Współczynnik konwersji
pozycjonowanie stron lublin

Współczynnik konwersji

Konwersja to wykonanie przez użytkownika określonej czynności. Może to być zakup, dodanie artykułu do koszyka, wysyłka zapytania ofertowego. Współczynnik konwersji to natomiast liczba osób, które dokonały konwersji w stosunku do liczby wszystkich interakcji z reklamą.

Współczynnik konwersji obliczamy na podstawie wzoru:
CR = A/C * 100%

  • A (z ang. actions), to liczba akcji, które wykonane zostały przez użytkowników,
  • C (z ang. clicks), to liczba kliknięć w reklamę.

Przy 60 konwersjach z 1000 interakcji, współczynnik konwersji wynosić będzie: 60 ÷ 1000 * 100 = 6%.

Obliczenie współczynnika konwersji pozwala określić efektywność prowadzonych działań z zakresu e-marketingu.

Jak Ci się podoba artykuł? Oceń

Zwiększymy widoczność Twojej strony w wyszukiwarce!

paweł kapłan ekspert z zakresu seo i pozycjonowania

Blog 1stplace

znaczniki schema

Znaczniki schema

Rich snippets ‒ zwróć uwagę użytkownika już z poziomu wyników wyszukiwania i spraw, że zamiast strony konkurencji otworzy Twoją. W jaki sposób? Jedną z możliwości

Czytaj więcej »

Chcesz odkryć potencjał swojej strony?