Link (odnośnik, hiperłącze) to element nawigacyjny znajdujący się na stronie internetowej lub w dokumencie elektronicznym, w którego kliknięcie powoduje przeniesienie użytkownika w inne miejsce. Po kliknięciu w odnośnik użytkownik zostaje przeniesiony pod inny adres. Hiperłącze może odsyłać zarówno w inne miejsce w obrębie danej strony (inna podstrona, sekcja itp.) czy dokumentu, jak i na zewnątrz, to jest do innej strony internetowej lub dokumentu znajdującego się na innej stronie. W tym kontekście wyróżniamy linki wewnętrzne oraz zewnętrzne. Linki wewnętrzne służą do linkowania w obrębie jednej strony internetowej czy dokumentu. Natomiast linki zewnętrzne odsyłają do zewnętrznych witryn. Hiperłącza występują pod różnymi postaciami. Odnośnik może mieć postać fragmentu tekstu (anchor text), grafiki czy też adresu URL strony, do której prowadzi. Linki mogą być otwierane w nowym lub w tym samym oknie przeglądarki internetowej.

UGC: era marketingu, w której konsument jest ambasadorem marki
UGC, czyli User Generated Content, to prawdziwy głos konsumentów. Głos, który może zwiększyć rozpoznawalność marki, sprawić, że przypadkowy użytkownik zmieni się w klienta. Treści generowane