Page Authority (PA) to wskaźnik opracowany przez firmę MOZ, określający autorytet strony internetowej. Przy jego obliczaniu uwzględnianych jest szereg czynników. Jednym z najważniejszych są linki przychodzące (backlinki) prowadzące do danej strony. Chcąc uzyskać wysoki wskaźnik Page Authority należy jednak pamiętać, że na jego wysokość wpływa nie tylko ilość, ale także, a może przede wszystkim, jakość backlinków. Oznacza to, że profil linków przychodzących danej strony powinien zawierać wysokiej jakości odnośniki pochodzące z wartościowych domen, aby strona mogła uzyskać wysoki autorytet PA. Co ważne, Page Authority dotyczy konkretnej strony, podstrony w ramach domeny. W przeciwieństwie do wskaźnika jakim jest Domain Authority (DA), który określa autorytet całej domeny. Parametr Page Authority przedstawiany jest w skali od 1 do 100.

Infografika – wizualizacja danych i sposób, by zatrzymać uwagę odbiorcy
Ludzki umysł najlepiej zapamiętuje informacje, które zaprezentowane są w wizualny, uproszczony sposób. Tutaj doskonale sprawdzają się tytułowe infografiki. Taka forma contentu umożliwia kreatywne i atrakcyjne