RSS (skrót od Really Simple Syndication – naprawdę prosta dystrybucja) to narzędzie służące do publikowania, grupowania w jednym miejscu i dostarczania do użytkownika zaktualizowanych treści z określonych źródeł internetowych, takich jak na przykład blog czy serwis informacyjny. To rodzaj kanału internetowego, który umożliwia użytkownikom subskrypcję aktualizacji z różnych stron internetowych. Proces ten odbywa się zazwyczaj za pomocą tak zwanego czytnika RSS, który agreguje wszystkie nowe treści z subskrybowanych stron internetowych i prezentuje je użytkownikowi w centralnym miejscu. RSS pozwala więc na zestawianie treści z wielu źródeł internetowych w jednym miejscu. Dzięki temu użytkownik może w łatwy i szybki sposób śledzić aktualności z wielu różnych stron internetowych, bez konieczności ich odwiedzania. Kanał RSS może zawierać streszczenie albo fragment artykułu, cały tekst lub same nagłówki z jednego bądź wielu źródeł. Kanały RSS są wykorzystywane przez użytkowników przede wszystkim do śledzenia aktualizacji na ich ulubionych stronach internetowych. Z kolei osoby publikujące treści w sieci dzięki RSS mają możliwość szybkiego i łatwego informowania swoich czytelników o opublikowaniu nowych treści.

CTA (Call To Action) w e-commerce – trendy i dobre praktyki
CTA (Call To Action) to mały przycisk, który ma ogromny wpływ na sprzedaż w e-commerce. Według danych z 2025 roku, precyzyjnie sformułowane i jasno opisane









