Linki wychodzące to odnośniki znajdujące się na danej stronie internetowej, które odsyłają do innej strony. Możemy wyróżnić linki wychodzące zewnętrzne oraz wewnętrzne. Odnośniki zewnętrzne odsyłają do innych, zewnętrznych domen, natomiast wewnętrzne do innych podstron w ramach strony internetowej, na której się znajdują. W kontekście pozycjonowania stron internetowych należy pamiętać o tym, że linki wychodzące przekazują stronie docelowej część mocy SEO strony, na której się znajdują (link juice). Jeśli nie chcemy przekazywać wspomnianej mocy innym stronom, należy dodać do odnośników wychodzących atrybut nofollow. Z drugiej jednak strony, jeśli zajmujemy się link buildingiem w ramach pozycjonowania strony internetowej, wówczas powinniśmy pamiętać o tym, aby linki wychodzące z zewnętrznych domen, które prowadzą do pozycjonowanej strony, posiadały atrybut dofollow, czyli przekazywały naszej domenie część mocy SEO strony, na której się znajdują. Z punktu widzenia pozycjonowania linki dofollow mają bowiem większą wartość niż nofollow.
SMM, czyli Social Media Marketing – na czym polega, jakie działania obejmuje?
SMM, czyli Social Media Marketing, to jedna z zalecanych i najbardziej skutecznych form promocji w sieci. Z platform mediów społecznościowych, na przykład z Facebooka lub