0

Na początek trochę techniki

Metody które działająPrzykładyMiejsce dla Ciebie
Tworząc treści, pamiętaj o nagłówkach, sprawdź czy na podstronach sklepu znajdują się: 1 nagłówek H1, a także nagłówki podrzędne: H2, H3 (w dowolnej liczbie).
Czy nagłówki w Twoim sklepie są dobrze zoptymalizowane?
Brak światła na stronie, bardzo mała interlinia, niewyraźny font nie zachęcą klienta do zakupu. Zadbaj też o aspekt wizualny treści.
Czy treści są miłe dla oka, zachęcają do lektury?
W sklepie e-commerce nie może zabraknąć estetycznych zdjęć.
Czy zdjęcia są wyraźne, w atrakcyjny sposób prezentują produkty?
Każda podstrona powinna mieć unikalny, zawierający odpowiednie słowo kluczowe adres URL.
Czy adresy URL są zoptymalizowane, czy zawierają przypadkowe znaki?
Unikalne mata dane, zoptymalizowane pod kątem słów kluczowych, zachęcające dla użytkownika są konieczne.
Jak wyglądają metadane Twojego e-sklepu?

Kwestie techniczne za nami, jedziemy dalej

Metody które działająPrzykładyMiejsce dla Ciebie
Wiadygodne opinie poprzednich klientów

nagrody i wyróżnienia,

certyfikaty

badania niezależnych laboratoriów,

statystyki i dane,

case study
Czy przedstawisz dowody słuszności na swojej stronie?
Ręcznie wykonywane produkty

ubrania wyłącznie z naturalnych materiałów

biuro obsługi czynne 24h na dobę

nowoczesny sprzęt

trwałość.
Czym wyróżniają się Twoje produkty, Twoja oferta? Czy klienci o tym wiedzą?
Wszystko w jednym miejscu, wygodne spakowanie wszystkich drobiazgów (pojemny plecak z wieloma przegródkami)

miękki oddychający materiał, komfort termiczny (sweter wełniany)

poczucie, że jesteś eko, że chronisz planetę (przedmioty z recyklingu).
Jakie korzyści dają Twoje produkty? Czy opisałeś je w tekstach?
CTA typu Kup teraz, Dodaj do koszyka są bardzo powszechne, warto zastąpić je czymś innym (oczywiście zgodnym ze stylem komunikacji, jaki stosujesz w sklepie), np.

Stawiam na zdrowe nawyki żywieniowe! (CTA w sklepie ze zdrową żywnością).
Czy zadbałeś o CTA? Czy są oryginalne?
Sprzedajesz ekskluzywne dywany? Zamiast pisać, że są wysokiej jakości, napisz, dlaczego są tak wyjątkowe, z jakich materiałów są wykonane, gdzie i przez kogo były tkane. Z pewnością będzie to bardziej interesujące.
Czy w Twoich treściach występuję puste słowa?
Skład produktu

skład materiałowy

rozmiar

wymiary

czas realizacji zamówienia

funkcje dodatkowe

parametry techniczne.
Czy Twoje produkty są dobrze opisane?