Mobile friendly to pojęcie stosowane w odniesieniu do stron internetowych, które są przyjazne dla użytkowników korzystających z urządzeń mobilnych, a konkretnie przeglądających strony internetowe na urządzeniach przenośnych. Strona, którą można określić mianem mobile friendly to taka, która została dostosowana do urządzeń mobilnych. Oznacza to, że się prawidłowo wyświetla na takim sprzęcie jak tablet czy smartfon. Chodzi tutaj przede wszystkim o wygodę i wrażenia użytkowników (UX). O to, aby przeglądanie strony internetowej na telefonie lub tablecie nie sprawiało użytkownikowi problemów. Najprościej rzecz ujmując, aby strona nie “rozjeżdżała się” na urządzeniu przenośnym. To czy dana strona jest mobile friendly czy nie ma również znaczenie w kontekście pozycjonowania. Strony przystosowane do urządzeń mobilnych uzyskują bowiem wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania Google.
Praca copywritera – pierwsze zlecenia i codzienne trudności. Poznaj historie copywriterów
Dziś będzie nieco inaczej, ponieważ napiszę o swojej pracy. Ale uwaga, nie będzie to artykuł o tym, na czym polega praca copywritera. Skupię się raczej