Newsletter to wiadomości mailowe, które są regularnie wysyłane do określonej grupy odbiorców. Co ważne, odbiorcy takich maili muszą wyrazić na to zgodę. Newsletter powinien być bowiem kierowany do osób, które są zainteresowane danym tematem. Celem wysyłania tego rodzaju mailingu jest budowanie relacji pomiędzy marką i firmą a odbiorcami, podtrzymywanie więzi z obecnymi klientami, a także docieranie do nowych, potencjalnych klientów. Wiadomość wysyłana w ramach newslettera może zawierać na przykład informacje o firmie, o ważnych wydarzeniach związanych z jej funkcjonowaniem, informacje o nowościach produktowych czy promocjach, aktualności branżowe. W mailach mogą się również znajdować różnego rodzaju porady czy inspiracje. Często w wiadomościach takich znajdują się treści premium oraz kody rabatowe, które są dostępne wyłącznie dla osób, które zapisały się do newslettera i wyraziły chęć otrzymywania wiadomości. Zazwyczaj wszystkie maile dostarczane w ramach newslettera mają jeden szablon. Dobrą praktyką jest, aby wiadomości były wysyłane w takich samych albo zbliżonych odstępach czasowych.
Reklama salonu kosmetycznego: jak prowadzić marketing firmy kosmetycznej?
Promocja salonu kosmetycznego wymaga kreatywności i strategicznego podejścia – inaczej trudno wyróżnić się na tle konkurencji, która jest dość duża. Ważne więc, by zadbać o