Linki naturalne to odnośniki, które zostały dodane w sposób naturalny, to jest dobrowolnie przez użytkowników internetu. Odnośniki takie są dodawane bezinteresownie. Oznacza to, że pojawienie się danego linka nie było związane z działaniami link buildingowymi, a właściciel czy administrator strony internetowej, do której odsyła, nie zapłacił za jego dodanie. Z założenia linki naturalne są umieszczane bez udziału osoby zajmującej się pozycjonowaniem i są dodawane bez wiedzy właściciela domeny, do której prowadzą. Linki naturalne mogą pochodzić na przykład z forów internetowych lub portali społecznościowych, na których internauci wymieniają się opiniami na temat danej firmy, marki, usługi czy produktu. Odnośniki takie często powstają w wyniku rekomendacji konkretnego rozwiązania, produktu itp. Linki naturalne mają najczęściej postać czystego adresu URL. Odnośniki dodawane w sposób naturalny pozytywnie wpływają na autorytet oraz pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania Google strony, do której linkują.
Nazwa domeny – dlaczego jest ważna i jak wybrać tę właściwą?
Prosta, zapadająca w pamięć i odzwierciedlająca profil biznesu. Właśnie taka powinna być nazwa domeny. Niewielu właścicieli stron www i sklepów e-commerce zdaje sobie sprawę z