Google Analytics (GA) to narzędzie do analizy ruchu oraz zachowania użytkowników na stronie internetowej. GA pozwala uzyskać szereg informacji i statystyk dotyczących użytkowników odwiedzających witrynę. Zebrane dane są prezentowane w formie różnych raportów i wykresów. Google Analytics dostarcza między innymi takie informacje, dane i statystyki jak liczba użytkowników strony w określonym czasie, najczęściej odwiedzane podstrony, lokalizacja użytkowników odwiedzających stronę, płeć, wiek i zainteresowania użytkowników, współczynnik odrzuceń, czas trwania sesji, sposób, w jaki użytkownicy trafiają na stronę (czy przez wyszukiwarkę internetową, poprzez wpisanie adresu strony w przeglądarce czy odesłanie z innej strony), rodzaj urządzenia, na którym była przeglądana strona, wykorzystywany system operacyjny i przeglądarka internetowa, liczba użytkowników nowych i powracających. Google Analytics udostępnia również raporty w czasie rzeczywistym, z których możemy się na przykład dowiedzieć, ilu użytkowników znajduje się aktualnie na naszej stronie i jaka jest ich lokalizacja.
SMM, czyli Social Media Marketing – na czym polega, jakie działania obejmuje?
SMM, czyli Social Media Marketing, to jedna z zalecanych i najbardziej skutecznych form promocji w sieci. Z platform mediów społecznościowych, na przykład z Facebooka lub