Pozycjoner to określenie specjalisty ds. SEO, czyli osoby zajmującej się pozycjonowaniem stron internetowych. Jego zadaniem jest dbanie o to, aby strona internetowa zajmowała jak najwyższe pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania w wyszukiwarkach internetowych takich jak Google. Pozycjoner jest odpowiedzialny między innymi za optymalizację stron pod kątem wyszukiwarek, w taki sposób, aby zwiększyć ich widoczność na stronach wyników wyszukiwania (SERP) pojawiających się w odpowiedzi na dane zapytanie, czyli wpisanie przez użytkownika określonego słowa kluczowego. Należy przy tym pamiętać, że pozycjonowanie dotyczy wyników bezpłatnych. Do obowiązków pozycjonera zaliczamy przede wszystkim przygotowywanie audytów pozycjonowanych stron, analizę konkurencji, przygotowywanie listy słów kluczowych, na które będzie pozycjonowana strona, wspomnianą wcześniej optymalizację stron, link building, czyli pozyskiwanie linków przychodzących, a także monitorowanie pozycji strony oraz raportowanie wykonanych działań.

UGC: era marketingu, w której konsument jest ambasadorem marki
UGC, czyli User Generated Content, to prawdziwy głos konsumentów. Głos, który może zwiększyć rozpoznawalność marki, sprawić, że przypadkowy użytkownik zmieni się w klienta. Treści generowane