Brandmark to forma reklamy graficznej w postaci graficznego elementu reklamowego na stronie internetowej. Może przybierać dowolne kształty. W swoim wyglądzie i sposobie działania jest podobna do wyskakującego okna (pop-up). Brandmark wyświetlany jest w przeglądarce internetowej nad treścią strony, w dowolnym jej miejscu i można go przesuwać w obrębie okna przeglądarki. Ta forma reklamy charakteryzuje się tym, że posiada graficzną belkę z przyciskiem zamknięcia (znak “X”), która jest nieklikalna. Brandmark może również posiadać przyciski do minimalizacji oraz maksymalizacji. Tego typu graficzne elementy reklamowe stosuje się na przykład do poinformowania użytkowników o promocji albo do zaprezentowania wezwania CTA (Call To Action). Brandmark to agresywna forma reklamy internetowej, ponieważ utrudnia przeglądanie strony, a często nawet uniemożliwia normalną nawigację po stronie.

UGC: era marketingu, w której konsument jest ambasadorem marki
UGC, czyli User Generated Content, to prawdziwy głos konsumentów. Głos, który może zwiększyć rozpoznawalność marki, sprawić, że przypadkowy użytkownik zmieni się w klienta. Treści generowane