Internal links to inaczej linki wewnętrzne, czyli takie, które prowadzą do innych podstron w obrębie jednej, tej samej witryny. Uporządkowana struktura linków wewnętrznych nazywana jest linkowaniem wewnętrznym, będącym istotnym czynnikiem w procesie pozycjonowania strony internetowej. Ich prawidłowa architektura pomaga zwiększyć widoczność strony w organicznych wynikach wyszukiwania. Z jednej strony internal links pozwalają robotom wyszukiwarek internetowych lepiej zrozumieć budowę strony, a w konsekwencji prawidłowo ją zaindeksować. Z drugiej właściwa struktura linków wewnętrznych poprawia funkcjonalność strony, ułatwiając użytkownikom poruszanie się po witrynie i znalezienie przez nich informacji, których szukają.

E-mail marketing – skuteczna komunikacja z Klientami – narzędzia, oprogramowanie, strategia
E-mail marketing przeszedł długą drogę – od prostych wiadomości tekstowych do spersonalizowanych i starannie zaprojektowanych kampanii. Dziś e-maile stanowią efektywne narzędzie umożliwiające budowę relacji z