Document

0

PytanieWagaPodpowiedź
Im więcej lat agencja istnieje na rynku, tym większe prawdopodobieństwo, że posiada odpowiednie kompetencje do wykonywania swoich zadań.
Długa i bogata historia agencji może dowodzić skuteczności jej działań. Rekomendujemy wybór agencji, funkcjonującej przynajmniej 5 lat na rynku
Jako potencjalny klient powinieneś być poinformowany na czym polega proces pozycjonowania i jak długo może trwać.
Jeśli posiadasz ograniczone zaufanie do agencji, zawsze powinieneś mieć możliwość wyboru umowy krótkoterminowej.
Rekomendacje od klientów są istotnym elementem podczas wyboru agencji SEO. Realnie świadczą o tym, że agencja potrafi być skuteczna i dawać klientom powody do zadowolenia.
Status partnera Google, przyznawany jest agencjom za spełnienie określonych wymagań w systemie reklamowym Google Ads.
Może być on również pewnym wyznacznikiem w przypadku SEO, ponieważ świadczy o obecności odpowiednich standardów wewnątrz agencji.
Niestety wiekszość agencji poprzez wstepną analizę strony internetowej, rozumie wygenerowanie raportu na podstawie analizy wykonanej przez odpowiednie narzędzia.
Taka forma analizy nie wnosi praktycznie nic istotnego dla Ciebie jako klienta. Agencja SEO, której zależy na Twoim sukcesie, powinna zbadać jak funkcjonuje Twoja
strona internetowa oraz własnoręcznie przeanalizowac poszczególne błędy, jedynie wspomagając się specjalistycznymi narzędziami.
Każda agencja powaznie podchodząca do tematu promowania Twojej strony, powinna zainteresować sie przynajmniej w podstawowym stopniu Twoim biznesem.
Powinna obrać odpowiednie priorytety skierowane na usługi lub produkty, które są dla Ciebie najważniejsze.
Większość agencji SEO w Polsce oferuje swoim klientom tradycyjne formy pozycjonowania, które z zasady są działaniami skutecznymi(oczywiście w przypadku wyboru renomowanej agencji).
Warto zwrócić jednak uwagę czy dana agencja ma w swojej ofercie jakieś własne, autorskie rozwiązania, które mogą zapewnić dodatkowe korzyści i przewagę nad konkurencją np. Formuła SEO 1stplace.
Jeśli nie posiadasz w swoim zespole firmowym specjalisty odpowiedzialnego za strone internetową, warto, abyś zorientował się czy agencja jest w stanie zapewnic Ci jakiekolwiek wsparcie techniczne.
Jeśli jedynym źródłem kontaktu będzie dla Ciebie biuro obsługi klienta, to radzimy poważnie zastanowić się nad wyborem takiej agencji. Zdecydowanie lepszą i bardziej efektywną formą kontaktu jest bezpośredni kontakt ze specjalistą,
który będzie zajmować się Twoją stroną internetową. Możliwość kontaktu z koordynatorem projektu będzie dodatkową zaletą.
Niestety spora część agencji w swoich raportach przedstawia jedynie zestawienie pozycji dla poszczególnych słów kluczowych.
Raport powinien być oparty o narzędzia analityczne bezpośrednio połączone ze stroną np. Google Search Console.
W raporcie dobrze byłoby również mieć bezpośredni wgląd na dodatkowe działania wykonane w obrębie strony www.
Obecność w mediach społecznościowych oznacza, że agencja dba o swój wizerunek i rozumie, że jest to ważny element każdej strategii marketingowej.
Dodatkowo jest bardziej wiarygodna poprzez możliwość oceniania jej poczynań przez użytkowników.
Jeśli agencja lub jej przedstawiciel gwarantują Ci wysokie pozycje, to wiedz, że nie jest to najlepszy wybór. Żadna agencja nie może gwarantować konkretnych pozycji.
Upewnij się czy podczas zmiany asortymentu lub zakresu świadocznych usług, będziesz miał możliwość zmiany strategii działania.
Jest to bardzo istotne ponieważ brak elastyczności w tej kwestii, może ograniczać Twoje cele biznesowe.

Zwiększymy widoczność Twojej strony w wyszukiwarce!

paweł kapłan ekspert z zakresu seo i pozycjonowania

Stoimy za sukcesami

body chief logo
hertz systems logo
studio figura logo
up fit logo
absolu clinic logo
bear lock logo
roedl partner logo
elfi logo
spektrum logo
apteka wawa logo
Reklamy PPC
Strony i sklepy
Social Media
Więcej z kategorii Wiedza