Call to action (CTA) to pojęcie stosowane w marketingu internetowym, oznaczające wezwanie do działania. Najczęściej występuje pod postacią tekstu lub grafiki. Jego celem jest zachęcenie użytkownika do konkretnego działania. Takim konkretnym działaniem może być złożenie zamówienia, zapisanie się do newslettera albo na listę mailingową czy też przejście na inną podstronę, na przykład ofertową. Jednym z najbardziej znanych wezwań call to action jest “Kup teraz”, które w oczywisty sposób zachęca do zakupu oferowanego produktu. Wezwanie do działania CTA powinno być możliwie jak najkrótsze oraz konkretne, to jest zrozumiałe dla odbiorcy. Call to action powinno jednoznacznie wskazywać na pożądane działanie użytkownika.
SEO marketing – czym jest i dlaczego Twoja firma go potrzebuje?
Bez względu na branżę, w której działasz, powinieneś wiedzieć jedno – dziś liczy się nie tylko przemyślana oferta, ale też e-marketing. Wpływ na uzyskane przez