Page Authority (PA) to wskaźnik opracowany przez firmę MOZ, określający autorytet strony internetowej. Przy jego obliczaniu uwzględnianych jest szereg czynników. Jednym z najważniejszych są linki przychodzące (backlinki) prowadzące do danej strony. Chcąc uzyskać wysoki wskaźnik Page Authority należy jednak pamiętać, że na jego wysokość wpływa nie tylko ilość, ale także, a może przede wszystkim, jakość backlinków. Oznacza to, że profil linków przychodzących danej strony powinien zawierać wysokiej jakości odnośniki pochodzące z wartościowych domen, aby strona mogła uzyskać wysoki autorytet PA. Co ważne, Page Authority dotyczy konkretnej strony, podstrony w ramach domeny. W przeciwieństwie do wskaźnika jakim jest Domain Authority (DA), który określa autorytet całej domeny. Parametr Page Authority przedstawiany jest w skali od 1 do 100.

User Experience (UX), UX designer, UX a UI – najważniejsze informacje
Praktycznie każdy właściciel strony internetowej miał już do czynienia z definicją User Experience, w skrócie UX. Choć jest to pojęcie dość popularne, nadal niewiele osób