Linkowanie zewnętrzne to proces, który polega na budowaniu sieci linków (klikalnych odnośników) odsyłających do innych, zewnętrznych witryn. Innymi słowy, w linkowaniu zewnętrznym chodzi o dodawanie na stronie internetowej odnośników odsyłających do innych domen. Odnośniki takie prowadzą z jednej strony do drugiej. Po kliknięciu w nie użytkownik zostaje przenoszony na zupełnie inną domenę. W obrębie linkowania zewnętrznego możemy wyróżnić linki przychodzące oraz wychodzące. Linki przychodzące, nazywane też backlinkami i linkami zwrotnymi, to odnośniki z innych stron, które odsyłają do danej strony. Natomiast linki wychodzące to odnośniki umieszczane na danej stronie, które odsyłają do zewnętrznych witryn. Linkowanie zewnętrzne stanowi bardzo ważny element procesu pozycjonowania stron internetowych. Mowa o link buildingu, czyli pozyskiwaniu linków przychodzących do pozycjonowanej strony.

UGC: era marketingu, w której konsument jest ambasadorem marki
UGC, czyli User Generated Content, to prawdziwy głos konsumentów. Głos, który ma realny wpływ na decyzje zakupowe, wspierający budowę pozytywnego wizerunku i rozpoznawalności marki. USC