespodzianek w postaci dodatkowej płatności za usługi mające duży wpływ na zwiększanie widoczności strony w wyszukiwarce.

W cenie pozycjonowania strony www bądź sklepu internetowego powinny znaleźć się następujące działania.

Audyt strony

  • sprawdzenie jakoÅ›ci strony internetowej
  • sprawdzenie aktualnej widocznoÅ›ci strony w wynikach wyszukiwania – frazy w TOP10 i w TOP50
  • weryfikacja indeksacji podstron
  • sprawdzenie autorytetu domeny
  • analiza treÅ›ci, stwierdzenie wystÄ™powania lub braku duplikatów
  • analiza linkowania
  • analiza fraz kluczowych
  • weryfikacja struktury strony

Analiza konkurencji

  • research konkurencji
  • monitoring pozycji witryn kluczowych konkurentów
pozycjonowanie stron cennik 10

Strategia pozycjonowania

  • dobór słów kluczowych
  • przygotowanie konkretnych zaleceÅ„ optymalizacyjnych
  • opracowanie harmonogramu treÅ›ci
  • zalecania dotyczÄ…ce struktury strony www

Content marketing

  • dedykowany copywriter
  • sporzÄ…dzenie unikalnych, zoptymalizowanych pod kÄ…tem SEO treÅ›ci (artykułów, opisów)
  • regularne wdrażanie tekstów na stronie www
  • publikacje na portalach zewnÄ™trznych
  • optymalizacja treÅ›ci, które aktualnie znajdujÄ… siÄ™ na stronie

Optymalizacja strony internetowej

  • linkowanie wewnÄ™trzne
  • meta dane
  • optymalizacja prÄ™dkoÅ›ci Å‚adowania
  • wdrożenie certyfikatu SSL
  • optymalizacja adresów URL
  • responsywna wersja strony
  • optymalizacja pod kÄ…tem UX

Link building - linkowanie zewnętrzne

  • publikacje na portalach zewnÄ™trznych
  • publikacje na stronach zapleczowych
  • wpisy w katalogach firm

Comiesięczne raportowanie

  • comiesiÄ™czny raport dotyczÄ…cy prac przeprowadzonych w obrÄ™bie Twojej strony www i poza niÄ…
  • prezentacja uzyskanych efektów.

Jak ustalamy koszt pozycjonowania stron internetowych?

Jak już wspominaliśmy powyżej, cena pozycjonowania strony www lub sklepu internetowego ustalana jest indywidualnie. W jaki sposób przeprowadzana jest wycena? W zależności od agencji marketingowej ów proces może przebiegać w inny sposób. Jak wygląda w 1stplace.pl?

Bezpłatna konsultacja ekspercka

Chcesz rozpocząć optymalizację strony? Interesuje cię usługa pozycjonowania, ale nie wiesz, co i jak? Zapraszamy na bezpłatną konsultację ekspercką. Konsultacja odbywa się on-line. Podczas spotkania nasz specjalista udostępni Ci ekran komputera i przeprowadzi ogólną weryfikację pod kątem SEO. Sprawdzi widoczność strony w bezpłatnych wynikach wyszukiwania, zweryfikuje ilość treści i adresy URL. Na koniec otrzymasz od nas konkretne wskazówki optymalizacyjne.

Rozmowa o procesie pozycjonowania, oczekiwaniach i potrzebach

Po konsultacji zazwyczaj odbywa się krótka rozmowa. To czas, w którym możesz dopytać o szczegóły, opowiedzieć o swoich oczekiwaniach dotyczących pozycjonowania i preferencjach budżetowych.

Wstępna wycena i oferta pozycjonowania

Jeśli stwierdzisz, że nasza agencja SEO Ci nie odpowiada, rozstaniemy się. Jeśli jednak będziesz zainteresowany współpracą, przygotujemy wstępną propozycję, wraz z wyceną. Nasz specjalista skontaktuje się z tobą w celu przedstawienia oferty.

Podpisanie umowy

Po ustaleniu szczegółów i omówieniu wszystkich kwestii przejdziemy do podpisania umowy.

Audyt i skuteczne pozycjonowanie

Nasi specjaliści SEO wykonają szczegółowy audyt SEO i rozpoczną pozycjonowanie sklepu internetowego lub strony www. W 1stplace.pl działamy kompleksowo. Opracujemy strategię linkowania wewnętrznego, zajmiemy się budową profilu linków przychodzących, content marketingiem, wprowadzaniem zmian w strukturze strony. Na bieżąco będziemy analizować efekty naszej pracy i optymalizować je.

Pozycjonowanie stron wycena - jak się przygotować?

Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z jednej, bardzo ważnej rzeczy, a mianowicie, że do rozmowy na temat wyceny pozycjonowania warto się przygotować. Przed taką rozmową dobrze odpowiedzieć sobie na kilka pytań.

  • Jakie sÄ… Twoje cele biznesowe?

  • Kto jest Twoim najwiÄ™kszym konkurentem?

  • Czy chcesz dotrzeć do użytkowników z konkretnego obszaru, na przykÅ‚ad Poznania, Warszawy, z wybranych dzielnic miasta czy z caÅ‚ej Polski?

  • Czy zależy Ci wyÅ‚Ä…cznie na pozycjonowaniu, czy także na innych dziaÅ‚aniach z zakresu marketingu internetowego?

  • Jaki budżet byÅ‚by dla Ciebie optymalny?

  • Czy chcesz wÅ‚Ä…czyć siÄ™ w proces pozycjonowania, na przykÅ‚ad samodzielnie przygotowywać treÅ›ci?

  • Co Twoim zdaniem wymaga zmian na stronie www.

Analiza własnych potrzeb i oczekiwań z całą sprawi, że szybciej znajdziemy optymalne rozwiązania.

Koszt pozycjonowania strony - modele rozliczeń

SzukajÄ…c agencji marketingowej, która wypozycjonuje TwojÄ… stronÄ™ internetowÄ… lub sklep e-commerce, możesz spotkać siÄ™ z różnymi modelami rozliczeÅ„. MogÄ… to być comiesiÄ™czny abonament – jest to najpopularniejsze rozwiÄ…zanie, rozliczenie za efekt czy model hybrydowy. Czym różniÄ… siÄ™ wspomniane sposoby rozliczania, jakie siÄ™ wady i zalety poszczególnych opcji?

Model rozliczenia: stała cena pozycjonowania strony, czyli abonament

Jak wygląda model rozliczenia usług pozycjonowania? Najczęściej jest to miesięczny abonament. Po podpisaniu umowy i rozpoczęciu działań, agencja SEO co miesiąc wystawia fakturę na umówioną kwotę. Umowy zazwyczaj podpisywane są na 12 lub 24 miesiące bądź na czas nieokreślony z miesięcznym lub trzymiesięcznym okresem wypowiedzenia.

Faktura obejmuje ustalony zakres usług. Jeśli z jakiś względów wdrażane są dodatkowe działania, na przykład właściciel witryny zdecyduje się na dodatkową publikację artykułów na portalu zewnętrznym, wystawiana jest dodatkowa faktura.

W branży SEO jest to popularny i uczciwy model płatności. Wśród najistotniejszych zalet takiej opcji wymienić możemy:

  • na poczÄ…tku przygotowywana jest dÅ‚ugofalowa strategia pozycjonowania

  • koszt pozycjonowania jest staÅ‚y, wiemy, jakÄ… kwotÄ™ bÄ™dziemy musieli zapÅ‚acić

  • dziaÅ‚anie wdrażane sÄ… regularnie i przez dÅ‚ugi czas – takie strony sÄ… bardzo lubiane przez roboty Google, nie tylko zdobywajÄ…, ale też utrzymujÄ… wysokie pozycje

  • wdrażanie dziaÅ‚aÅ„ nie tylko zgodnych z algorytmami Google, ale też majÄ…cych na celu optymalizacjÄ™ pod użytkowników.

Model rozliczania na efekt to rozwiązanie, z którym możemy spotkać się w niektórych agencjach SEO. Na czym polega?

Załóżmy, że chcesz zwiększyć widoczność strony www w wyszukiwarce Google. Dostajesz od agencji SEO następującą propozycję.

Rozpoczynamy usługę pozycjonowania i obiecujemy, że na ustalone frazy strona www uzyska miejsce w pierwszej dziesiątce wyników wyszukiwania. Dopóki pozycje pozycjonowanej strony www nie będą zadowalające, nie będziemy wystawiać faktur. Brzmi dobrze, prawda? Płacimy dopiero po uzyskaniu efektów. W rzeczywistości niestety nie jest tak kolorowo.

W przypadku rozliczania za efekt agencja SEO musi dziaÅ‚ać bardzo szybko – dopóki nie ma efektów, nie zarabia. Zazwyczaj wiÄ™c wybierane sÄ… Å‚atwe w pozycjonowaniu frazy, majÄ…ce niskÄ… konkurencyjność, takie, które nie pomnożą Twoich zarobków.

To oczywiście nie koniec. Pozycjonowanie stron jest procesem długotrwałym. Chcąc w maksymalnym stopniu przyspieszyć efekty, trzeba sięgnąć po agresywne, zabronione przez Google metody. A to może poskutkować wyłączeniem strony z wyników wyszukiwania i koniecznością rozpoczęcia prac od zera.

Co więcej, nawet jeśli strona zajmie wysokie pozycje w rankingu Google, bardzo szybko je straci. Na witrynę mogą też zostać nałożone kary od Google. My natomiast będziemy musieli zapłacić za wszystkie działania, a nie będziemy mieli praktycznie żadnych korzyści.

Warto też pamiÄ™tać, że kary od Google wyglÄ…dajÄ… bardzo źle w historii domeny, pozycjonowanie jest utrudnione, a czasem niemożliwe – trzeba zbudować nowÄ… stronÄ™, z czystÄ… historiÄ….

pozycjonowanie stron cennik 12

Model rozliczania: hybryda

Kolejnym sposobem rozliczania za pozycjonowanie strony internetowej jest model hybrydowy. W takim przypadku płacimy stały abonament oraz dodatkową kwotę za uzyskanie określonych rezultatów. To połączenie dwóch powyżej opisanych modeli.

Czy cena pozycjonowania może być niska?

Czy tanie pozycjonowanie jest możliwe? Czy aby wypozycjonować stronę internetową trzeba dużo inwestować? Czy skuteczne pozycjonowanie stron internetowych musi generować koszty? To bardzo często zadawane pytania. Jak brzmi odpowiedź?

Skuteczne pozycjonowanie jest procesem długotrwałym i generującym koszty. Ograniczając budżet do minimum, musimy liczyć się z tym, że efekty będą słabsze i będzie trzeba dłużej na nie poczekać.

Niski budżet zazwyczaj utrudnia, a czasem nawet uniemożliwia przeprowadzenie wielu działań. Może okazać się, że brakuje środków na przygotowanie optymalnej ilości treści lub publikację artykułów sponsorowanych na branżowych, cieszących się wysokim autorytetem portalach zewnętrznych. Przełoży się to na słabsze wyniki, zwiększy prawdopodobieństwo, że konkurencja nas wyprzedzi, a potencjalni klienci nie znajdą naszej witryny.

Tanie pozycjonowanie może być po prostu nieskuteczne. Często okazuje się, że bardziej ekonomicznym rozwiązaniem byłoby wykupienie wyższego abonamentu, obejmującego wszystkie ważne działania. Takie prace umożliwią szybsze zwiększenie widoczności, pomnożenie konwersji i zysków.

Pozycjonowanie stron a cena

Wiele osób nie zdaje sobie sprawy, co dokładnie obejmuje abonament na pozycjonowanie strony czy sklepu internetowego. Wielu właścicieli witryn mylnie uznaje, że zapłacona kwota to wyłącznie zysk dla agencji SEO. Jak jest w rzeczywistości? O jakich koniecznych wydatkach w branży SEO powinniśmy wiedzieć?

Specjalistyczne narzędzia

Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych wymaga narzędzi, które umożliwią monitoring pozycji, analizę fraz kluczowych, analizę konkurencji. Dostęp do większości narzędzi jest płatny. O jakich cenach mówimy?

Ahrefs – 99-999$ miesiÄ™cznie

Senuto – 99-999 zÅ‚ miesiÄ™cznie

SurferSEO – 49- 199$ miesiÄ™cznie

Screaming Frog – 185 euro rocznie

SEMstorm- do 500 zł miesięcznie

Wśród darmowych narzędzi możemy wymienić: Google Search Console, Google Data Studio, AnswerThePublic.

Często jednak przy bezpłatnych narzędziach wiele funkcji nie działa lub liczba zapytań jest ograniczona. Aby w pełni korzystać ze wszystkich funkcji trzeba wykupić dostęp.

Szkolenia i poszerzanie wiedzy

Zmiany, aktualizacje, nowe algorytmy, trendy – aby pozycjonowanie strony lub sklepu byÅ‚o skuteczne, na bieżąco trzeba Å›ledzić wszystkie zmiany. Konieczny jest też udziaÅ‚ w szkoleniach i konferencjach, a to także generuje koszty.

Wynagrodzenie dla copywriterów, techników, web developerów

Cennik pozycjonowania obejmuje także wynagrodzenie dla specjalistów z różnych dziedzin. Są to koszty pracy copywriterów, którzy zadbają o treści przeznaczone do publikacji na stronie www i poza nią, optymalizację tekstów itp. To również wynagrodzenie dla web developera, który zadba o zmiany w strukturze strony. Nie możemy zapomnieć o samych pozycjonerach, którzy wykonają właściwe prace, zajmą się monitoringiem efektów i ich optymalizacją.

Audyt SEO

Zanim rozpoczną się jakiekolwiek prace, konieczne jest wykonanie audytu seo. Podczas audytu SEO przeprowadzana jest szczegółowa analiza strony www. Weryfikacji poddane są treści, profil linków, struktura i widoczność strony. Taki audyt to kilkadziesiąt stron danych, wykresów, informacji, klika godzin pracy specjalisty SEO. Audyt SEO, którego koszt wynosi około 2000-5000 zł wliczony jest w comiesięczny abonament.

Ile kosztuje pozycjonowanie stron? 

Jak już wspominaliśmy, cena pozycjonowania zależy od wielu czynników, między innymi od konkurencyjności słów kluczowych oraz od historii domeny. Aby jednak dostarczyć nieco bardziej szczegółowych informacji, przedstawiamy orientacyjny cennik.

Ile kosztuje pozycjonowanie lokalne?

Ile kosztuje pozycjonowanie lokalne? Jaka jest różnica pomiÄ™dzy dziaÅ‚aniami skoncentrowanymi na jednym mieÅ›cie i w caÅ‚ej Polsce? Pozycjonowanie lokalne, ze wzglÄ™du na najmniejszÄ… konkurencjÄ™, generuje mniejsze koszty niż pozycjonowanie ogólnopolskie czy na rynki zagraniczne. Lokalne pozycjonowanie stron to koszt okoÅ‚o 700 – 1600 zÅ‚.

Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu?

Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego? Tutaj tak samo, jak w przypadku stron www, sporządzana jest indywidualna wycena. Orientacyjny koszt to około 1000-5000 zł.

Sklep internetowy to duża liczba zakÅ‚adek, konieczność wdrożenia różnego typu funkcjonalnoÅ›ci (na przykÅ‚ad internetowych pÅ‚atnoÅ›ci, sposobów wyboru dostawy, integracji z firmami kurierskimi). Nie możemy zapomnieć o treÅ›ciach – opisach produktów i kategorii. OczywiÅ›cie wszystko to ma wpÅ‚yw na cenÄ™.

Chcesz odkryć potencjał
swojej strony?

Cennik pozycjonowania stron internetowych

Jakie są różnice między pakietami i cenami pozycjonowania? Porównamy 3 opcje, w przedziale cenowym od 600 do 6000zł.

Pakiet podstawowy 600- 1500 zł

  • Audyt SEO z wdrożeniem

  • Analiza konkurencji (treść, frazy, linkowanie)

  • Instalacja Google Analytics i Google Search Console

  • Analiza treÅ›ci

  • Instalacja Google Analytics i Google Search Console

  • Rozbudowa treÅ›ci – 1000 zzs

  • Publikacje na blogu – brak

  • Publikacje na portalach zewnÄ™trznych – brak

  • Link Building podstawowy

  • ComiesiÄ™czny raport (pozyskany ruch, pozycje, wykonane dziaÅ‚ania

  • Koordynator projektu

  • Dedykowany zespół specjalistów

Pakiet standard 1500 - 2000 zł

  • Audyt SEO z wdrożeniem

  • Analiza konkurencji (treść, frazy, linkowanie)

  • Analiza treÅ›ci

  • Instalacja Google Analytics i Google Search Console

  • Optymalizacja podstron – do 100 podstron

  • Monitoring słów kluczowych – do 100 fraz

  • Rozbudowa treÅ›ci do – 2 000 znaków

  • Publikacje na blogu –  1 artykuÅ‚ miesiÄ™cznie

  • Link Building podstawowy

  • Pozytywne recenzje – 2 sztuki miesiÄ™cznie

  • Publikacje na portalach zewnÄ™trznych – brak

  • ComiesiÄ™czny raport (pozyskany ruch, pozycje, wykonane dziaÅ‚ania

  • Koordynator projektu

  • Dedykowany zespół specjalistów

Pakiet rozszerzony - 2000-4000 zł

  • Audyt SEO z wdrożeniem

  • Analiza konkurencji (treść, frazy, linkowanie)

  • Analiza treÅ›ci

  • Instalacja Google Analytics i Google Search Console

  • Optymalizacja podstron – do 300 podstron

  • Monitoring słów kluczowych – do 300 fraz

  • Frazy intencyjne

  • Rozbudowa treÅ›ci – do 4000k zzs

  • Publikacje na blogu 

  • Link Building – rozszerzony

  • Publikacje na portalach zewnÄ™trznych

  • Pozytywne recenzje – 6 sztuk miesiÄ™cznie

  • Panel klienta 

  • ComiesiÄ™czny raport (pozyskany ruch, pozycje, wykonane dziaÅ‚ania)

  • Koordynator projektu

  • Dedykowany zespół specjalistów

  • Audyt UX z wdrożeniem

  • Administracja stronÄ… (podstawowe prace) – do 2 godzin miesiÄ™cznie

  • Wtyczki i moduÅ‚y SEO (PrestaShop) – do 1 000 zÅ‚ rocznie.

Pakiet zaawansowany 4000- 6000zł

  • Audyt SEO z wdrożeniem

  • Analiza konkurencji (treść, frazy, linkowanie)

  • Analiza treÅ›ci

  • Instalacja Google Analytics i Google Search Console

  • Optymalizacja podstron – do 1000 fraz kluczowych

  • Monitoring słów kluczowych – do 500 fraz kluczowych

  • Frazy intencyjne – TAK

  • Rozbudowa treÅ›ci – do 6000 zzs

  • Publikacje na blogu – 2 artykuÅ‚y miesiÄ™cznie

  • Link Building – premium

  • Publikacje na portalach zewnÄ™trznych – 2 artykuÅ‚y miesiÄ™cznie

  • Recenzje nt. firmy – 8 sztuk

  • Panel klienta 

  • ComiesiÄ™czny raport (pozyskany ruch, pozycje, wykonane dziaÅ‚ania)

  • Koordynator projektu

  • Dedykowany zespół specjalistów

  • Audyt UX z wdrożeniem

  • Administracja stronÄ… (podstawowe prace) – do 3h miesiÄ™cznie

  • Wtyczki i moduÅ‚y SEO (PrestaShop) – do 1 000 zÅ‚ rocznie.

Efekty pozycjonowania stron - ile trzeba czekać?

Proces pozycjonowania stron generuje koszty. WÅ‚aÅ›ciciele witryn bardzo czÄ™sto nie mogÄ… doczekać siÄ™ pierwszych efektów pracy seowców, copywriterów i innych specjalistów. Jaki jest czas oczekiwania na rezultaty? OczywiÅ›cie czas oczekiwania, tak samo jak wycena, uzależnione sÄ… od kilku czynników. Orientacyjnie jednak możemy przyjąć, że pierwsze efekty bÄ™dÄ… widoczne po kilku miesiÄ…cach – okoÅ‚o 4, 5, efekty bardziej zauważalne po okoÅ‚o 12-14 miesiÄ…cach.

Inwestycja w pozycjonowanie - dlaczego warto?

Pozycjonowanie strony www bądź sklepów internetowych generuje koszty. Czy warto zdecydować się na taką inwestycję? Tak, zwiększanie widoczności w bezpłatnych wynikach wyszukiwarki Google to wiele zalet. Są to:

  • wiÄ™kszy, wartoÅ›ciowy ruch na stronie www

  • pozycja eksperta w branży

  • wiÄ™ksze zaufanie wÅ›ród klientów (użytkownicy najbardziej ceniÄ… sobie firmy z pierwszej strony bezpÅ‚atnych wyników Google)

  • rozpoznawalność firmy.

Cena pozycjonowania - od czego zależy, lista

Podsumowując, cena pozycjonowania uzależniona jest od takich czynników, jak:

  • wiek i historia domeny ( kary od Google)

  • branża i konkurencyjność

  • rodzaj CMS-a

  • jakość strony internetowej

  • jakość content marketingu ( duplikaty, ilość treÅ›ci na stronie)

  • zakres prac, których wymaga optymalizacja strony

  • jakość profilu linków zewnÄ™trznych.

Koszt pozycjonowania - FAQ

Ile kosztuje pozycjonowanie stron internetowych?

Pozycjonowanie stron generuje koszty rzędu od kilkuset do kilku tysięcy złotych. Cennik pozycjonowania zaczyna się już od 600 zł, a kończy nawet na 8 000 czy 10 000zł. Wyceny najczęściej sporządzane są indywidualnie.

Pozycjonowanie stron www - czy warto?

Czy optymalizacja strony internetowej to dobra inwestycja? Oczywiście. Zwiększając pozycję strony docieramy do klientów, którzy mogą być zainteresowani naszymi usługami, zyskujemy rozpoznawalność na rynku oraz miano ekspertów.

Ile kosztuje audyt SEO?

Koszt szczegółowego audytu SEO to około 2000-4000zł. Audyt SEO bardzo często wliczony jest w cenę pozycjonowania strony internetowej. Przeprowadzenie szczegółowej weryfikacji stanowi pierwszy krok pozycjonowania.

Cena pozycjonowania - czy musi być wysoka?

Czy cena pozycjonowania musi być wysoka? Oczywiście możemy ograniczyć budżet, musimy jednak liczyć się z tym, że mniejszy budżet to także mniejsze możliwości, a co za tym idzie słabsze wyniki. Warto więc zainwestować nieco większe środki i cieszyć się z widoczności w Internecie i większych zysków.

Co obejmuje pozycjonowanie stron internetowych?

Pozycjonowanie stron www i sklepów internetowych obejmuje wiele działań. W pierwszym etapie są to: szczegółowy audyt strony, analiza konkurencji, strategia pozycjonowania.

Następne działania to optymalizacja strony internetowej (wdrażamy treści, opracowujemy strategię linkowania wewnętrznego, optymalizujemy nagłówki), a także działania poza witryną, czyli off-site. Ważnym obszarem jest też content marketing

Jak Ci się podoba artykuł? Oceń
Chcesz odkryć potencjał
swojej strony?
Reklamy PPC
Strony i sklepy
Social Media
Pozostałe
Więcej z kategorii Wiedza