Social media, po polsku media społecznościowe), to serwisy i aplikacje internetowe oraz mobilne, które umożliwiają użytkownikom wzajemną komunikację i interakcję oraz udostępnianie i dzielenie się różnego rodzaju treściami. Z założenia social media mają pozwalać na szybkie dzielenie się z innymi swoimi przemyśleniami, doświadczeniami, zainteresowaniami. Umożliwiać nawiązywanie kontaktów pomiędzy użytkownikami o podobnych zainteresowaniach poprzez wymianę informacji czy opinii. Media społecznościowe są popularnym narzędziem wśród marketingowców. Social media są często wykorzystywane przez firmy w celu budowania społeczności, która będzie wymieniać się opiniami na temat danej marki, usługi, produktu, wydarzenia itp. czy angażowania użytkowników w różnego rodzaju inicjatywy mające promować dany produkt. Do najpopularniejszych mediów społecznościowych możemy zaliczyć takie serwisy i aplikacje jak Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, LinkedIn, TikTok, Snapchat.
Pillar page, czyli strona filarowa ‒ czym jest, jaką pełni funkcję?
Pillar page, czyli strona filarowa, to pojęcie, które nie należy do najstarszych, jest jednak bardzo istotne. Nad tytułowym wyrażeniem powinny pochylić się firmy, które chcą